اخبار تکنولوژی

لباس دیجیتال چیست؟

لباس‌های دیجیتال آزادی بی‌نهایتی را برای ابراز وجود و خلق می‌کنند برای کسانی که دیجیتال می‌پوشند و برای همه طراحان و برندها. لباس های مجازی از باورنکردنی ترین پارچه ها ساخته می شوند و همیشه از قوانین فیزیک پیروی نمی کنند.هیچ منبع فیزیکی یا طبیعی برای ایجاد یک لباس دیجیتال مورد نیاز نیست. مد دیجیتال به اکولوژی و محیط زیست اهمیت می دهد.
لباس های دیجیتال بر اساس الگوهای واقعی و با استفاده از برنامه های حرفه ای سه بعدی برای خیاطان ساخته می شوند. از این رو می توان لباس های مجازی را در واقعیت تولید کرد.
اگر فقط به یک پست جذاب دیگر در اینستاگرام نیاز دارید، نیازی به خرید یک لباس فیزیکی جدید ندارید. برای آگاهی از همه این موارد در ادامه همراه ما باشید:

لباس دیجیتال چیست؟

لباس دیجیتال لباسی است که در برنامه های حرفه ای سه بعدی ایجاد می شود که روی عکس شما اعمال می شود. این لباس در واقعیت وجود ندارد. همه چیز به همین سادگی است. شما یک لباس دیجیتالی را از فروشگاه مخصوصش انتخاب می کنید، عکس خود را برای آنها ارسال می کنید و به زودی همان عکس را به شما باز می گردانند، البته حالا لباس دیجیتالی آینده نگرانه ای را که انتخاب کرده اید را پوشیده اید. به نظر واقعی می رسد، زنده است، اما مورد بعدی که می تواند سوال در ذهن شما باشد این است که:

این مطلب را هم ببینید
ظرفیت‌سازی جدید برای پهنای باند اینترنت کشور پیش‌بینی شده است

چرا به یک لباس دیجیتال نیاز است؟

این یک تجربه جدید از درک خود و تعامل با جهان و افراد اطراف است. فرصتی برای ابراز وجود بدون آسیب رساندن به سیاره. گاهی اوقات ممکن است یک شک ایجاد شود: چگونه می توانم پول واقعی را برای خرید چیزهای مجازی خرج کنم. اما این همان تجربه حسی مانند خرید اشتراک فیلم، مطالعه، موسیقی، رفتن به یک تئاتر یا یک گالری هنری و غیره است. یکی از کارکردهای اساسی لباس، کارکرد اجتماعی است. نگرش شما همیشه بیانیه‌ای است، نشان‌دهنده حال و هوا، علایق، علاقه‌مندی‌ها و دوست نداشتن‌ها و هویت شما است. و لباس دیجیتال در اینجا بسیار فراتر از مدل قبلی خود است.

دیجیتال واقعی است

درست است، فقط در بعد دیجیتالی وجود دارد.
اما به همین دلیل کمتر واقعی نیست. مد دیجیتال درهای بی حد و حصری را برای ابراز وجود باز می کند.

این می‌تواند از باورنکردنی‌ترین، خارق‌العاده‌ترین، غیر واقعی‌ترین پارچه‌ها و بافت‌ها ساخته شود و تمام ترکیب‌های رنگی ممکن و غیرممکن را داشته باشد و همیشه از قوانین فیزیک پیروی نکند.

خز دیجیتال نئون  در دنیای مد دیجیتال بسیار معمول است. به نظر می رسد سفر فضایی است، درست همانطور که شما واقعاً این لباس آینده نگرانه را پوشیده اید و در خانه خود، در پارکی عکس گرفته اید. شما نمی توانید تشخیص دهید که در این نوع عکس ها چه چیزی دیجیتال است و چه چیزی واقعی است.

این مطلب را هم ببینید
تبلت Galaxy Tab A7 Lite سامسونگ معرفی شد

مصرف آگاهانه، تکنولوژی، طرز فکر جدید

هیچ منبع فیزیکی یا طبیعی برای ایجاد یک لباس دیجیتال مورد نیاز نیست. ما معتقدیم که مد دیجیتال آینده را نگه می‌دارد و فناوری به بازنگری صنعت و فرآیندهای آن کمک می‌کند. تولید بیش از حد، مصرف بیش از حد از ویژگی های غم انگیز امروز است. لباس‌های زیادی در هر فصل تولید می‌شوند که در پایان آن برندها لباس های به فروش نرفته شان را برای حفظ تقاضا و قیمت‌ها می‌سوزانند. بسیاری از لباس‌ها فقط به خاطر چند شب بیرون رفتن، چند پست اینستاگرامی خریداری می‌شوند و بعد از مدت‌ها در کمد لباس مدفون می‌شوند. صنعت مد یکی از سمی ترین صنعت هاست.

خبر خوب این است که لباس‌های دیجیتال بر اساس الگوهای واقعی و با استفاده از برنامه‌های حرفه‌ای سه بعدی برای خیاطان ساخته می‌شوند. از این رو می توان لباس های مجازی را در واقعیت تولید کرد. و برندها و طراحان می توانند آثار جدید خود را به صورت دیجیتالی ارائه دهند، پیش سفارش ها را جمع آوری کنند، تعداد محدودی تولید کنند.

و اگر فقط به پست دیگری در شبکه های اجتماعی نیاز دارید، دیگر نیازی به خرید لباس فیزیکی نیست. می‌توانید لباس‌های دیجیتال را امتحان کنید، که می‌تواند بسیار شاداب‌تر و خارق‌العاده‌تر از هر لباس واقعی باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *