مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

ماوس گیمینگ MSI CLUTCH GM41 LIGHTWEIGHT WIRELESS معرفی شد

ماوس گیمینگ MSI CLUTCH GM41 LIGHTWEIGHT WIRELESS

شرکت ام اس ای یکی از برندهای معتبر سازنده تجهیزات جانبی و سخت افزار به شمار می‌رود. ماوس گیمینگ MSI CLUTCH GM41 LIGHTWEIGHT WIRELESS که به تازگی معرفی شده محصولی متفاوت برای گیمرهای حرفه‌ای که به یک ماوس سریع و سبُک نیاز دارند، می باشد.

ماوس گیمینگ MSI CLUTCH GM41 LIGHTWEIGHT WIRELESS

CLUTCH GM41 LIGHTWEIGHT WIRELESS ماحصل نخستین تلاش MSI در راستای ساخت یک ماوس بدون سیم بسیار سبک است. CLUTCH GM41 LIGHTWEIGHT WIRELESS با استفاده از متریال های مقاوم اما بسیار سبک ساخته شده و هدف از تولید آن، تأمین نیاز گیمرهای حرفه‌ای است که سرعت حرکت و چابکی برای آنها بسیار مهم است. این روزها با افزایش FPS در نمایشگر، مانیتورها و سخت افزارهای جدید، سرعت حرکت ماوس نیز پارامتری مهم در سرعت واکنش گیمرها به شمار می‌رود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش ضبط ویدیو در ویندوز 10 از برنامه ها و بازی ها

ماوس گیمینگ CLUTCH GM41 LIGHTWEIGHT WIRELESS را می‌توان نسخه بدون سیم از ماوس CLUTCH GM41 دانست که در فوریه امسال معرفی شده بود. به گفته MSI، زمان تأخیر این ماوس تنها 1 میلی ثانیه است که 10 برابر سریع‌تر از ماوس‌های بدون سیم مرسوم در بازار است.  CLUTCH GM41 با وزن تنها 74 گرم، برای ارتباط بدون سیم خود به باند 2.4 گیگاهرتز وابسته است. MSI در این ماوس از سوئیچ‌های Omron با طول عمر 60 میلیون کلیک استفاده کرده و حداکثر دقت آن به 20 هزار DPI می‌رسد که در نسخه با سیم، برابر با حداکثر 16 هزار DPI است.

بر روی ماوس نشان اژدهای MSI به چشم می‌خورد؛ این نشان از LED RGB بهره برده و توسط گیمرها قابل تنظیم است. شایان ذکر است که CLUTCH GM41 با برنامه Dragon Center نیز سازگار است. ام اس آی در هر دو نسخه از این ماوس، به سراغ سنسور PixArt PMW-3389 رفته است. به گفته MSI، با یک بار شارژ کامل می‌توانید تا 80 ساعت روی باتری آن حساب کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش ریست برنامه ها در ویندوز ۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *