اخبار تکنولوژی

ماوس گیمینگ ایسوس ROG Chakram در CES 2020 معرفی شد

ماوس گیمینگ ایسوس ROG Chakram

ایسوس یکی از برندهای شناخته شده در حوزه تکنولوژی و تجهیزات دیجیتال است که محصولات زیادی تاکنون به بازار عرضه کرده است. این کمپانی هر ساله با شرکت  در نمایشگاه CES از محصولات جدید و فوق العاده ای رونمایی می کند. در CES 2020 نیز شاهد محصولات متنوع و باکیفیتی از این شرکت بودیم که آخرین آنها ماوس گیمینگ ایسوس ROG Chakram با قابلیت های ویژه می باشد.

ماوس گیمینگ ایسوس ROG Chakram

این ماوس قابلیت های شخصی سازی متعددی دارد. ماوس مذکور با هدف شخصی‌ سازی و انعطاف‌ پذیری معرفی شده است و احتمال می‌رود که علاوه بر گیمرها، کاربران دیگر هم از آن استفاده کنند. کنترلر آنالوگ ویژگی چشمگیر این محصول است که توجه کاربران را به خود جلب کرده است. این افزونه آنالوگ در جایی زیر شست دست قرار می گیرد. این افزونه عملا یک کنترلر آنالوگ درست و درمان ۴ جهته است که معمولا در کنترلرهای کنسول‌های خانگی می‌بینیم.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین آنتی ویروس ها برای ویندوز

ایسوس یکی از روش‌های احتمالی استفاده از این کنترلر آنالوگ را در برنامه شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت می‌داند که به کمک آن کاربر می‌تواند اطراف خود را ببیند. همچنین می‌توان آن را طوری برنامه‌ریزی کرد که مانند کلید‌های ۴ جهته عمل کند. برای مثال می‌توان در بازی‌های اول شخص از کنترلر برای انتخاب اسلحه‌های مختلف استفاده کرد.

از دیگر ویژگی های فوق العاده محصول گیمینگ جدید ایسر می توان به شارژ بیسیم ان اشاره کرد. ایسوس برخلاف دیگر همتایان خود عمل کرده و از استاندارد چی (Qi) در این ماوس بهره برده است. برای شارژ کردن ان ماوس، می توانید از هر پد شارژی که در خانه دارید استفاده کنید. بلوتوث و تکنولوژی RF فناوری های به کار رفته در ماوس مذکور هستند که برای ارتباط مورد استفاده قرار می گیرند. می‌توانید این ماوس را از طریق پورت USB-C نیز به کامپیوتر خود متصل کنید.

این مطلب را هم ببینید
هدفون پاوربیتس 4 با شارژدهی 15ساعته رسما معرفی شد

ROG Chakram با هر بار شارژ تا ۷۹ ساعت از استفاده مدام پشتیبانی می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های ماوس ROG چاکرام، پشتیبانی از ۱۶ هزار DPI است که به کمک یک دکمه در زیر ماوس، به سرعت می‌توانید با غربیلک وسط، در چند ثانیه آن را روی عدد دلخواه خود تنظیم کنید.

جالب است بدانید که طراحی بدنه این ماوس به گونه ای است که بخشی از آن به کمک آهن‌ربا به هم متصل شده و کاربر می‌تواند آن را تعویض کند. لوگوی ROG نیز قابل تعویض است تا گیمرهای حرفه‌ای از لوگوی شخصی خود استفاده کنند. ماوس ROG چاکرام از اواخر ماه جاری و با قیمت ۱۵۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *