بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بازی Brawlhalla

بازی Brawlhalla

یکی از سبک های مورد علاقه گیمرها ، بازی های مبارزه ای می باشد. سازندگان بازی Brawlhalla با الگوبرداری درست از Super Smash Bros توانسته‌اند یک بازی مبارزه‌ای چندنفره و جذاب بسازند که هر گیمری از انجامش لذت می‌برد.

بازی Brawlhalla

گیم پلی بازی

گیم‌پلی بازی براول هالا شباهت‌های زیادی به Super Smash Bros دارد. در بیشتر حالت‌های این بازی، هدف اصلی شما این است که شخصیت‌های حریف را از صحنه مبارزه به پایین پرتاب کنید. این کار را می‌توانید با وارد کردن ضربات پیاپی نیز انجام دهید. هر بار که یک شخصیت از صحنه مبارزه به پایین پرتاب شود، یک خط سلامتی از دست می‌دهد و زمانی که میزان سلامتی‌اش به صفر برسد، به طور کلی می‌میرد. در نهایت، آخرین شخصیتی که در صحنه مبارزه باقی بماند یا بالاترین امتیاز را داشته باشد برنده خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های دو بعدی برای پلتفرم های مختلف

در بازی حالت‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید هر کدام از آنها را انتخاب کنید و به رقابت بپردازید. برای مثال در حالت 1 در برابر 1، شما در مقابل یک بازیکن دیگر قرار می‌گیرید و شبیه بازی‌های فایتینگ معمولی، مبارزه می‌کنید تا یکی از دو نفر پیروز شود. همچنین می‌توانید با یکی از دوستان خود، تیم دونفره تشکیل داده و با سایر تیم‌ها مبارزه کنید. یکی از حالت‌های بازی هم امکان رقابت هم‌زمان 8 نفر را فراهم می‌کند. این حالت‌ها هم به‌صورت آفلاین و هم آنلاین قابل انجام هستند.

کنترل بازی بسیار ساده است. به‌جز دکمه‌های حرکت و پرش، یک دکمه برای حمله کردن، یکی برای اجرای حرکات ویژه، دکمه‌ای برای برداشتن یا انداختن سلاح و یک دکمه هم برای جاخالی دادن وجود دارد. با همین مکانیزم‌های ساده باید شخصیت خود را کنترل کنید، اما سرعت گیم‌پلی به قدری بالاست که چالش‌های زیادی را برای شما به وجود می‌آورد. در ضمن ترکیب کردن حملات و اجرای کمبوهای قدرتمند نیز یکی از کارهایی است که باید روی آن تمرکز کنید. کمبوها، قدرتی بیشتر از ضربات معمولی دارند و می‌توانند به راحتی حریف را از صحنه مبارزه به بیرون پرتاب کنند.

این مطلب را هم ببینید
بررسی ساده Xbox Series X

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *