اخبار تکنولوژی

مشخصات جدید +Galaxy Buds سامسونگ

+Galaxy Buds سامسونگ

ایربادهای سامسونگ همیشه از محبوبیت خوبی در میان کاربران برخوردار بوده است. این کمپانی قدرتمند قصد دارد تا از سری جدید ایربادهای خود رونمایی کند. همچنین اطلاعات مختصری در خصوص این محصولات منتشر کرده است. در پی افزایش تقاضا برای هدفون True Wireless Stereo ، سامسونگ نیز تولید آن را بیشتر کرده و ایربادهای زیادی تولید کرده است. همچنین انتظار می‌رود که در ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن) در کنار گوشی گلکسی اس ۲۰  از +Galaxy Buds سامسونگ (گلکسی بادز پلاس) نیز رونمایی کند.

+Galaxy Buds سامسونگ

رندرهای منتشر شده از این محصول نشان دهنده آن است که این ایرباد در سه رنگ مشکی، سفید و آبی آسمانی عرضه خواهد شد. Buds Plus سامسونگ دارای قابلیت حذف نویز و سر و صدا (ANC) نیست، اما باتری بزرگ‌ تر (۸۵ میلی‌آمپر ساعت) نسبت به نسخه قبلی خواهد داشت و شاهد عمر باتری بیشتری در این محصولات خواهیم بود. این طور که بنظر می رسد عمر باتری در این ایرباد 50% افزایش پیدا کرده است. در نتیجه عمر باتری بعد از یک دوره شارژ کامل، از ۶ به ۱۲ ساعت خواهد رسید.

این مطلب را هم ببینید
آنرمجیک ایرباد با قابلیت های جدید معرفی شد

طراحی این محصول نسبت به نسل قبلی خود تغییری نداشته است. کیفیت تماس در +Galaxy Buds بسیار بهتر از مدل قبلی خواهد بود زیرا اکنون به‌جای دو میکروفون از ۴ میکروفون در مدل جدید استفاده شده است. طبق گزارش‌ها مشخص شد که سامسونگ در زمینه‌ی عرضه و فروش هدست‌های TWS در سال ۲۰۱۹ در جایگاه سوم قرار گرفت و اپل و شیائومی به ترتیب در رتبه‌های اول و دوم بوده‌اند.

به نظر می رسد که +Galaxy Buds سامسونگ از جمله محصولاتی خواهد بود که توجه افراد زیادی را به خود جلب خواهد کرد. +Galaxy Buds احتمالا ۵۰ درصد گران‌ تر از Galaxy Buds اصلی است و احتمالا این محصول جدید با قیمتی در محدوده‌ی ۱۹۵ دلار عرضه خواهد شد. منتظر هدست های بیسیم بینظیر سامسونگ باشید.

این مطلب را هم ببینید
مانیتور گیمینگ Optix MAG274QRF-QD ام اس ای معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *