آموزش و تکنیک های عکاسی, عکاسی و فیلم برداری

معرفی اپلیکیشن myheritage

اپلیکیشن myheritage

در این متن قصد داریم شما را با اپلیکیشن myheritage آشنا کنیم. ابزاری برای جان بخشیدن به عکس های قدیمی در حال پخش شدن است. وب سایتی به نام MyHeritage اخیرا قابلیتی به نام Deep Nostalgia را معرفی کرده است که از هوش مصنوعی برای متحرک سازی چهره ها در عکس های قدیمی استفاده می کند. اکنون بیش از 3 میلیون نفر تنها در چند روز به تصاویر قدیمی خود جان داده اند. اگر می خواهید بیشتر با اپلیکیشن myheritage آشنا شوید، تا انتها با ما همراه باشید.

چگونه می توان یک تصویر را زنده کرد؟

فیلتر TikTok که به شما امکان می‌دهد عکس‌ها را متحرک کنید، کاربران TikTok را بیشتر از گذشته در دره عجیب و غریب فرو می‌برد.

اپلیکیشن myheritage

فیلتر درون‌برنامه‌ای که «عکس متحرک» نامیده می‌شود، ویژگی‌های فیزیکی را به تصاویر ثابت می‌دهد، مانند عکس‌ها، پوسترها یا خالکوبی‌ها، و باعث می‌شود تصاویر افراد لبخند بزنند یا پلک بزنند تا شبیه به زندگی به نظر برسند. این همان احساسی است که وقتی چشمان یک نقاشی در حین راه رفتن شما را تعقیب می کند، به دست می آورید، اما تقریباً 100 میلیون بار وحشتناک تر.

یک سرویس مبتنی بر هوش مصنوعی به نام Deep Nostalgia که عکس‌های ثابت را متحرک می‌کند، این یکشنبه خوب به شخصیت اصلی توییتر تبدیل شده است، زیرا ظاهراً مردم سعی می‌کنند وحشتناک‌ترین «ویدئوی» جعلی ممکن را ایجاد کنند.

سرویس Deep Nostalgia که توسط شرکت تبارشناسی آنلاین MyHeritage ارائه شده است، از هوش مصنوعی دارای مجوز D-ID برای ایجاد جلوه ای که یک عکس ثابت در حال حرکت است استفاده می کند. این تقریباً شبیه ویژگی iOS Live Photos است که چند ثانیه ویدیو اضافه می کند تا به عکاسان گوشی هوشمند کمک کند بهترین عکس را پیدا کنند. اگر قصد زنده کردن  تصاویر را دارید می توانید از اپلیکیشن myheritage استفاده کنید.

شما می توانید با این برنامه چه کارهایی انجام دهید؟

اما Deep Nostalgia می‌تواند از هر دوربینی عکس بگیرد و آن‌ها را زنده کند. این برنامه از ویدیوهای از پیش ضبط شده درایور از حرکات صورت استفاده می کند و بهترین عملکرد را برای عکس ثابت مورد نظر اعمال می کند. هدف آن این است که به شما امکان می دهد عکس های عزیزان فوت شده را آپلود کنید و آنها را در “عمل” مشاهده کنید، که به نظر ایده ای دوست داشتنی است.

این مطلب را هم ببینید
نکات مهم برای عکاسی در ساحل

کاربران باید برای یک حساب کاربری رایگان در MyHeritage ثبت نام کنند و سپس یک عکس آپلود کنند. از آنجا فرآیند به صورت خودکار انجام می شود. سایت تصویر را قبل از متحرک سازی و ایجاد گیف بهبود می بخشد. پرسش‌های متداول سایت می‌گوید که عکس‌ها را در اختیار هیچ شخص ثالثی قرار نمی‌دهد و در صفحه اصلی آن پیامی با عنوان «عکس‌های آپلود شده بدون تکمیل ثبت‌نام به‌طور خودکار حذف می‌شوند تا از حریم خصوصی شما محافظت شود». با اپلیکیشن myheritage می توانید عکس های خود را به ویدیو تبدیل کنید.

به طور طبیعی، این برنامه به چیزی شبیه به تولید کننده مم در توییتر تبدیل شده است و کاربران سعی می کنند هوش مصنوعی را به حد خود برسانند.

آیا برای هر سنی می تواند مناسب باشد؟

اپلیکیشن myheritage فقط می‌تواند به تک‌شات‌ها رسیدگی کند و فقط می‌تواند چهره‌ها را متحرک کند، بنابراین نمی‌توانید مومیایی‌ها را زنده کنید تا به نظر برسد که در حال راه رفتن هستند. شما می توانید پنج عکس را به صورت رایگان در وب سایت MyHeritage برای درمان Deep Nostalgia آپلود کنید، پس از آن باید برای یک حساب پولی ثبت نام کنید.

اپلیکیشن myheritage

نمی‌دانم شاید برخی از عکس‌ها وجود داشته باشد که بهتر است بدون متحرک باقی بمانند؟ من از آپلود عکس در هر سایتی محتاط هستم و فکر می کنم احتیاط های معمول حفظ حریم خصوصی همچنان اعمال می شود. اما اگر می‌خواهید Deep Nostalgia را امتحان کنید، خودتان را برای یک تجربه سورئال آماده کنید. هوش مصنوعی به طرز وحشتناکی خوب است.

ممکن است ویدیوهایی را در سراسر رسانه های اجتماعی دیده باشید که در آن مردم هنگام تماشای زنده شدن عزیزانشان در عکس های قدیمی اشک می ریزند. آنها با استفاده از اپلیکیشنی از شرکت تبارشناسی MyHeritage و قابلیتی به نام Deep Nostalgia، می‌توانند عکس‌های هدشات را به کلیپ‌های کوتاه و متحرک تبدیل کنند که افراد درون آن‌ها را در حال حرکت و پلک زدن نشان می‌دهد. در 48 ساعت اول پس از راه اندازی ابزار در اواخر ماه گذشته، MyHeritage گفت بیش از 1 میلیون عکس متحرک شده است.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید دوربین فیلمبرداری

چگونه می توان از این برنامه استفاده کرد؟

علاوه بر اعضای خانواده، مردم نیز از زنده کردن شخصیت‌های تاریخی از جمله آلبرت انیشتین و بیتلز لذت برده‌اند. شما با اپلیکیشن myheritage می توانید عکس های خود را به انیمیشن تبدیل کنید.

در اینجا نحوه متحرک سازی عکس های خود آورده شده است. ابتدا برنامه رایگان MyHeritage را از اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنید. سپس، برنامه را باز کنید و روی Photos در پایین صفحه فرود کلیک کنید. نماد مثبت را در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید. افزودن عکس ها را انتخاب کنید. عکسی را که می خواهید آپلود کنید انتخاب کنید. سپس، علامت تیک را در گوشه بالا سمت راست بزنید. در آخر، آپلود را بزنید.

می‌بینید که تصویرتان در زیر تب عکس‌ها ظاهر می‌شود، که تمام تصاویری را که آپلود کرده‌اید نشان می‌دهد. روی تصویری که می خواهید متحرک شوید کلیک کنید. در بالای صفحه به سمت چپ، یک نماد دایره کوچک با سه خط در زیر آن خواهید دید. روی آن کلیک کنید، MyHeritage جادوی خود را انجام خواهد داد.

می‌بینید که فردی در تصویری که آپلود کرده‌اید، سرش را حرکت می‌دهد و به اطراف نگاه می‌کند. می‌توانید روی دکمه اشتراک‌گذاری در بالا کلیک کنید تا انیمیشن را در رسانه‌های اجتماعی پست کنید یا برای دوستان و خانواده ارسال کنید.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با اپلیکیشن myherotige آشنا کنیم. این یک راه واقعاً جالب است برای افزودن حس زندگی به تصاویر ثابت و احساس اینکه دارید کسی را تماشا می کنید که آماده ژست گرفتن برای عکس است. ما محکم خواهیم نشست تا زمانی که هوش مصنوعی بتواند راهی برای وادار کردن افراد در تصاویر به صحبت پیدا کند تا تجربه زنده شدن کامل تصاویر را داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *