بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بازی Raid: Shadow Legends

بازی Raid: Shadow Legends

بازی Raid: Shadow Legends یک بازی محبوب در میان کاربران موبایل می باشد که در سال ۲۰۱۸ توسط Plarium Games عرضه شد و در سال ۲۰۱۹ به موفقیت و شهرت بین‌المللی رسید.

بازی Raid: Shadow Legends

داستان بازی در سرزمین Teleria اتفاق می‌افتد؛ زادگاه برترین قهرمانان و جنگجویان که عضو نیروهای روشنایی یا تاریکی هستند. برای این که سرزمین دوباره به شکوه و عظمت قبلش برگردد باید نیروهای روشنایی و تاریکی را متحد کنید و آن‌ها را به کار بگیرید تا مثل سلاح‌های زنده با دشمنان مبارزه کنند.

بازی طیف متنوعی از هیروها را در خود دارد که با پشت سر گذاشتن مراحل و پیشرفت بخش داستانی به دست می‌آیند. برای ورود به میدان مبارزه باید پنج‌تا از هیروهایتان را انتخاب کنید و یک گروه یا اصطلاحا «یک پارتی» تشکیل بدهید که ویژگی‌های اعضای آن مکمل یکدیگر باشند. در طراحی هیروها جزئیات فراوانی به کار گرفته شده و هر هیرو متعلق به یک دسته‌بندی به خصوص است که ویژگی‌های منحصر به فردی دارد؛ مثلا جادوگرها قوی ترین هیروها هستند و جنگجوها از بقیه گروه‌ها پایین‌ترند. پس شناختن ویژگی‌های هر هیرو برای ساختن یک تیم قوی بسیار اهمیت دارد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های شبیه ساز اتوبوس برای موبایل

هم سطح هیروها قابل ارتقا است و هم می‌توانید با انتخاب اسلحه‌های قدرتمندتر مقدار دمیج هیرو را افزایش بدهید. بازی امکان ساختن و عضو شدن در Clanها یا همان گروه‌های داخل بازی را فراهم کرده و یک بخش PvP هم در اختیار ما گذاشته تا چیزی کم نباشد.

در بازی یک سیستم انرژی وجود دارد که بخشی از طراحی گیم‌پلی بازی است و اگر تمام شود دیگر امکان بازی کردن ندارید.در نگاه اول احساس می‌کنیم که این سیستم بازیکنان را محدود می‌کند اما Plarium که قصد پشیمان کردن بازیکنانش را ندارد، یک سیستم جایزه روزانه هم راه انداخته تا مکمل سیستم انرژی باشد و هر روز مقداری انرژی در اختیار بازیکنان می‌گذارد.

اما با تمام این حرف‌ها چیزی که باعث محبوبیت بازی Raid: Shadow Legends شد، کیفیت گرافیک و جزئیات فراوانی است که در طراحی بصری می‌بینیم. محیط بازی و هیروها بسیار شکیل و چشم‌نواز است و نکته‌ی مهم‌تر اینکه بازی اصلا لگ ندارد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین فرمان های بازی 2020

ولی در کنار تمام نکات مثبت، چیزی که به پاشنه آشیل بازی Raid: Shadow Legends تبدیل شده تبلیغ‌های متعدد درون بازی است که با هر بار ورد به لابی بازی نمایش داده می‌شوند که تکرار مداوم این موضوع اصلا برایتان مسئله خوشایندی نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *