بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بازی Shadowgun War Games

بازی Shadowgun War Games

بازی‌های آنلاین همیشه یکی از انتخاب‌های گیمرها برای بازی‌های موبایلی هستند؛ یکی از این دلایل امکان تجربه بازی با دوستان خود و لذت بیشتر بردن در بازی است. بازی Shadowgun War Games از جمله بازی های محبوب است که گیمرهای زیادی را مجذوب خود کرده است.

بازی Shadowgun War Games

این بازی در ابتدا بخاطر گرافیک جذابش همه را مجذوب خود کرده بود و در وهله دوم هم گیم‌پلی کاور محورِ شبیه به گیرز آو وار (Gears of War). در شادوگان لجندز (Shadowgun Legends) این دیدگاه کمی تغییر کرد. بازی هنوز گرافیک فوق العاده‌اش را داشت اما دیگر از آن گیم پلیِ سوم شخصِ کاور محور خبری نبود و سازنده با تغییر دوربین به اول شخص به مبارزات سرعت بخشید.

Shadowgun War Games به عنوان ادامه دهنده راه شادوگان لجندز، دیگر هیچکدام از آن عناصری که مجموعه شادوگان را محبوب کردند ندارد. نه گرافیکش جزو بهترین‌های گوشی به حساب می‌آید و نه از آن گیم پلی کند کاور محور خبری است. بازی می‌خواهد یک شوترِ سرعتی باشد و برای اینکه به چنین نتیجه‌ای برسد، حداقل روی سخت افزارهای امروزی گوشی مجبور شده قیدِ گرافیک فنی شادوگان‌های قبلی را بزند.

این مطلب را هم ببینید
بازی crash bandicoot on the run

هرچند در کویر شوترهایِ خوش گرافیکِ سوم شخصِ گوشی به شخصه دوست داشتم استودیوی MADFINGER با یک شادوگان با حال و هوای قدیمی سیرابم کند اما مسیری که Shadowgun War Games پیش گرفته، اشتباه نیست.

در واقع مسئله اینجاست Shadowgun War Games به عنوان یک نسخه فرعی از مجموعه‌ای که می‌خواهد یکی از گزینه‌های ورزش‌های الکترونیکی باشد، چه‌قدر توانسته به اهدافش برسد. سازنده برای Shadowgun War Games این بار به سراغ بازی محبوب اوورواچ (Overwatch) رفته است. War Games هم در آرت استایلش و هم بعضی ویژگی‌های گیم پلی مشخصا مخاطب را یاد اوورواچ می‌اندازد.

اما بازی آن ویژگی که اوورواچ را جذاب کرده بود، ندارد یا حداقل به سطحی‌ترین شکل ممکن پیاده سازی‌اش کرده است. اوورواچ ترکیبی از یک شوترِ تیمی با المان‌های سبک MOBA بود و هر قهرمان قدرت‌هایی داشت. بنابراین اینکه تیم با چه ترکیبی از قهرمان‌ها جلوی حریف قرار بگیرد نکته خیلی مهمی بود. Shadowgun War Games هم یک شوتر تیمی است و کاراکترها تفاوت‌های خوبی با یکدیگر دارند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Rise of the Tomb Raider

در نهایت باید گفت War Games با تنوعِ بیشتر گیم‌پلی‌اش می‌تواند یک شوتر سرعتی جذاب باشد. نه بیشتر و نه کمتر و  با این چیزی که از بازی دیدیم، Ace Force هنوز بهترین نماینده از اوورواچ روی موبایل است که البته معلوم نیست کی به عرضه جهانی برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *