اخبار بازی, بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بازی angry birds journey

بازی angry birds journey

امروز می خواهیم درباره ی بازی angry birds journey صحبت کنیم. پرندگان خشمگین یک فرنچایز رسانه ای اکشن فنلاندی است که توسط Rovio Entertainment ایجاد شده است. مجموعه بازی بر روی دسته ای از پرندگان متمرکز است که با همین نام به آنها اشاره می شود و سعی می کنند تخم های خود را از خوک های سبز رنگ نجات دهند. این بازی با الهام از بازی Crush the Castle، به دلیل ترکیب موفقی از گیم پلی سرگرم کننده، سبک کمیک و قیمت پایین مورد تحسین قرار گرفته است. اگر می خواهید بیشتر با بازی angry birds journey آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

ویژگی های اصلی این بازی چیست؟

محبوبیت آن منجر به اسپین آف های بسیاری شد. نسخه‌های Angry Birds که برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های بازی ویدیویی ایجاد شده‌اند، بازاری برای کالاهایی با شخصیت‌های آن، Angry Birds Toons، یک مجموعه انیمیشن تلویزیونی، و دو فیلم. فیلم پرندگان خشمگین و دنباله آن The Angry Birds Movie 2. تا ژانویه 2014، بیش از 2 میلیارد دانلود در تمام پلتفرم ها، از جمله نسخه های معمولی و ویژه، انجام شده است.

بازی angry birds journey

تا جولای 2015، بازی‌های این مجموعه بیش از 3 میلیارد بار در مجموع دانلود شده بودند، که آن را به پربارترین سری بازی‌های فریمیوم در تمام دوران تبدیل کرد. Angry Birds اصلی «یکی از رایج‌ترین بازی‌های موجود در حال حاضر»،  «یکی از موفقیت‌های بزرگ سال 2010»،  و «بزرگ‌ترین موفقیت اپلیکیشن موبایلی که جهان تاکنون دیده است» نامیده می‌شود.  اولین دنباله بازی ویدیویی سری اصلی، پرندگان خشمگین 2، در 30 جولای 2015 منتشر شد. بازی angry birds journey تاریخچه ی مختص خود را دارد.

اولین بازی از این سری ابتدا در 11 دسامبر 2009 برای iOS منتشر شد. در آن زمان، اپیدمی آنفولانزای خوکی در سال 2009 در اخبار بود، بنابراین کارکنان تصمیم گرفتند از خوک ها به عنوان دشمنان پرندگان خشمگین استفاده کنند. این شرکت پورت های بازی را برای سایر سیستم عامل های گوشی های هوشمند با صفحه لمسی از جمله اندروید منتشر کرد.

این بازی چه قابلیت هایی دارد؟

در اوایل سال 2019، همه بازی‌های Angry Birds که قبل از اکتبر 2014 منتشر شده بودند (به استثنای Friends) متوقف شدند و از فروشگاه‌های برنامه حذف شدند، اگرچه Bad Piggies در اوایل سال 2020 اضافه شد. Rovio از توضیح دلیل خود در پشت این تصمیم خودداری کرده است. یک توییت کوتاه و پاسخ پشتیبانی، که هر دو پاسخ‌های متفاوتی می‌دهند. با این حال، در ژوئن 2021، با تقاضای محبوب طرفداران، Rovio اعلام کرد که بازی های کلاسیک در آینده دوباره در فروشگاه ها در دسترس خواهند بود. بازی angry birds journey می تواند برای تمامی سنین مناسب باشد.

این مطلب را هم ببینید
10 بازی پلی استیشن با داستان هایی منحصر به فرد

داستان حول محور 9 پرنده، قرمز، چاک، بلوز (جی، جیک و جیم)، بمب، ماتیلدا، استلا، حباب، هال و ترنس می‌چرخد، زیرا آنها از تیرکمان و توانایی‌های منحصربه‌فرد خود برای محافظت از تخم‌های خود در برابر خوک‌هایی استفاده می‌کنند. تمایل به سرقت و خوردن آنها. تخم ها به عنوان امیدی برای آینده خود عمل می کنند، به امید روزی که با کمک پرندگانی مانند عقاب توانا و نقره، صلح را به جزیره بیاورند.

چه رنج سنی ای می توانند این را بازی کنند؟

خوک ها توسط King Pig Smooth Cheeks (آنتاگونیست اصلی که در بازی ها ظاهر می شود) یا King Mudbeard (آنتاگونیست سابق سری فیلم و پدر اسموت چیکس در بازی ها بود) رهبری می شوند. با اولی، سرسپردگان خوک سرجوخه، خوک سرکارگر، خوک آشپز، و خوک مینیون را دارد. در بازی‌ها، داستان در جزیره Piggy اتفاق می‌افتد که پرندگان و خوک‌ها در آن زندگی می‌کنند، در حالی که در فیلم‌ها، پرندگان و خوک‌ها جزیره‌های جزیره پرندگان و جزیره Piggy را دارند.

پرندگان خشمگین (که بعداً با نام Angry Birds Classic به بازار عرضه شد) یک بازی ویدئویی پازل معمولی است که در سال ۲۰۰۹ توسط Rovio Entertainment توسعه یافت. این بازی که عمدتاً از طرحی از پرندگان بدون بال الهام گرفته شده بود، برای اولین بار از دسامبر 2009 برای دستگاه‌های iOS و Maemo منتشر شد. بازی angry birds journey طرفداران خود را دارند.

آیا برای IOS نیز مناسب است؟

از آن زمان، بیش از 12 میلیون نسخه از بازی از اپ استور iOS خریداری شده است، که توسعه‌دهنده را بر آن داشت تا نسخه‌هایی را برای سایر گوشی‌های هوشمند مبتنی بر صفحه لمسی، به ویژه دستگاه‌های Android، Symbian، Windows Phone و BlackBerry 10 طراحی کند. . این سری از آن زمان به بعد گسترش یافت و عناوینی را برای کنسول های بازی ویدیویی و رایانه های شخصی اختصاص داد. دنباله آن، پرندگان خشمگین ۲، در جولای ۲۰۱۵ برای iOS و اندروید منتشر شد. حدود آوریل 2019، این بازی از اپ استور حذف شد. بازی angry birds journey را هم اکنون برای نسخه IOS دریافت کنید.

این مطلب را هم ببینید
پرفروش ترین بازی های کنسول پلی استیشن

بازی angry birds journey

گیم پلی حول محور بازیکنانی است که از تیرکمان بچه گانه استفاده می کنند تا پرندگان را به سمت خوک های سبز مستقر در سازه های مختلف یا اطراف آن پرتاب کنند و قصد دارند همه خوک های موجود در زمین بازی را از بین ببرند. با پیشروی بازیکنان در بازی، انواع جدیدی از پرندگان در دسترس می‌شوند (برخی با توانایی‌های ویژه که می‌توانند توسط بازیکن فعال شوند).

این بازی می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند

Rovio Mobile با به‌روزرسانی‌های رایگان متعددی که محتوای بازی را اضافه می‌کند، از Angry Birds پشتیبانی می‌کند، و این شرکت همچنین نسخه‌های مستقل تعطیلات و تبلیغاتی بازی را منتشر کرده است.

Angry Birds در نهایت توسط منتقدان به دلیل موفقیتش در استفاده از ترکیبی از گیم پلی اعتیاد آور، سبک کمیک و قیمت پایین در یک فرنچایز قابل دوام با پتانسیل طولانی مدت برای سود مورد تحسین قرار گرفت و به عنوان یکی از بهترین بازی های ویدیویی ساخته شده تا کنون شناخته می شود.

محبوبیت این بازی منجر به انتشار بازی‌های پرندگان خشمگین برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های بازی، ایجاد بازاری برای کالاهایی با شخصیت‌های پرندگان خشمگین، یک فیلم انیمیشن بلند 2016، یک دنباله بر فیلم مذکور و چندین فصل کارتون تلویزیونی شده است.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با بازی angry birds journey آشنا کنیم. مجموعه پرندگان خشمگین تا ژانویه 2018، از جمله نسخه‌های ویژه، مجموعاً بیش از چهار میلیارد دانلود در همه پلتفرم‌ها داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *