کیف و کوله پشتی

معرفی انواع چمدان استخوانی

Suitcase

همان طور که می‌ دانید چمدان ها جزو مهم ترین وسیله ای هستند که ما را در سفر همراهی می‌ کنند و همه ی افراد برای رفتن به سفر از چَمدان استفاده می‌ کنند و در نتیجه باید این چمِدان ویژگی‌ های بسیار مناسبی داشته باشد و از کیفیت بالایی برخوردار باشد. تا بتوانیم در طول سفر به آسانی از آن استفاده بکنیم و دچار مشکل در حمل و نقل آن نشویم. علاوه بر این، یک چَمدان خوب باید تا سال‌ های زیادی دوام بیاورد و قابل استفاده باشد‌. چَمدان ها نیز به نوبه ی خود دارای انواع مختلف و تنوع بالایی هستند. تا دست ما در انتخاب چَمدان مناسب برای سفر باز باشد و بتوانیم کاملا طبق سلیقه و نیاز خود خریداری بکنیم. یک نوع از این چَمدان ها،‌ چمدان استخوانی می باشد. چَمدان های استخوانی یا پلی کربنات به آن دسته از چمِدان ها گفته می شود که جنس بسیار سخت و سفتی دارند و از ظاهر شیک و منحصر به فردی نیز برخوردار هستند.

چَمدان هایی که بدنه ای سخت و محکم دارند از مقاومت بیشتری بهره می‌ برند. و به همین علت در رده ی چَمدان های با دوام قرار می گیرند و چه بسا قابلیت استفاده به صورت مادام العمر را نیز دارا می باشند. پلی کربنات که در ساخت چمدان های استخوانی از آن استفاده می‌ شود جزو یکی از پر کاربرد ترین مواد در اجزای الکترونیکی ساختمان ها و حتی اجزای مختلف هواپیما می باشد. پس می‌ توانیم بگوییم که از اهمیت بالایی برخوردار است. به طور کل چَمدان هایی که از پلی کربنات تهیه می شوند معروف به این امر هستند که طول عمر و دوام بسیار بالایی دارند. و در برابر تغییرات آب و هوایی، دما، ضربه فشار،‌‌ خط و خش و هر مشکلی که فکرش را بکنید مقاوم و ضد ضربه هستند.

چمدان استخوانی

انواعِ مختلف چمدان های پلی کربنات (استخوانی):

چمدان استخوانی یا همان چَمدان های پلی کربنات نیز دارای انواع گسترده و مختلفی هستند که سایت پایاتل بهترین ها و با کیفیت ترین چَمدان های پلی کربنات را برای شما عرضه می کند. و در ادامه قصد داریم به تفصیل هر یک را برای شما معرفی بکنیم.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید کیف مناسب لپ تاپ

چمدان مسافرتی هندی پارتنر Handypatner:

این چَمدان دارای طراحی بسیار زیبایی است و ظاهری شیک و جذاب دارد. این محصول، یک محصول منحصر به فرد می باشد که می توانید از آن در مسافرت های مختلف با خیالی راحت استفاده کنید. چون کاملا مقاوم و ضد ضربه است.‌ جنس این چمدان از PVC ساخته شده است و به همین علت در برابر ضربه ها و فشار های مختلف دچار هیچ گونه آسیبی نمی شود. رنگ بدنه ی آن نیز سبز می باشد که به همین علت از جذابیت بالایی برخوردار است و این رنگ نقش مهمی در منحصر به فرد بودن این چَمدان ایفا می کند.
کلاف های یک چَمدان مهم ترین قسمت آن به شمار می آیند، چون ساختار و اسکلت آن را تشکیل می دهند. کلاف های این چمِدان نیز از استیل ضد زنگ ساخته شده اند که ضمن مقاومت و استحکام بسیار بالایی که دارند در اثر شستشو و رطوبت هرگز زنگ نمی زنند و به همین علت به دوام و طول عمر چَمدان شما می افزایند.
در قسمت درونی این محصول نیز آستری هایی به کار رفته شده است که این آستر ها از برزنت با کیفیت دوخته شده اند و به خاصیت ضد آب بودن و مقاوم بودن چمِدان شما دو چندان افزوده‌ اند.
دسته هایی که در قسمت کناری و قسمت بالایی چَمدان تعبیه شده‌اند قابلیت فنری دارند و به آسانی باز و بسته می شوند و کمک می کنند که شما بتوانید چَمدان خود را با سرعت بیشتر و آسان تر حمل و نقل بکنید. در قسمت انتهای این چَمدان نیز چهار عدد چرخ وجود دارد که این چرخ ها فلزی بوده و ضمن استحکام بالایی که دارند بسیار روان هستند و روی سطوح مختلف به آسانی چمِدان شما را حمل می کنند.

چمدان پلی کربنات Fashion:

یک چمدان استخوانی بسیار جذاب و زیبا است که می تواند انتخاب مناسبی برای بانوان باشد. دارای سه عدد رنگ متنوع سرخابی، طوسی و مشکی می باشد که تمامی این رنگ ها در سایت پایاتل موجود هستند. چرخ‌های این چمِدان بسیار روان و به صورت ۳۶۰ درجه هستند. جنس بدنه ی بیرونی این محصول از پلی کربنات و جنس بدنه ی داخلی آن نیز از آستر ضد آب ساخته شده است. بدنه این چَمدان با وجود جنس مستحکم و سفتی که دارد، کاملا انعطاف پذیر است و به همین علت این محصول جزو محبوب ترین چَمدان های استخوانی به حساب می آید.

این مطلب را هم ببینید
بهترین کوله های دوربین عکاسی

چمدان پولو مدل Beverly hills:

این چمدان استخوانی ، بسیار کاربردی و خوش ساخت می باشد. از پلی کربنات مقاوم ساخته شده است و وزن آن برابر با ۵ کیلوگرم می باشد. با وجود این که این چمِدان از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است، وزن متناسبی را دارا می باشد و حمل و نقل آن دشوار نیست. ضمن اینکه دارای ۴ عدد چرخ مقاوم و بلبرینگ فلزی دوبل نیز هست که این چرخ‌ ها به حمل و نقل آسان تر چمدان استخوانی شما کمک شایانی می‌ کنند و کاملا مقاوم هستند. زیپ های این محصول نیز دوبل می باشد و این زیپ ها از استیل ضد زنگ ساخته شده اند که در برابر شستشو و رطوبت دچار فرآیند اکسیداسیون نخواهند شد و باز و بسته شدن آن ها نیز بسیار آسان و روان اتفاق می‌ افتد.

چمدان استخوانی

دسته های این چمدان از نوع ترالی می باشد که جنس استیل دو لایه ضد زنگ دارد و به همین علت از استحکام فوق العاده بالایی برخوردار است. این محصول دارای دو رنگ مختلف قهوه ای و مشکی است تا شما بتوانید در انتخاب خود هر یک از رنگ های مورد نظر خود را به صورت آزادانه انتخاب کنید. در قسمت بدنه داخلی این چَمدان از آستر ضد آب و برزنتی استفاده شده است که وجود این آستر، این اطمینان را به شما می دهد که به هیچ عنوان نگران نفوذ قطرات آب و باران به درون چَمدان خود نباشید. قسمت داخلی این محصول کاملاً قابل تفکیک است و شما می توانید انواع لباس ها و وسایل شخصی خود را به صورت منظم و تفکیک شده در این چَمدان قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *