بازی و سرگرمی, معرفی بازی

سخت ترین بازی های موبایل را بشناسید

سخت ترین بازی های موبایل

یکی از تفریحات روزمره مردم ، انجام بازی های موبایلی است. اما در میان تمام بازی‌هایی که تلاش می‌کنند تجربه‌ای ساده و زودگذر تلقی شوند، برخی هدفشان به چالش کشیدن کاربر است. اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید در بازی خودتان را به چالش بکشید ، در این بخش با ما همراه باشید تا سخت ترین بازی های موبایل را بشناسید.

معرفی سخت ترین بازی های موبایل

Dead Cells

بازی Dead Cells یکی از بهترین گزینه‌ها در سبک روگ لایک است که شما را در قلعه‌ای بزرگ قرار می‌دهد تا حسابی به ماجراجویی بپردازید و با دشمنانی که سر راهتان قرار می‌گیرند بجنگید. چالشی که در این بازی با آن روبرو می‌شوید همان ویژگی اصلی سبک روگ‌ لایک است که اگر بمیرید باید دوباره از اول تلاش کنید به همین دلیل بازی با سرعت زیادی جلو نمی‌رود اما در عوض مهارت شما را افزایش می‌دهد. داستان بازی با یک روایت غیرخطی و جذاب جلو می‌رود که در کنار مبارزات چشم‌نواز بازی به شما انگیزه می‌دهد چالش‌ها را یکی پس از دیگری بگذرانید.

Out There: Ω Edition

بازی Out There: Ω Edition ایده‌ی ساده و در عین‌حال جالبی دارد که در آن بازیکن در نقش یک فضانورد ظاهر می‌شود که در فضای بی‌کران گم‌ شده و در تلاش است تا راه بازگشت به سیاره‌ی زمین را پیدا کند اما فضا هم مثل طبیعت خیلی با کسانی که گم شده‌اند سر سازگاری ندارد و در این راه باید با موجودات فضایی، کمبود اکسیژن و خرابی‌های فضاپیما دست و پنجه نرم کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های کامپیوتری سال 2020

Pandemic: The Board Game

یکی از بازی‌هایی که حسابی با حال و روز فعلی ما جور در میاید، بازی Pandemic: The Board Game است که کنترل دنیا را به دست شما می‌سپارد تا جلوی شیوع بیش از حد بیماری‌ها و تبدیل شدن به پاندمی را بگیرید. مود آسان بازی خیلی چالش خاصی ندارد اما مود سخت بازی چیز دیگری است و یک حرکت اشتباه می‌تواند در طی یک دور بازی تمام دنیا را با یک بیماری مرگبار دست به گریبان کند.

Rebel Inc.

اگر طرفدار بازی‌های استراتژی هستید بازی Rebel Incآن  چیزی است که می‌تواند انتظاراتتان را به خوبی برآورده کند. هسته‌ی گیم‌پلی این بازی با بازی قبلی شباهت فراوانی دارد اما هم از نظر گرافیک و هم جزئیات با هم تفاوت‌های زیادی دارند زیرا در  این بازی شما باید دنبا را از دست کسانی که می‌خواهند صلح را بر هم بزنند و آشوب بر پا کنند نجات بدهید. از نظر درجه‌ی سختی این بازی کمی پالش برانگیزتر است اما استراتژی‌هایی که باید در این دو بازی به کار بگیرید کاملا با هم متفاوت هستند.

This War of Mine

یکی از سخت‌ترین شرایط زندگی واقعی پیش آمدن جنگ است و همین موضوع یکی از جالب‌ترین بازی‌های استراتژی به نام This War of Mine را شکل داده است که در آن داستان گروهی از افراد جنگ‌زده روایت می‌شود. شما نقش یکی از این افراد را به عهده دارید و باید سعی کنید در میانه‌ی این جنگ برای خودتان سرپناه و غذا فراهم کنید و گاهی اوقات هم تصمیم‌های سختی بگیرید. چالشی که در این بازی وجود دارد همین تصمیماتی است که گاهی از نظر احساسات انسانی بسیار بی‌رحمانه هستند اما باید بین نجات دادن خودتان و دیگران یکی را انتخاب کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های شبیه ساز اتوبوس برای موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *