بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بازی puzzle quest 3

بازی puzzle quest 3

امروز می خواهیم شما را با بازی puzzle quest 3 آشنا کنیم. 505 Games اعلام کرد که Puzzle Quest 3 اکنون در Steam یا در تلفن همراه از طریق App Store برای iOS یا فروشگاه Google Play برای اندروید در دسترس است. نه تنها این اولین بار است که ما یک ورودی شماره گذاری شده در سری Puzzle Quest را می بینیم، بلکه اولین بار است که از مدل رایگان برای بازی استفاده می کنیم. اگر می خواهید بیشتر با بازی puzzle quest 3 آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

ویژگی های این بازی چیست؟

Puzzle Quest ترکیبی منحصر به فرد از عناصر گیج کننده و نقش آفرینی کلاسیک match-3 دارد، مانند بهبود شخصیت بازیکن خود با تجهیزات جدید. جدیدترین محصول این سری، Puzzle Quest: The Legend Returns، در سال 2019 روی نینتندو سوییچ عرضه شد و نسخه بازسازی شده اولین بازی این سری است.

بازی puzzle quest 3

بازی رایگان Puzzle Quest 3 کنجکاو است و جالب است که ببینیم آیا تلاش برای کسب درآمد از بازی مانع از فرمول جادویی بازی اصلی می شود یا خیر. فقط می توانیم امیدوار باشیم که این طور نباشد. اگر به دنبال نوع دیگری از تجربه  بازی های تلفن همراه هستید، بازی Gibbon: Beyond the Trees ما را بررسی کنید، یک داستان کوتاه اما عالی که اکنون در Apple Arcade موجود است. بازی puzzle quest 3 ویژگی های منحصر به فردی دارد.

The The Original Puzzle Quest، محصول سال 2007، یکی از آن بازی‌ هایی است که نبوغ آن در عنوان وجود دارد. سازندگان آن ایده ساده ای داشتند و آن را به خوبی اجرا کردند: از یک بازی پازلی به سبک Bejeweled به عنوان موتور گیم پلی برای یک ماجراجویی و نقش آفرینی استفاده کنید،  در این بازی  باید با دشمنان مبارزه  کنید و یک موضوع  داستانی را دنبال می کنید. این ژانر ترکیبی از استودیوی استرالیایی Infinite Interactive که توسط استیو فاکنر طراحی شده است.

مشخصات ویژه ی این بازی چیست؟

بازی Puzzle Quest 3 آخرین نسخه از سری بازی‌های گیج‌کننده مبتنی بر مبارزه است و چالش‌ هایی را برای بازیکنان قدیمی و جدید به‌ طور یکسان ارائه می‌کند. این بازی گیج کننده معمولی تلفن همراه نیست، زیرا برای کسانی که تازه به این تجربه ها دست یافته اند، مبارزه نوبتی صورت می گیرد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی pro clubs فیفا 22

شما در نهایت در بیابان قرار می گیرید و با چند دشمن ترسناک مبارزه می کنید. پس از آن، زنی را نجات می‌دهید که در نهایت نقش مهمی در ماجرا جویی‌های شما بازی می‌کند، زیرا او در کاور بازی نیز حضور دارد. بازی پازل ها، مبارزه و داستان سرایی را در یک مجموعه ترکیب می کند. بازی puzzle quest 3 مشخصات ویژه ای دارد.

پنج کلاس مختلف گروه قهرمانان را تشکیل می دهند. Paladin، Necromancer، Shaman، Berserker و Assasin. هر کدام از آنها سبک ها و توانایی های منحصر به فرد خود را دارند تا در طول نبرد به شما کمک کنند. در صورت تمایل می توانید یک کاراکتر جداگانه ایجاد کنید و بین کلاس ها جابجا شوید. این یک راه خوب برای کمی آزمایش است و ببینید که سبک کدام کلاس برای شما مناسب تر است.

سناریوی این بازی چیست؟

در بیشتر موارد، همه چیز می تواند بسیار ساده باشد، اما برخی از چیزها نیز می توانند کمی گیج کننده باشند، حتی پس از اجرای آموزش ممکن است نتوانید به خوبی بازی کنید. اما هیچ ترسی از قهرمان شدن نداشته باشید زیرا ما نکاتی را برای کمک به شما در ماجراجویی در این دنیای زیبا اما خطرناک داریم.

در این بازی، شما به عنوان یک همستر فضایی تکامل یافته بازی می کنید که به سیارات مختلف سفر می کند و ساختمان ها را بازسازی می کند و موجودات را نجات می دهد. سفینه فضایی شما مجهز به یک پنجه غول پیکر است که از آن برای جمع آوری طلا برای بازسازی این ساختمان ها و نجات موجودات فوق استفاده می کنید. با این حال، هر بار که از دستگاه استفاده می کنید، یک پنجه برای شما تمام می شود. بازی puzzle quest 3 سناریوی جذابی دارد.

به طور کلی، یک بازیکن دارای 24 چنگال است که در طول زمان دوباره پر می شوند. اما زمان پر کردن مجدد بسیار طولانی است. در چهل دقیقه فقط چهار پنجه می گیری. بنابراین تقریباً هر بار که بازی را برای مدتی انجام می دهید، خود را از حرکت خارج خواهید کرد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Jump Force

مزایای این بازی چیست؟

ما لیست پیوندهای بازخرید را روزانه به روز می کنیم زیرا آنها فقط برای 24 ساعت فعال هستند، بنابراین مطمئن شوید که این صفحه را نشانک کرده اید! این یک پیوند روزانه رایگان پنجه برای 2 مارس 2022 است. توجه: قبل از کلیک بر روی لینک، مطمئن شوید که بازی بر روی دستگاه شما نصب شده است.

بازی puzzle quest 3

به محض کلیک بر روی لینک، بازی به طور خودکار باز می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد شوید و پنجه های رایگان به طور خودکار به حساب کاربری شما در بازی اضافه می شوند. بازی puzzle quest 3 مزایای زیادی دارد.

راه های دیگر برای گرفتن پنجه های رایگان: همچنین چند راه دیگر برای دریافت چند پنجه رایگان در بازی وجود دارد، اما این کار به سادگی کلیک کردن بر روی یک دکمه و دریافت پاداش نیست. وقتی پنجه های بازیکن تمام می شود، یک دکمه تبلیغاتی سبز رنگ روی صفحه ظاهر می شود. اگر روی آن دکمه کلیک کنید و به تماشای یک تبلیغ ادامه دهید، یک پنجه رایگان دریافت خواهید کرد. می توانید آن را چندین بار تکرار کنید تا پنجه های بیشتری جمع کنید.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با بازی puzzle quest 3 آشنا کنیم. شانس دریافت چنگال های رایگان از طریق گوی هایی که جمع آوری می کنید وجود دارد، بنابراین اگر به چنگال های بیشتری نیاز دارید، انتخاب گوی ها را در اولویت قرار دهید. اگر برای پیشرفت سریع در بازی مشکل دارید، پس حتماً پست نکات و ترفندهای ستاره پنجه ما را بررسی کنید. قطعا به کار خواهد آمد. در این مقاله، بهترین نکات، از جمله بیلدها، نمادها و ترکیب‌ها را برای درخشش او در جنگ پیدا خواهید کرد. بنابراین، بدون هیچ بحث دیگری، بیایید دوباره این راهنما را مطالعه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *