اخبار تکنولوژی

شیائومی از قفل درب هوشمند با پشتیبانی از سیستم تشخیص چهره رونمایی کرد

قفل درب هوشمند شیائومی

امروزه بحث امنیت به یکی از مشکلات چالش برانگیز تبدیل شده است. به همین دلیل افراد دائما در حال فکر چاره برای ایجاد راه هایی هستند، که بتوانند امنیت خودشان را تضمین کنند. برند معروف شیائومی را همه شما شنیده اید. این برند مطرح اکنون به طراحی قفل درب هوشمند شیائومی پرداخته که از ویژگی های باورنکردنی پشتیبانی می کند.

بررسی قفل درب هوشمند شیائومی

شیائومی مدت هاست، که به طراحی و تولید انواع درب های ضد سرقت پرداخته است. ولی به تازگی به رونمایی از قفل درب هوشمندی پرداخته، که نبض فناوری را به صدا در آورده است. هیچ کس فکر نمی کرد شیائومی در تولید این تجهیزات به روز، تنها در طی سال های اندکی بتواند به قدرت و ارزش و محبوبیت چشم گیری در نزد مردم دست پیدا کند. این برند هر روزه در حال سوپرایز کردن مخاطبین خود با طراحی های به روز می باشد، که امروز شاهد یک رونمایی شگفت انگیز از قفل درب هوشمند شیائومی می باشیم. این شرکت مطرح و سرآمد، محصولی را طراحی کرده، که 100 درصد امنیت افراد را تضمین می کند. به این صورت با تهیه این قفل هوشمند می توانید شب ها با خیال آسوده چشمان خود را ببندید، و یا بدون نگرانی به مسافرت بروید.

این قفل یکی از جدیدترین و در عین حال شگفت انگیزترین محصولات این کمپانی می باشد، که در یک مقاومت عالی طراحی شده است. این قفل با توجه به امکانات و ویژگی های منحصر به فرد و بی نقصی که از آن ها برخوردار است، به یک محصول محبوب و پرطرفدار تبدیل شده است، که قبل همه مخاطبین را به تپش در آورده است. هیچ کس تصور نمی کرد که شیائومی یک روزی بتواند به چنین قدرت و پیشرفتی در سطح تکنولوژی دست پیدا کند. به نوعی شیائومی بار دیگر با طراحی این محصول، توانست توجه همگان را به سمت خود جذب کند.

قفل درب هوشمند شیائومی

ویژگی شگفت انگیز قفل درب هوشمند شیائومی

همانطور که می دانید، شیائومی طیف وسیعی از محصولات هوشمند را تولید و روانه بازار کرده است، ولی این محصول دیگر چیزی نیست که نتوان راجع به آن بحث کرد. در اصل قفل درب هوشمند شیائومی محصول ایده آل و جذابی است که به دلیل ویژگی منحصر به فردی که دارد، همه مخاطبین را به چالش می کشد. اکنون دیگر وقت آن رسیده که بدانید قرار با محصول جدیدی از روز دنیا آشنا شوید. شیائومی با طراحی این قفل هوشمند، سیستمی را پیاده کرده که می تواند از تشخیص چهره افراد پشتیبانی کند. این سیستم از یک ماژول سه بعدی، با قابلیت تشخیص چهره بهره مند است، که ساخت آن توسط غول فناوری کشور چین انجام شده است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی شیاومی 11 لایت 5 gne

این سیستم در واقع از یک پروژکتور نقطه ای، نور مادون قرمز، دوربین RGB، سنسور نور، سنسور مجاورت و یک دوربین مادون قرمز طراحی شده که به گفته شرکت معتبر شیائومی، در هنگام نصب این در، چهره فرد قابل اعتماد شناسایی شده، و در صورت روئیت آن چهره، قفل به راحتی بدون نیاز به هیچ گونه کلیدی، باز خواهد شد. جالبی این ماجرا اینجاست، که این شرکت برای قفل درب هوشمند شیائومی برای حفظ امنیت بیشتر مخاطبین، تنها به سیستم تشخیص چهره که یک سیستم قدرتمند و معتبر است، اکتفا نکرده است. او در این سیستم برای باز شدن قفل از یک سنسور اثر انگشت، رمز عبور و پشتیبانی از NFC نیز به کار برده است. همچنین در صورت شناسایی فرد ناشناس، قفل از خود واکنش نشان داده و به اعضای خانه هشدار می دهد.

سایر جزئیات قفل درب هوشمند شیائومی

از جمله مشخصات دیگری که این قفل از آن برخوردار است، می توان به باتری پر قدرت آن اشاره کرد. البته لازم بدانید که هنوز راجع به اینکه این باتری نیاز به شارژ دارد یا خیر خبرب منتشر نشده است. این قفل نه تنها قابلیت استفاده با اپلیکیشن میجیا را دارد، بلکه توسط هومکیت اپل نیز قابلیت پشتیبانی دارد. به این شکل کاربران به راحتی می توانند قفل درب خود را تنظیم کرده، و برای حفظ امنیت بیشتر تمام دسترسی های آن را فعال کنند. یکی از جذاب ترین قابلیت های این قفل، این است که هر شخص ناشناسی که تلاش کند قفل را باز کند، این قفل هوشمند از آن ها عکس گرفته، و باعث شناسایی آن ها می شود.

این مطلب را هم ببینید
ردمی ایربادز S با قیمت 24 دلار رونمایی شد

قفل درب هوشمند شیائومی

در واقع شیائومی برای حفظ امنیت افراد، کاری کرده که رضایت و انتظارات همه آن ها را از یک قفل امنیتی برآورده کند. به جرئت می توانم بگویم که همه شما منتظر چنین روزی بودید، و آرزوی طراحی و تولید چنین محصولی را از یک برند شناخته شده داشتید. و اکنون شیائومی این آرزو را به نحو احسنت برآورده کرده است. فکر نمی کنم تا مدت ها هیچ برندی بتواند روی دست این محصول شیائومی بلند شود. این کارخانه مطرح و محبوب، کاری کرده تا قبل از رونمایی از این قفل افراد زیادی را به سمت خود جذب کند. شیائومی به نوعی به تازگی به رونمایی از به روزترین تلفن های همراه، ساعت هوشمند و اکنون قفل درب هوشمند شیائومی توانسته همه توجه را به خود اختصاص دهد. کم پیش می آید که یک برندی بتواند در تولید چندین محصول به چنین موفقیتی دست پیدا کند.

چه زمانی شیائومی قصد پیش فروش قفل درب هوشمند خود را دارد؟

سوالی که اغلب افراد زیاد راجع به آن می پرسند، این که چه زمانی می توانیم این قفل جذاب را تهیه کنیم. بهتر بدانید که براساس اخبار منتشر شده، شیائومی قصد دارد تا در تاریخ 20 مهر، یعنی دقیقا فردا، پیش فروش این محصول ایده آل را انجام دهد. البته هنوز راجع به قیمت آن خبری منتشر نشده، ولی بهتر از این محصول با کیفیت بی نقص و تکنولوژی تمام و کمالی که در اختیارتان قرار می دهد، قیمت خیلی پایینی را انتظار نداشته باشید. در اصل هر قیمتی که برای این محصول در نظر گرفته شود، ارزش خریدن آن را دارد.

نتیجه گیری

امروزه بحث ایجاد امنیت یکی از دغدغه های فکری همه افراد محسوب شده است. به همین دلیل می توانید با تهیه این محصول ویژه قفل درب هوشمند به تمام دغدغه های خود پایان دهید و امنیت خود را برای همیشه تضمین کنید. شیائومی با تولید این محصول، به کاربران قول یک زندگی راحت و بدون نگرانی در خانه هایشان را داده است. پس هر چه زودتر خودتان را برای تهیه این محصول آماده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *