اخبار تکنولوژی

مانیتور گیمینگ XV282K KV ایسر رونمایی شد

مانیتور گیمینگ XV282K KV ایسر

ایسر یکی از باسابقه‌ترین برندهای تولید کامپیوتر و تجهیزاتی جانبی در آسیا محسوب می‌شود و در رتبه‌ی پنجم بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های کامپیوتر شخصی در جهان قرار دارد. مانیتور گیمینگ XV282K KV ایسر محصولی از این کمپانی می باشد که به تازگی رونمایی شده و از درگاه HDMI 2.1 پشتیبانی می کند.

مانیتور گیمینگ XV282K KV ایسر

مانیتور جدید ایسر یک تیر و دو نشان است ؛ این مانیتور افزون بر کنسول‌های بازی نسل نهم ، می‌تواند از کارت ‌های گرافیک آتی AMD نیز پشتیبانی کند. در سال 2017 انجمن HDMI استاندارد HDMI 2.1 را معرفی کرد. این درگاه از بیشینه وضوح 10K و حداکثر فرکانس 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که می ‌توانید HDMI 2.1 را به عنوان یکی از بهترین رابط‌ ها ، با هدف استفاده از HDR بدانید. با کاهش رزولوشن و یا تغییراتی در آنها ، امکان استفاده از رزولوشن ‌های متفاوت با فرکانس ‌های بالاتر نیز وجود دارد.

این مطلب را هم ببینید
پیش بینی کاهش درآمد مایکروسافت به دلیل شیوع ویروس کرونا

XV282K KV از Adaptive Sync و AMD FreeSync پشتیبانی کرده و به گفته این شرکت ، برای استفاده در کنار کنسول‌ های Xbox Series X و PlayStation 5 طراحی شده است. Acer XV282K KV از رزولوشن UHD/4K پتشیبانی کرده و دارای نرخ به ‌روزرسانی حداکثر 144 هرتز است. این مانیتور 28 اینچی که از پنل IPS بهره می‌برد ، دارای استاندارد DisplayHDR 600 و پشتیبانی از شدت نور 550 نیت است.

در نتیجه گیمرها قادر به اجرای بازی‌ های UHD/4K در کنار فناوری HDR خواهند بود. این مانیتور 98 درصد گسترده رنگ DCI-P3 را پوشش داده و به شکلی جذاب دارای تعداد زیادی از درگاه‌های I/O است. دو رابط HDMI 2.1 ، یک درگاه DisplayPort 1.4 ، چهار رابط USB 3.0 و جک هدفون 3.5 میلی متری از جمله دیگر ویژگی‌های این مانیتور گیمینگ به شمار می‌روند.

این مطلب را هم ببینید
افشای رندرهای رسمی و مشخصات فنی گلکسی S21 FE 5G

Acer XV282K KV با قیمت 1245 دلار وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *