مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

قابلیت انتخاب قسمتی از متن به نسخه اندروید توییتر می آید

قابلیت انتخاب قسمتی از متن به نسخه اندروید توییتر

امروز می خواهیم شما را با قابلیت انتخاب قسمتی از متن به نسخه اندروید توییتر آشنا کنیم. شایعه شده است که نسخه اندرویدی برنامه توییتر قابلیت انتخاب متن در توییت ها را دارد. طبق آخرین توییت جین منچون وانگ، مهندس معکوس برنامه محبوب، این شرکت در حال کار بر روی آوردن ویژگی انتخاب متن به برنامه اندروید خود است. اگر می خواهید بیشتر با قابلیت انتخاب قسمتی از متن به نسخه اندروید توییتر آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

توییتر ویژگی جدیدی را وارد کرده است

بر اساس این توییت، انتخابگر متن می تواند در نهایت به برنامه اندروید توییتر اضافه شود. اگر کنجکاو هستید، این ویژگی برای مدتی در برنامه iOS توییتر ارائه شده است. با فشار طولانی متن، مانند تصویر زیر، از شما می خواهد متن انتخاب شده را کپی کنید، متن را به اشتراک بگذارید یا تمام متن را در پست توییتر انتخاب کنید.

قابلیت انتخاب قسمتی از متن به نسخه اندروید توییتر

واقعیت این است که این شرکت به کار خود برای ارائه این ویژگی مفید به کاربران اندروید ادامه می دهد. با این حال، زمان رسیدن یا زمانی که شرکت آن را منتشر خواهد کرد، وجود ندارد، زیرا هنوز در حال توسعه است. اگر بخواهید بخشی از متن را در هر توییتی انتخاب کنید، این ویژگی مفید است. اخیرا، توییتر جستجوی کلمات کلیدی را برای مستقیم پیام‌ها در اپلیکیشن خود نیز راه‌اندازی کرده است. در حال حاضر، کاربران اندروید 11 با تلفن های سازگار می توانند از ویژگی خود سیستم عامل برای انتخاب متن از پست توییتر استفاده کنند. قابلیت انتخاب قسمتی از متن به نسخه اندروید توییتر بسیار عالی است.

توییتر سرانجام در حال کار بر روی افزودن یک ویژگی ساده و در عین حال مفید به برنامه اندروید خود است. امکان انتخاب متن در توییت. همانطور که مهندس معکوس برنامه محبوب، جین منچون وانگ در توییت اخیر خود به اشتراک گذاشت، این شرکت در حال کار بر روی افزودن متن انتخابی به برنامه اندروید خود در پشت صحنه است.

توییتر چگونه این ویژگی را اضافه کرده است؟

طبق این توییت، توییتر به زودی می تواند انتخابگر متن را به برنامه اندروید اضافه کند. اگر تعجب می کنید، این ویژگی مدتی است که در برنامه iOS توییتر در دسترس است. همانطور که در زیر مشاهده می کنید، با فشردن طولانی متن به زودی گزینه های کپی متن انتخاب شده، اشتراک گذاری متن یا انتخاب تمام متن در توییت را به شما نشان می دهد.

این مطلب را هم ببینید
ترفندهای کروم برای صرفه جویی در مصرف باتری

برای افراد ناآشنا، برنامه اندروید توییتر در حال حاضر گزینه ای برای انتخاب و کپی متون ندارد. اگر می‌خواهید بخش خاصی از متن یک توییت را همین الان از تلفن اندروید خود کپی کنید، باید پیوند توییت را کپی کنید، آن را در مرورگر خود قرار دهید و متن را از آنجا انتخاب کنید. راه‌حل دیگر فشار طولانی توییت برای کپی کردن کل متن، چسباندن متن در برنامه یادداشت‌ها و حذف بخش‌های نامربوط است. هر دوی این روش‌ها اضافی به نظر می‌رسند در حالی که توییتر می‌توانست مستقیماً این ویژگی را به برنامه خود اضافه کند. قابلیت انتخاب قسمتی از متن به نسخه اندروید توییتر فوق العاده است.

همچنین می توان از ویژگی انتخاب نمای کلی اندروید برای انتخاب متن در توییت ها استفاده کرد. این ویژگی که در اندروید 9 پای معرفی شده است، به کاربران اجازه می دهد متن را از تصویر کوچک برنامه از طریق تغییر دهنده برنامه های اخیر انتخاب کنند. با این حال، نکته مهم اینجاست که فقط در تلفن‌های پیکسل در دسترس است و اکثر گوشی‌های اندرویدی را در تاریکی قرار می‌دهد.

چه زمانی این ویژگی فعال می شود؟

در زمان نوشتن این مقاله، ویژگی انتخاب متن فوق در نسخه پایدار برنامه اندروید توییتر فعال نیست. اکنون که این ویژگی در طبیعت مشاهده شده است، انتظار داریم که شرکت آن را در به‌روزرسانی آینده، احتمالاً در هفته‌های آینده، به برنامه اضافه کند. قابلیت انتخاب قسمتی از متن به نسخه اندروید توییتر به زودی فعال می شود.

زمانی که کاربران نسخه اندرویدی توییتر می خواستند بخشی از متن توییت های منتشر شده را انتخاب کنند، کل پست در کلیپ بورد کپی شد. به زودی این تغییر خواهد کرد. همانطور که می دانید نسخه اندروید توییتر امکان انتخاب متن توییتی که منتشر شده را به شما نمی دهد. هنگامی که سعی می کنید تنها بخشی از متن پست را بازیابی کنید، برنامه کل توییت را در کلیپ بورد کپی می کند. به نظر می رسد این به زودی تغییر خواهد کرد.

این مطلب را هم ببینید
روش های رفع ارور Low Disk Space در ویندوز

قابلیت انتخاب قسمتی از متن به نسخه اندروید توییتر

ممکن است ساده به نظر برسد، اما این ویژگی برای کاربران اندرویدی در دسترس نبود. با این حال، در دستگاه های iOS، شما مجاز به انتخاب متن هستید. توییتر بالاخره این عملکرد کوچک اما گمشده را در اپلیکیشن اندروید خود قرار خواهد داد.

این ویژگی به زودی تست خواهد شد

قابلیت انتخاب متن در توییت در حال حاضر در حال آزمایش است. به زودی به نسخه پایدار اپلیکیشن اضافه خواهد شد و در دسترس تمامی کاربران قرار خواهد گرفت. همانطور که گفتیم، اگرچه عملکرد مورد بحث ممکن است ساده به نظر برسد، اما بدون شک مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار خواهد گرفت.

توییتر برای سال‌ها فاقد ویژگی انتخاب متن بوده و کاربران اندروید از Selection Overview برای دور زدن محدودیت استفاده کرده‌اند. با این حال، ممکن است به زودی منتشر شود.

یکی از مورد انتظارترین ویژگی‌های توییتر راه خود را به کاربران اندرویدی باز کرده است. پلتفرم میکروبلاگینگ بالاخره به توانایی کپی متن از داخل توییت ها اضافه می کند. این ویژگی توسط محقق معروف اپلیکیشن جین مانچون ونگ مشاهده شد که تصویری از آن را در دسته توییتر خود به اشتراک گذاشت. برای دانستن بیشتر در مورد ویژگی جدید توییتر برای کاربران اندروید به خواندن ادامه دهید.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با قابلیت انتخاب قسمتی از متن به نسخه اندروید توییتر آشنا کنیم. همانطور که در اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط جین مانچون ونگ مشاهده می شود، بخشی از متن از توییت قدیمی او با گزینه هایی روی صفحه برای کپی، ارسال یا انتخاب تمام متن انتخاب شده است. زمانی که این ویژگی منتشر می‌شود، برای کاربران اندرویدی که در پلتفرم فعال هستند و اغلب نیاز به کپی کردن متنی از توییت‌های قدیمی خود دارند، بسیار سودمند است. به اسکرین شات پیوست شده در توییت زیر نگاهی بیندازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *