مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

مانیتور گیمینگ MSI Oculux NXG253R رونمایی شد

مانیتور گیمینگ MSI Oculux NXG253R

Micro-Star International با اسم مخفف MSI یک کمپانی چندملیتی فعال در زمینه فناوری اطلاعات است. مقر این شرکت در شهر نیوتایپه، کشور تایوان قرار دارد. مانیتور گیمینگ MSI Oculux NXG253R جدیدترین محصول این کمپانی می باشد که به تازگی رونمایی شده و دارای نرخ نوسازی ۳۶۰ هرتز است.

مانیتور گیمینگ MSI Oculux NXG253R

مانیتور جدید MSI که با نام Oculux NXG253R شناخته می‌شود به جدیدترین نسخه از فناوری Nvidia G-Sync مجهز است و نرخ نوسازی (رفرش ریت) بسیار زیادی دارد (۳۶۰ هرتز). به‌ علاوه طبق گفته‌ی MSI زمان پاسخ‌دهی این مانیتور به یک میلی‌ثانیه می‌رسد. تمامی این مشخصه‌ها دست ‌به ‌دست هم می‌دهند تا مانیتور جدید MSI بتواند تجربه‌ی گیمینگ سطح بالایی ارائه دهد. MSI قصد دارد مانیتور جدید خود را پاییز امسال دردسترس علاقه‌مندان قرار دهد.

این مطلب را هم ببینید
قابلیت انتخاب قسمتی از متن به نسخه اندروید توییتر می آید

انویدیا در مراسم آنلاین رونمایی کارت‌های گرافیک امپر فناوری جدیدی را با نام Reflex Latency Analyzer به‌نمایش گذاشت. Reflex Latency Analyzer ابزاری بسیار پیشرفته برای اندازه‌گیزی زمان تأخیر است که به‌درون مانیتور Oculux NXG253R ادغام شده. در بازی‌های رقابتی، سرعت عملکرد حرف اول را می‌زند و سیستمی که استفاده می‌کنید باید از کمترین میزان تأخیر برخوردار باشد تا بتوانید به‌خوبی با رقبا بازی کنید. منظور از میزان تأخیر، مدت‌زمانی است که از زمان فشردن کلیک ماوس تا تبدیل شدن آن کلیک به دستور بازی و نمایش در داخل مانیتور، صرف می‌شود.

سایر ویژگیها

MSI Oculux NXG253R نخستین مانیتور گیمینگ MSI به‌حساب می‌آید که از فناوری بسیار محبوب Nvidia G-Sync استفاده می‌کند. به‌لطف فناوری Nvidia G-Sync، مانیتور جدید MSI می‌تواند محتوای بصری را بدون آثار آزاردهنده‌ای همچون بریده شدن صفحه (Screen Tearing) به‌نمایش بگذارد. نمایش روان صحنه‌ها بازی نه‌تنها تجربه‌ی آن را لذت‌بخش‌تر می‌کند بلکه به گیمر امکان می‌دهد که سریع‌تر به اتفاقات داخل بازی واکنش نشان دهد. یکی از مشخصه‌های مهم مانیتور MSI Oculux NXG253R که بالاتر به آن اشاره کردیم، نرخ نوسازی ۳۶۰ هرتز است که این معیار هم روی روان‌اجراشدن بازی اثر می‌گذارد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین برنامه های ساخت دیپ فیک

بدون شک مانیتور جدید MSI مخصوص گیمرهای حرفه‌ای است،‌ به‌خصوص کسانی که به‌شکل جدی بازی‌های سریع نظیر شوترهای اول شخص، مبارزه‌ای، مسابقه‌ای، استراتژیک و ورزشی را انجام می‌دهند. مانیتور جدید MSI که با نام کامل MSI Oculux NXG253R 360Hz G-SYNC eSports از آن یاد می‌شود برچسب قیمت ۷۹۹ دلار را یدک می‌کشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *