تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

لپ تاپ ThinkPad X1 Titanium لنوو معرفی شد

لپ تاپ ThinkPad X1 Titanium لنوو

لنوو کارش را از یک دفتر کوچک در چین آغاز کرد و اولین پروژه‌ی آن‌ها با شکست مواجه شد. اما امروزه جزو یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان لپ‌تاپ در دنیا است. لپ تاپ ThinkPad X1 Titanium لنوو یکی از جذاب ترین محصولات این برند می باشد که بدنه آن از جنس تیتانیوم است.

لپ تاپ ThinkPad X1 Titanium لنوو

ThinkPad X1 Titanium به یکی از پردازنده‌های Core i5 یا Core i7 نسل یازدهم اینتل مجهز است و نسخه‌ی گران قیمت آن از شبکه‌های 5G نیز پشتیبانی می‌کند. این اولترابوک همچنین از شرایط لازم برای دریافت گواهی Intel EVO برخوردار است، اما در عوض قیمتی سرسام آور برای آن اعلام شده است. لپ تاپ ThinkPad X1 Titanium در حدود 3079 دلار قیمت دارد.

بدنه‌ی این لپ تاپ از ترکیب تیتانیوم و فیبر کربنی ساخته شده و به همین دلیل نوت بوک ThinkPad X1 Titanium بسیار سبک و نازک است؛ به لطف طراحی جدید آن، لپ تاپ ThinkPad X1 Titanium فقط 1.15 کیلوگرم وزن و 11.5 میلی‌متر ضخامت دارد. به گفته‌ی لنوو، این لپ تاپ نازک‌ترین نوت بوک ساخته شده توسط این شرکت است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تبدیل فایل CDR به PDF بصورت آنلاین

در کنار این‌ها، لپ تاپ ThinkPad X1 Titanium دارای یک نمایشگر 13.5 اینچی با رزولوشن 2.2K و نسبت ابعاد 3:2 است که تا 360 درجه چرخش دارد و کاربر می‌تواند با استفاده از قابلیت لمسی این نمایشگر از نوت بوک خود به عنوان یک تبلت بهره گیرد.

از نظر سخت افزاری نیز، ThinkPad X1 Titanium در کنار پردازنده‌ی نسل یازدهم اینتل، از یک پردازنده‌ی گرافیکی مجتمع Intel Xe بهره‌مند است. لپ تاپ جدید لنوو دارای 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع پرسرعت SSD است. در نظر داشته باشید نوت بوک ThinkPad X1 Titanium لنوو از یک باتری 44.5 وات ساعتی استفاده می‌کند و از قابلیت شناسایی چهره (Face Recognition) نیز بهره‌مند است.

لپ تاپ تیتانیومی لنوو در دو نسخه‌ی مجهز به Wi-Fi یا 5G و با دو قیمت متفاوت عرضه می‌شود؛ نسخه‌ی 5G لپ تاپ ThinkPad X1 Titanium که نسخه‌ی گران‌تر محسوب می‌شود، حدود 3079 دلار قیمت دارد و نسخه‌ی Wi-Fi آن در حدود 2309 دلار قیمت‌گذاری شده است. پیش‌فروش هر دو نسخه‌ی لپ تاپ ThinkPad X1 Titanium اخیراً آغاز شده است و این نوت بوک از تاریخ 30 آوریل (10 اردیبهشت) به دست علاقه‌مندان می‌رسد.

این مطلب را هم ببینید
نگاهی به کامپیوتر دسکتاپ هواوی MateStation S

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *