اخبار تکنولوژی

مانیتور گیمینگ AW2521HF الین ور رونمایی شد

مانیتور گیمینگ AW2521HF الین ور

الین ور(alienware) یک شرکت آمریکایی تولید کننده سخت افزار در زمینه گیمینگ است. محصولات این برند از محبوبیت بالایی در میان گیمرها برخوردار است. مانیتور گیمینگ AW2521HF الین ور محصول جدیدی از این شرکت معروف می باشد که به تازگی رونمایی شده است.

مانیتور گیمینگ AW2521HF الین ور

Alienware AW2521HF از صفحه‌نمایش ۲۴/۵ اینچی بهره می‌گیرد که نرخ نوسازی آن ۲۴۰ هرتز اعلام شده است. مانیتور IPS جدید الین‌ور زمان پاسخ‌دهی یک میلی‌ثانیه‌ای دارد که بسیار سریع است. این مانیتور قابلیت اورکلاک ‌شدن دارد که نرخ نوسازی آن را از ۲۴۰ به ۳۶۰ هرتز ارتقا می‌دهد تا محتوای بصری روان‌تر به‌نمایش درآید. براساس اطلاعات رسمی، AW2521HF الین‌ور از فناوری‌های جی‌سینک انویدیا و فری‌سینک پریمیوم AMD پشتیبانی می‌کند.

مانیتور گیمینگ AW2521HF الین ور

زمان پاسخ به فرکانس در این مانیتور تنها 1 میلی ثانیه است. تفاوتی نمی‌کند که کارت گرافیک برند AMD و یا NVIDIA را استفاده می‌کنید؛ در هر دو صورت می‌توانید به بهترین سازگاری با AW2521HF دست پیدا کنید. نکته مهم دیگر بهره‌مندی AW2521HF از پنل IPS به‌جای پنل‌ سنتی TN است که باعث می‌شود مانیتور جدید الین‌ور زاویه‌ی دید بهتری داشته باشد و رنگ‌ها را به‌شکلی سرزنده‌تر به‌نمایش بگذارد. طبق گفته‌ی الین‌ور، این مانیتور به‌منظور عملکردی عالی درزمینه‌ی نمایش‌ رنگ‌ها، پوششی ۹۹ درصدی از فضای رنگی sRGB ارائه می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش انتقال پیامهای واتس اپ به گوشی جدید

همچنین داشتن حاشیه‌ی کم باعث می‌شود امکان استفاده از AW2521HF الین‌ور برای سیستم‌هایی وجود داشته باشد که متشکل از چند نمایشگر در کنار هم هستند. طراحی کلی مانیتور گیمینگ AW2521HF جذابیت خاصی دارد و نگاهی کلی به آن نشان می‌دهد از زبان طراحی Legend Industrial الین‌ور استفاده شده است که پیش‌تر در چند محصول دیگر شاهد آن بوده‌ایم. در این زبان طراحی که قدمت زیادی ندارد، فلسفه‌های پشت برند الین‌ور به‌شکلی بهتر به‌تصویر کشیده می‌شود.

براساس اطلاعات رسمی، مانیتور الین‌ور AW2521HF مجموعا دو درگاه ورودی HDMI و یک درگاه دیسپلی‌پورت (DisplayPort) دارد. این درگاه‌ها در بخش پشتی مانیتور جای داده شده‌اند و به‌همراه آن‌ها درگاه‌هایی اضافه شامل سه عدد USB 3.0 نسل ۱ دیده می‌شوند. دو درگاه از سه درگاه USB 3.0 در لبه‌ی پایینی جای گرفته‌اند که یکی از آن‌ها از فناوری Power Charging پشتیبانی می‌کند. همچنین در بخش زیرین مانیتور، جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون جای گرفته است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی عینک هوشمند مفهومی شیائومی با نمایشگر micro LED

Alienware تاکنون اشاره‌ای به قیمت گذاری مانیتور گیمینگ AW2521HF نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *