مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

ماوس گیمینگ Aorus M4 گیگابایت ، محصولی قدرتمند

ماوس گیمینگ Aorus M4

تجهیزات گیمینگ این روزها از اهمیت بالایی برخوردار هستند. برندهای زیادی در دنیا در زمینه تولید و عرضه این لوازم فعالیت می کنند که گیگابایت یکی از آنهاست. در این بخش می خواهیم به برسی ماوس گیمینگ Aorus M4 محصولی قدرتمند از این کمپانی بپردازیم.

ماوس گیمینگ Aorus M4 گیگابایت

این ماوس گیمینگ از سوی گیگابایت همچنین نورپردازی RGB را به همراه دارد که می‌توان از طریق RGB Fusion 2.0 آن را تنظیم کرد. به غیر از طراحی برای دو دست، Aorus M4 با وزن ایده آل و متعادل به همراه ارگونومی بسیار خوب همراه است که برای گیمینگ عالی خواهد بود.

این ماوس گیمینگ از سوی گیگابایت با یک جفت کلید در طرفین همراه است به علاوه از سنسور عالی Pixart 3988 بهره می‌برد که و سوییچ DPI نیز برای ماوس در نظر گرفته شده تا بلافاصله بتوان DPI را تنظیم کرد. این ماوس در سه نقطه از نورپردازی RGB بهره مند است.

ماوس نامبرده با بسته بندی پرزرق و برق همراه است و به مانند هر دستگاه دیگری با این برند، ماوس گیمینگ Aorus M4 نیز از این قاعده مستثنی نیست. روی باکس شما تمام قابلیت‌های ماوس را مشاهده خواهید کرد. یکی دیگر از نکات مهم روی باکس RGB Fusion 2.0 است که یک نرم افزار برای تنظیم نورپردازی تمام دستگاه‌های Aorus می‌باشد.

این مطلب را هم ببینید
برترین نرم افزارهای ویرایش عکس

طراحی این ماوس بصورت ارگونومیک بوده و کاربر از کار کردن با آن خسته نمی شود. در داخل باکس محصول شما به غیر از ماوس گیمینگ Aorus M4، یک دفترچه راهنمای مفید را نیز پیدا می‌کنید. دو کلید اصلی ماوس نیز از سوییچ‌های ژاپنی Omron استفاده می‌کنند که بازخورد لمسی بسیار خوبی دارند. به علاوه این ماوس گیمینگ طراحی شده تا بیش از 50 میلیون کلیک را دوام آورد، پس شما به راحتی می‌توانید از بازی‌های خود بدون نگرانی لذت ببرید.

قابلیت‌های محصول گیگابایت

طراحی برای دو دست

ماوس گیگابایت Aorus M4 از طراحی متقارن استفاده می‌کند که برای استفاده هر دو دست راست و چپ مناسب خواهد بود. این مدل راحتی را برای هر دو دست به ارمغان می‌آورد زیرا به خوبی در وزن آن تعادل ایجاد شده است. به علاوه ظاهر این مدل ارگونومی عالی داشته و از دو کلید در هر سمت بهره می‌برد.

سنسور نوری با 6400DPI

گیگابایت در این دستگاه از سنسور Pixart 3988 سود برده که یک سنسور با DPI بالاست. برای بهبود دقت این مدل می‌تواند شتابی تا 50G و 200 IPS را ردیابی کند که امری حیاتی در بازی‌های رقابتی می‌باشد. DPI این مدل می‌تواند در گام‌های 50 تایی افزایش یابد تا شما ماوس را در سطح مورد نظر خود تنظیم کنید.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید هدست مخصوص بازی

سوییچ‌های ژاپنی Omron برای 50 میلیون کلیک

Aorus M4 از سوییچ‌های Omron برای دو کلید اصلی خود بهره می‌برد. این سوییچ‌ها راحتی را در کنار حس بازخورد لذت بخش در هر کلید ارائه می‌دهند. همچنین آنها برای طول عمری با بیش از 50 میلیون کلیک طراحی شده‌اند.

پردازنده 32 بیتی ARM

در این ماوس گیمینگ گیگابایت از پردازنده 32 بیتی ARM استفاده شده تا قابلیت‌های پردازشی بسیار سریع برای عملکردی با تاخیر پایین در اختیار داشته باشید.

تنظیم سریع DPI

شما می‌توانید به سرعت و براساس نیاز DPI را تنظیم کنید. شما همچنین می‌توانید هر کلید از ماوس Aorus M4 را براساس نیاز خود پیکربندی کنید. زمانی که شما تنظیمات خود را ذخیره می‌کنید تمام آنها درون ماوس هستند و شما هر زمانی می‌توانید از تنظیمات مخصوص خود استفاده کنید.

قسمت‌های لاستیکی برای کنترل بهتر

با لاستیک‌های ضد لغزش در هر دو سمت ماوس، کنترل آن بسیار ساده‌تر خواهد بود. این قابلیت همچنین به دقت و صحت شما کمک می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *