تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

لپ‌تاپ گیمینگ Razer Blade 15 معرفی شد

لپ‌تاپ گیمینگ Razer Blade 15

ریزر یکی از مشهورترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی تجهیزات گیمینگ است. این شرکت با وجود سابقه‌ی کم، اعتباری قابل توجه میان کاربران دارد. این کمپانی به تازگی لپ‌تاپ گیمینگ Razer Blade 15 خود را با امکانات جدید معرفی کرده است که مصداق کاملی از ترکیب قدرت و فناوری می باشد.

لپ‌تاپ گیمینگ Razer Blade 15

لپ‌تاپ گیمینگ Razer Blade 15 به جدیدترین پردازنده نسل دهم اینتل شامل Core i7 10875H مجهز خواهد شد و برای اولین بار یک لپ تاپ Razer Blade به پردازنده 8 هسته‌ای مجهز می‌شود. پردازنده‌های نسل دهم سطح عملکردی بهتر از نسل قبل را با فرکانس بوست تک هسته تا 5.1 گیگاهرتز و 16 مگابایت حافظه کش Intel Smart Cache ارائه می‌دهند. تعداد هسته‌های بیشتر در کنار کلاک توربو سریع یعنی زمان رندر کمتر و میزان فریم بالاتر. با پردازنده‌های جدید نسل دهم ما شاهد به روز رسانی‌های دیگری از جمله Intel WiFi 6 AX201 با سرعتی تا 2.4 گیگابیت بر ثانیه و حافظه‌های سریع‌تر DDR4 2933MHz هستیم.

این مطلب را هم ببینید
اسپین ۳ و اسپین ۵ ، دو لپ تاپ هیبریدی ایسر به روز شدند

کارت گرافیک  GeForce RTX 2080 SUPERنیز از جمله سخت افزارهای جدید شرکت NVIDIA است که به همراه پردازنده‌های نسل دهم اینتل در سری H عرضه شده است. Blade 15 با 4 نمایشگر متفاوت عرضه می‌شود؛ نمایشگرهای سری اول با وضوح FHD، در دو نوع لمسی و غیر لمسی خواهند بود. جالب است بدانید که فرکانس به‌روزرسانی در این نمایشگرها 300 هرتز است. لاین آپ RTX SUPER تا 25 درصد نسبت به مدل‌های فعلی RTX سریع‌تر هستند. از 8 گیگابایت حافظه GDDR6 و هسته‌های Ray Tracing بیشتر بهره می‌برند.

استفاده از حداکثر 64 گیگابایت حافظه رم با فرکانس 2933 مگاهرتز، کیبورد جدید و بهبود یافته با Razer Synapse 3 و Razer Chroma RGB، درگاه USB-C در دو نوع و با امکان خروجی جریان 20 ولت، درگاه نسل دوم USB 3.1، شبکه بدون سیم Intel Wi-Fi 6 AX201 و استفاده از کولر جدید، از جمله ویژگی‌های نسخه جدید بلید 15 به شمار می‌روند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین مانیتور های 2021

لپ تاپ جدید ریزر با ترکیب قدرت، قابل حمل و کارآمد بودن می‌تواند تعریف جدیدی برای این نوع دستگاه باشد. قیمت این مدل از 1599.99 دلار شروع می‌شود و از ماه مِی در وب سایت ریزر و خرده فروشی‌های منتخب ایالات متحده و کانادا قابل تهیه است. البته این مدل به زودی در دیگر نقاط دنیا نیز عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *