اخبار تکنولوژی

مانیتور گیمینگ Optix MAG274QRF-QD ام اس ای معرفی شد

مانیتور گیمینگ Optix MAG274QRF-QD ام اس ای

شرکت ام اس آی در سال 1986 تاسیس شد. در سال هایی که بیشتر کمپانی های حوزه فناوری اطلاعات در حال شکل گیری بودند یک کمپانی کوچک در این حوزه فعالیت خود را آغاز کرد. مانیتور گیمینگ Optix MAG274QRF-QD ام اس ای محصول جدیدی از این کمپانی بوده که به تازگی معرفی شده و یک ابزار حرفه ای برای خوره های بازی بشمار می رود.

مانیتور گیمینگ Optix MAG274QRF-QD ام اس ای

این مانیتور به یک پنل فوق پیشرفته IPS مجهز شده؛ به لطف پنل Rapid IPS، سرعت Optix MAG274QRF-QD در بخش زمان پاسخگویی، تا 4 برابر سریع تر از پنل های IPS معمول شده است. پنل های Rapid IPS جدید با افزایش سرعت پاسخگویی، ویژگی وضوح و دقت رنگ را در مانیتورهای گیمینگ حفظ می کنند.

این مطلب را هم ببینید
سامسونگ مشخصات کامل تراشه اگزینوس 1280 را اعلام کرد

این مانیتور گیمینگ دارای زمان پاسخ به فرکانس 1 میلی ثانیه بوده، و نرخ بروزرسانی آن نیز به 165 هرتز می رسد. با استفاده از کیت و قابلیت NVIDIA G-Sync، مانیتور Optix MAG274QRF-QD بالاترین سازگاری را با کارت های گرافیک انویدیا ارائه می دهد. و اما در این بخش به سراغ یکی از برترین ویژگی های Optix MAG274QRF-QD خواهیم رفت؛ این مانیتور از فناوری نقاط کوانتومی (QD) بهره می برد؛ فناوری پیشرفته ای که توسط سامسونگ توسعه یافته و بزرگ ترین سازنده QD در جهان است.

با استفاده از پنل های کوانتوم دات، شاهد دقت رنگی خیره کننده و بسیار بالا هستیم. Optix MAG274QRF-QD با رزولوشن WQHD یا 1440×2560، دارای درگاه HDMI 2.0b، رابط DP 1.2، هاب USB 2.0 و حتی رابط USB-C است. ام اس آی همچنان خود را با مانیتورهای گیمینگ جدید به چالش می کشد!

این مطلب را هم ببینید
نمایشگر ROG Strix XG32VC ایسوس معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *