آموزش و ترفند ها, موبایل و تجهیزات جانبی

معرفی اپلیکیشن mojo

اپلیکیشن mojo

شاید برایتان جالب باشد با اپلیکیشن mojo آشنا شوید. mojo برنامه ای برای ایجاد داستان های اجتماعی با ظاهری حرفه ای است. این برنامه صدها قالب متحرک را برای ایجاد داستان های چشم نواز ارائه می دهد. شما می توانید عکس ها و فیلم ها را به هر قالب اضافه کنید. مستقیماً از برنامه در هر پلتفرم اجتماعی به اشتراک بگذارید یا یک ویدیو را در تلفن خود ذخیره کنید. اگر می خواهید بیشتر با اپلیکیشن mojo آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

قابلیت های این برنامه چیست؟

امروزه، پتانسیل داستان‌های اجتماعی محدود به پلتفرم‌هایی است که قادر به ایجاد آن هستند. موجو این مرزها را بیشتر می‌کند و طیف جدیدی از امکانات خلاقانه را با طراحی‌های انیمیشنی با کیفیت بالا باز می‌کند.

اپلیکیشن mojo

mojo داستان‌های اجتماعی شما را با برجسته‌کردن و متمایز کردن آنها به سطح بعدی می‌برد. قالب‌های داستان‌ها توسط خلاقان برتر طراحی و متحرک شده‌اند و قرار است در رسانه‌های اجتماعی اجرا شوند. اولین فریم‌ها فوراً توجه مردم را به خود جلب می‌کنند و انیمیشن‌ها به بینندگان کمک می‌کنند تا پایان درگیر باشند.

جدا شدن از جمعیت در شبکه های اجتماعی سخت است. محتوا می تواند مشابه و استاندارد به نظر برسد. موجو این محدودیت ها را می شکند و رد شدن از داستان های اجتماعی را غیرممکن می کند. نصب برنامه رایگان است. بدون نیاز به حساب کاربری mojo در “بهترین های 2019” توسط اپل نمایش داده شد. موجو را دانلود کنید و شروع به ساخت داستان های متحرک خود کنید. اپلیکیشن mojo می تواند بهترین ها را به شما ارایه دهد.

3 مرحله برای ایجاد داستان های خیره کننده با موجو

یکی از صدها الگوی ارائه شده توسط mojo را انتخاب کنید. هر ماه قالب ها و سبک های متن جدیدی به برنامه اضافه می شود تا داستان های شما متمایز و مرتبط باقی بمانند. داستان را به پیوند خود سفارشی کنید. عکس‌ها، ویدیوها، موسیقی، برچسب‌ها، جلوه‌های متنی، پس‌زمینه‌های متحرک، آرم‌ها را اضافه کنید یا حتی چندین صفحه را همزمان ایجاد کنید. همچنین می توانید رنگ ها، قالب، زمان بندی و غیره را ویرایش کنید. استوری خود را مستقیماً از برنامه در استوری های اینستاگرام یا هر پلتفرم اجتماعی دیگری به اشتراک بگذارید. یا حتی یک ویدیو را در گوشی خود ذخیره کنید. این گونه می توانید اپلیکیشن mojo را بهتر بشناسید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین تبلت های ویندوزی در بازار ایران

به تمام طرح ها و ویژگی های پیشرفته در موجو دسترسی داشته باشید. mojo Pro برای داستان نویسان پیشرفته ای است که می خواهند پتانسیل کامل داستان های اجتماعی را باز کنند. داستان های خود را هر روز با کل مجموعه قالب ها متفاوت کنید. لمس خود را اضافه کنید و با سبک های متن حرفه ای آن را چشم نواز کنید. هر ماه با الگوهای جدید و سبک های متن جدید در صدر روندها باشید.

داستان های خود را با نام تجاری خود تراز کنید: فونت ها و رنگ های نام تجاری خود را اضافه کنید، لوگوی خود را اضافه و متحرک کنید

با استفاده از قالب‌های بیشتر، محتوای خود را به راحتی با هر پلتفرمی تطبیق دهید: Story (16:9)، فید Insta، Square، Landscape.

مروری بر موجو

آیا می خواهید با استوری های خود در اینستاگرام متمایز شوید؟ Mojo یک جواهر پنهان است که ایجاد استوری با وفاداری بالا برای اینستاگرام و سایر پلتفرم‌ها را مستقیماً بر روی تلفن شما آسان می‌کند، بدون هیچ زحمتی یادگیری نرم‌افزار ویرایش ویدیو.

اپلیکیشن mojo

Mojo برنامه ای است که برای ایجاد استوری های منحصر به فرد برای اینستاگرام طراحی شده است. برخلاف اکثر ویرایشگرهای استوری، موجو کمیاب است به این معنا که می تواند داستان های ویدئویی پویا ایجاد کند که ظاهری حرفه ای برای آنها دارد. در داخل برنامه، مجموعه ای از قالب های مختلف دارید که می توانید به دلخواه از آنها استفاده کنید. این قالب ها شامل تایپوگرافی، دیجیتال، فروشگاه، داستان سرایی، سینما و مد است. اپلیکیشن mojo به شما کمک می کند استوری های بهتری بسازید.

در هر یک از این دسته‌ها زیربخش‌هایی وجود دارد، و حتی می‌توانید با انتخاب شروع از یک الگوی خالی، بخش‌های خود را ایجاد کنید. با این حال، الگوی خالی به اشتراک پولی Mojo Pro نیاز دارد.

این برنامه دارای انتخاب مناسبی از الگوها در ردیف رایگان خود است، و اشتراک پولی (Mojo Pro) قالب های بیشتر و انیمیشن های متنی بیشتری را ارائه می دهد. اشتراک پولی همچنین به شما این امکان را می دهد که نسبت ابعاد ویدیوها را متناسب با رسانه های دیگر مانند پست های شبکه تغییر دهید.

این مطلب را هم ببینید
چهار روش برای رفع مشکل بریک شدن گوشی های اندروید

نحوه استفاده از موجو

Mojo برای دانلود در iOS و اندروید رایگان است. Mojo Pro، سرویس اشتراک پولی آن، 9.99 دلار در ماه یا 49.99 دلار در سال هزینه دارد. با این حال، اگرچه قالب‌های ممتاز عالی به نظر می‌رسند، اما بیشتر برای سازندگان و کسب‌وکارهایی هستند که از Stories به‌طور مداوم برای حساب‌های خود استفاده می‌کنند، و اگر می‌خواهید فقط گهگاهی این نوع رسانه‌ها را پست کنید، بهتر است از قالب‌های رایگان استفاده کنید. اپلیکیشن mojo ویژگی های جدیدی را ارایه می دهد.

Mojo برای دانلود در iOS و اندروید رایگان است. Mojo Pro، سرویس اشتراک پولی آن، 9.99 دلار در ماه یا 49.99 دلار در سال هزینه دارد. با این حال، اگرچه قالب‌های ممتاز عالی به نظر می‌رسند، اما بیشتر برای سازندگان و کسب‌وکارهایی هستند که از Stories به‌طور مداوم برای حساب‌های خود استفاده می‌کنند، و اگر می‌خواهید فقط گهگاهی این نوع رسانه‌ها را پست کنید، بهتر است از قالب‌های رایگان استفاده کنید.

اگر به دنبال برنامه‌های بیشتری برای استفاده هستید، این برنامه‌های دیگر را برای ایجاد استوری بهتر در اینستاگرام بررسی کنید.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با اپلیکیشن mojo آشنا کنیم. شروع کار با Mojo ساده است. بنابراین در اینجا یک توضیح گام به گام در مورد اینکه چگونه می توانید از Mojo برای اضافه کردن کمی استعداد به استوری اینستاگرام خود استفاده کنید، آورده شده است. ابتدا یک الگو را انتخاب کنید. این برنامه دارای کتابخانه گسترده ای از الگوهای Story برای انتخاب است، و شما به احتمال زیاد الگویی را که دوست دارید پیدا خواهید کرد. مطمئن شوید که تمام قالب‌ها، از جمله قالب‌های برتر را مرور کرده‌اید. اگر برنامه را با خانواده یا دوستان خود به اشتراک می گذارید، Mojo به شما امکان می دهد یکی از الگوهای برتر را نگه دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *