بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بازی Genshin Impact

بازی Genshin Impact

اگر از طرفداران انیمه‌های ژاپنی هستید و همیشه آرزو داشتید در دنیای رنگارنگ و رویایی یکی از انیمیشن‌های مورد علاقه‌تان آزادانه ماجراجویی کنید و در دنیایی فانتزی با گرافیکی فوق‌العاده غرق شوید ، بازی Genshin Impact گزینه مناسبی برای شما می باشد. این بازی در تاریخ 28 سپتامبر 2020 (7 مهر 1399) توسط استودیوی بازی سازی چینی میهویو (miHoYo) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، مایکروسافت ویندوز، اندروید و آی او اس منتشر شد.

بازی Genshin Impact

گیم پلی بازی

گیم پلی این بازی ترکیبی است از سبک‌های نقش‌آفرینی و اکشن. بازی دارای یک نقشه از جهانی گسترده و بزرگ است که می‌توانید آزادانه در آن کاوش کنید و به سمت ماجراهای مختلفی قدم بردارید. با کنترل شخصیت مسافر داستان که برای پیدا کردن و نجات دو قولوی خود باید با موانع و چالش‌های فراوانی رو به رو شود، بازی Genshin Impact را آغاز می‌کنید. همزمان با کنترل شخصیت اصلی می‌توانید به چهار شخصیت دیگر بازی که هر کدام به قومی خاص متعلق هستند و به کمک سنگی جادویی دارای قدرتی ویژه‌اند تغییر پیدا کنید و با جابه‌جایی میان این کاراکترها و استفاده از توانایی‌هایشان بازی را پیش ببرید و موجودات اهریمنی را نابود کنید.

جابه‌جایی بین شخصیت‌ها می‌تواند به سرعت و در حین مبارزه انجام شود و به بازیکن اجازه می‌دهد تا چندین ترکیب مختلف مهارت و حمله را همزمان داشته باشد. شخصیت‌ها می‌توانند از راه‌های مختلفی از جمله افزایش سطح شخصیت و همچنین بهبود تجهیزات و سلاح‌هایی که به همراه دارند، نیروی خود را افزایش دهند و قدرتمندتر عمل کنند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Join Clash 3D

با داشتن کمی استراتژی، در حین مبارزه با موجودات اهریمنی و جابه‌جایی بین شخصیت‌ها می‌توانید با ترکیب کردن قدرت‌های کاراکترهایی که تحت اختیار دارید بهترین نتیجه را از آن خود کنید. مثلا اگر با شخصیتی که قدرت هیدرو یا آب را در اختیار دارد دشمنتان را خیس کنید و بعد با کاراکتر دارای قدرت یخ او را منجمد کنید، دشمنتان برای مدتی بی‌حرکت می‌ماند و می‌توانید آسیب بیشتری به او وارد کنید، درحالی که خودتان در امانید. یا مثلا با ایجاد تندباد، نیروی آتش را قدرتمندتر کنید و یا برای رد شدن از رودخانه مسیری یخ زده برای خود ایجاد کنید.

بازیکن می‌تواند شخصیت خود را کنترل کند و اعمالی مانند دویدن، کوهنوردی، شنا و حتی پرواز کردن را انجام دهد. این اعمال توسط نیروی استقامت محدود می‌شوند که برای هر شخصیت یکسان است. بسیاری از گره‌های تلپورت در سراسر محیط بازی وجود دارد که بازیکنان می‌توانند با استفاده از آن‌ها بین مکان‌ها جابه‌جا شوند، مجسمه‌هایی وجود دارند که باعث بهبود و احیای شخصیت‌ها می‌شوند و همچنین مزایایی مانند افزایش استقامت بازیکن را در صورت ارائه کالای مناسب برایش به ارمغان می‌آورند.

مواردی مانند غذا و سنگ معدن ممکن است در گوشه و کنار محیط بازی تهیه شود، در حالی که دشمنان و صندوقچه‌های گنج انواع دیگری از منابع را که ممکن است در تقویت قدرت یک شخصیت استفاده شود، افزایش می‌دهند. بازیکنان می‌توانند از شکار حیوانات، جمع آوری میوه‌ها و سبزیجات وحشی یا بازرسی از مناطقی خاص، غذا دریافت کنند. بیشتر غذاها سلامتی شخصیت‌ها را بازسازی می‌کنند، در حالی که برخی دیگر آمارهای مختلف را تقویت می‌کنند. می‌توانید با حمله کردن و از بین بردن گره‌ها و موانعی که در جلوی معادن وجود دارد برای کسب سنگ معدن تلاش کنید. سنگ معدن را می‌توان تصفیه و سپس برای افزایش قدرت سلاح یا ایجاد سلاح استفاده کرد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های استراتژیک آنلاین برای موبایل

هر شخصیت دارای دو مهارت جنگی منحصر به فرد است: یک مهارت ابتدایی و یک قدرت اصلی. مهارت ابتدایی را می‌توان در هر زمان بجز دوره خنثی سازی که بلافاصله پس از استفاده مدتی خیلی کوتاه ایجاد می‌شود استفاده کرد، در حالی که قدرت اصلی عنصر هر شخصیت هزینه انرژی دارد و کاربر را ملزم می‌سازد که ابتدا با شکست دشمنان یا وارد کردن برخی موارد خاص، انرژی اولیه را جمع کند. شخصیت‌ها یکی از هفت عنصر طبیعی را کنترل می‌کنند که با یخ، زندگی، آتش، آب، هوا، رعد و برق و زمین مطابقت دارند.

بازی تا مرحله 15 به صورت تک‌نفری پیش می‌رود، اما از مرحله 16 به بعد می‌توانید با حالت چندنفره بیشتر از پیش از بازی کردن لذت ببرید. همچنین بازی کراس پلتفرمر است و امکان بازی کردن با کنسول‌های مختلف را فراهم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *