مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی اپلیکیشن بالسا

اپلیکیشن بالسا

امروز سعی داریم شما را با اپلیکیشن بالسا آشنا کنیم. ما کمک هزینه BALSA را برای کمک به کارآفرینانی که برای اولین بار ایده های خود را مطرح می کنند، پیشنهاد می کنیم. فینالیست های BALSA Grant چیز های زیادی دریافت می کنند: برای مثال کمک هزینه نقدی رایگان (غیر رقیق کننده) 1000 دلار، مجموعه یادگیری، یک برنامه آموزشی جامع 10 هفته ای کارآفرینی است که به شرکت کنندگان کمک می کند تا پتانسیل خود را درک کنند. اگر می خواهید بیشتر درباره ی اپلیکیشن بالسا بدانید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

کمک هزینه BALSA کمکی رایگان برای شروع یک تجارت است

کارآفرینان را با اکوسیستم تجاری سنت لوئیس آشنا می کند و هر هفته کارشناسان صنعت را برای آنها به ارمغان می آورد که همچنین شامل یک ارائه دهنده بعد از جلسه می شود.

برنامه‌های حمایت از ایده قوی و کمک هزینه BALSA بر اساس یک ایده خوب ساخته شده‌اند و اهمیت و امکان‌پذیری ایده را به روشی واضح و قانع‌کننده توضیح می‌دهند.

هنگامی که درخواست می دهید، از شما می خواهیم ایده، اشتیاق و برنامه کسب و کار خود را شرح دهید. ما از شما می خواهیم که به ما بگویید چه کاری می خواهید انجام دهید، چرا این کار مهم است، چگونه آن را انجام خواهید داد، و چرا بهترین فرد یا تیم برای انجام این کار هستید.

در این جا پیشنهاداتی در رابطه با اپلیکیشن balsa آورده شده است

ایده:

ایده خود را شرح دهید. مشکل یا نیازی که در حال رسیدگی است چیست؟ راه حل چیست؟ چرا این مشکل مهم است؟ یک ایده خوب یک نیاز فوری که به خوبی توصیف شده است را با راه حلی ترکیب می کند که آن را برطرف می کند.

اشتیاق:

چرا شما (یا تیمتان) برای این کار مناسب هستید؟ تجربیات خود را در مورد یافتن ایده کسب و کار، رهبری یک تیم، ابتکار عمل و تحقق یک ایده به اشتراک بگذارید. مراحلی را که در نقشه راه کارآفرین برداشتید را شرح دهید، راه خوبی برای نشان دادن تعهد و اشتیاق است. بنابراین اپلیکیشن بالسا نیاز به استیاق نیز دارد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تغییر گرافیک پیش فرض در ویندوز

طرح:

برنامه شما برای موفقیت چیست؟ نقاط عطف و بودجه 3، 6، 12 ماهه شما چیست؟ مشتریان شما چه کسانی هستند و چگونه به آنها دسترسی خواهید داشت؟ مربیان، سازمان ها و منابع بالقوه ای را که می توانید از آنها بهره ببرید و همچنین رقبا و موانع موفقیت را شناسایی کنید. اگر این یک سرمایه گذاری خصوصی است، مطمئن شوید که سودآور خواهد بود.

مهم:

ما برنامه‌هایی را که خارج از محدودیت‌های کلمه توصیف‌شده در برنامه (200-300 کلمه یا 1300-1800 کاراکتر در هر بخش) هستند، بررسی نمی‌کنیم. اپلیکیشن بالسا به راحتی می تواند زبان انگلیسی را به شما آموزش دهد.

بالسا چگونه انگلیسی را آموزش می دهد؟

می توان گفت که سال 2020 بهترین سال برای سفر نیست. اما ممکن است سال خوبی برای یادگیری یک زبان جدید یا افزایش تسلط شما به زبان دیگر باشد. اگر زمان زیادی در اختیار دارید و به دنبال نرم افزار یادگیری زبان هستید، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم. تا زمانی که این راهنما را نخوانید روی هیچ برنامه زبانی سرمایه گذاری نکنید!

وقتی صحبت از یادگیری زبان آنلاین یا مبتنی بر نرم افزار می شود، رویکردهای متنوعی وجود دارد. آنها از نظر تعداد زبان هایی که تدریس می کنند و هزینه دوره ها متفاوت هستند. برخی از برنامه‌ها یا خدمات به ارائه تدریس خصوصی از افراد زنده یا کلاس‌های پخش زنده می‌رسد. اما در این بین اپلیکیشن بالسا توانسته بسیار عالی عمل کند.

در این مقاله، بهترین برنامه‌هایی را که می‌توانید برای یادگیری زبان استفاده کنید، بررسی می‌کنیم. ما ویژگی‌ها و هزینه‌ها را به تفصیل توضیح می‌دهیم تا بتوانید یادگیری زبان جدید را در خانه خود شروع کنید.

نرم افزار آموزش زبان چیست؟

نرم افزار یادگیری زبان، برنامه ها یا دوره های آنلاین زبانی است که روش های خودآموز برای فراگیری زبان را ارائه می دهد. برخلاف آموزش سنتی معلم یا دانش آموز یا مطالعه کتاب، نرم افزار زبان به افراد اجازه می دهد تا با سرعت زبان یاد بگیرند. همچنین از صدا و یا ویدیو استفاده می کند تا به دانش آموز اجازه دهد تلفظ و عطف صحیح را بشنود.

این مطلب را هم ببینید
نسخه جدید سرفیس پرو X مایکروسافت رونمایی شد

ما به این برنامه های زبانی از دیدگاه انگلیسی زبان نگاه می کنیم. در این بین اپلیکیشن بالسا بسیار قوی عمل کرده است.

ما این لیست را با بالسا شروع می کنیم، زیرا چه کسی چیزهای رایگان را دوست ندارد؟ بالسا زبان را به صورت رایگان به شما آموزش می دهد (اگر کلینگون را حساب نکنید، 36 زبان است). از گیمیفیکیشن هوشمندانه استفاده می کند تا شما را به درس ها بازگرداند.

سایر برنامه‌ها ادعا می‌کنند که رایگان هستند، سپس برای ویژگی‌های ضروری به اشتراک پولی نیاز دارند. اپلیکیشن بالسا یک سرویس حق بیمه پولی (بدون آگهی) ارائه می دهد، اما سرویس رایگان ویژگی های مهم را مسدود نمی کند.

اگر از این برنامه سود می برید و آن را مفید می دانید، هزینه چند ماه خدمات پرمیوم را بپردازید. این یک راه خوب برای نشان دادن قدردانی شما است (و مشارکت ها به رایگان نگه داشتن چیزهای مختلف کمک می کند).

فواید این اپلیکیشن

آیا بالسا بهترین نرم افزار آموزش زبان است؟ بسیاری از بررسی های آنلاین می گویند “نه.” اما چند چیز در مورد بالسا وجود دارد که منحصر به فرد و مفید هستند. به عنوان مثال، فقدان زمینه دستور زبان است. به نظر چیز بدی است، اما در واقع چیز خوبی است.

آنها دوره هایی برای 23 زبان دارند که تقریباً در حدود متوسط برنامه های یادگیری زبان است. اما برنامه مادام العمر آنها (199 دلار برای یادگیری هر زبانی که ارائه می دهند) بهترین معامله برای یک علاقه مند به زبان است.

رزتا استون واقعی که این نرم افزار به نام آن نامگذاری شده بود کاملاً یک کشف بود. قبل از اینکه در سال 1799 کشف شود، هیچ کس نمی توانست هیروگلیف مصری را رمزگشایی کند.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم شما را با اپلیکیشن بالسا آشنا کنیم. اگر قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارید به شما توصیه می کنیم، آن را نصب کنید و به راحتی به کمک آن زبان مورد علاقه ی خود را یاد گرفته و آموزش ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *