بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بازی UFC MOBILE 2

بازی UFC mobile 2

امروز می خواهیم شما را با بازی UFC mobile 2 آشنا کنیم. اخیراً، توسعه دهندگان معروف، EA، قسمت دوم بازی کلاسیک EA Sports، UFC برای دستگاه های تلفن همراه را حذف کردند. این بازی نظرات متوسط و متفاوتی را از سوی مخاطبان در فروشگاه‌های Google Play و iOS App دریافت کرده است. در این مقاله، UFC Mobile 2 جدید را بررسی خواهیم کرد و خواهیم دید که آیا آنقدر ارزش دارد که جانشین بازی اول باشد یا خیر. اگر می خواهید بیشتر درباره ی بازی UFC mobile 2 بدانید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

این بازی چه ویژگی هایی دارد؟

بر اساس مسابقه ورزشی با همین نام، UFC یک سری مبارزه است که به بازیکنان اجازه می دهد از مبارزان MMA مورد علاقه خود در بازی استفاده کنند. با مجوز کامل و رسمی، EA توانسته است تجربه ای همه جانبه برای طرفداران این ورزش ایجاد کند و برای اولین بار نسخه موبایل را در آوریل 2015 ارائه کرد.

بازی UFC mobile 2

با شروع بررسی UFC Mobile 2، متأسفانه، بازی از زمان انتشار اولیه تا حدودی ساده شده است و EA به اصول اولیه بازمی گردد. کنترل‌ها فقط با ضربه زدن و کشیدن انگشت به حداقل می‌رسند و بازیکن کنترل بسیار کمتری بر مبارزان خود دارد. بازی UFC mobile 2 عالی است.

به همین دلیل، هر مسابقه به سرعت اجرا می‌شود و لذت بردن از این ورزش دشوار است، چیزی که UFC باید در آن تخصص داشته باشد. سیستم استقامت به خوبی کار می‌کند اما واقعاً نقص‌های اصلی در سایر قسمت‌های گیم‌پلی را پوشش نمی‌دهد. فقدان استراتژی در بازی وجود دارد که گویی هدف اصلی این است که هرگز آن را به یک چالش تبدیل نکنید.

چه چیزهای جالبی در این بازی وجود دارد؟

علاوه بر این، به نظر می‌رسد EA برای بخش‌هایی از گیم‌پلی به سمت تم تقریباً آرکید مانند روی آورده است. چیزهایی مانند توانایی های ویژه، اکشن های جادویی و جلوه های متحرک وجود دارند که واقعاً در این زمینه کار نمی کنند. UFC Mobile 2 نمی تواند یک تجربه MMA مناسب ایجاد کند. UFC Mobile 1 قبلاً تعادل مناسبی داشت، اما از فروشگاه های برنامه حذف شده است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Inked

منوها و هدف از بازی کاملاً اصلاح شده است و متأسفانه نه برای بهتر شدن. هیچ پویایی در بازی وجود ندارد و به نظر می رسد که بازی تقریباً خودش را انجام می دهد. اول و مهمتر از همه، آموزش فوری بسیار طولانی است و در واقع کمی هم آزاردهنده است. بازی UFC mobile 2 یکی از بهترین بازی ها است.

بازیکنان مجبور می شوند در تلاش برای “نشان دادن آنچه در پیشنهاد است” روی جایی که بازی می گوید ضربه بزنید ضربه بزنند. واقعیت این است که کارهای زیادی برای انجام دادن وجود ندارد.

آیتم های عمومی شامل چه چیزهایی است؟

EA مجموعه‌ای از آیتم‌های عمومی را معرفی کرده است که همگی به روش‌های مختلف به یک هدف عمل می‌کنند. به عنوان مثال، چیزی به سادگی بهبود یک جنگنده به طلا، آیتم های آموزشی در سطوح مختلف، شاید حتی آیتم های رتبه بندی با موارد کمیاب مختلف نیاز دارد.

پس از همه این ها، متوجه خواهید شد که این فقط برای بهبود جنگنده کافی نبود، همچنین توانایی های غیرفعال، هم افزایی، ستاره ها، رتبه بندی کلی و توانایی های بیشتر نیز وجود دارد. همه این ها فقط غیر ضروری به نظر می رسد و به عنوان مانع دیگری عمل می کند که بازیکنان را از استفاده از مبارزان مورد علاقه خود باز می دارد. حتی در این صورت، گیم پلی بازی بسیار ساده است و استفاده از جنگنده ها واقعاً لذت بخش نیست. بازی UFC mobile 2 آیتم های عمومی زیادی دارد.

راه اصلی دسترسی به گیم پلی از طریق رویدادها است که باز هم کوچکترین پاداشی ندارند. بازیکنان از طریق گره‌ها دنبال می‌شوند و در برابر مخالفان سخت‌تر مبارزه می‌کنند. هیچ کنترلی روی اینکه با چه کسی مبارزه می کنید، چقدر سخت است، یا حتی با چه کسی مبارزه می کنید وجود ندارد. پیشرفت را می توان با ارتقاء مداوم به دست آورد، تا جایی که بازی به یک چرخه بی پایان تبدیل می شود. ارتقا، بازی، ادعا و تکرار.

این مطلب را هم ببینید
پلی استیشن 4 بزرگ‌ترین پلتفرم فورتنایت است

گرافیک این بازی چگونه است؟

ناگفته نماند که گرافیک اولین بازی UFC Mobile با پیشرفت های عظیمی که دیگر بازی ها دیده بودند، مطابقت نداشت. UFC Mobile 2 بلافاصله پیشرفت در این بخش را نشان می دهد. رنگ ها متحرک تر هستند و بازی در کل بسیار بهتر به نظر می رسد.

به نظر می رسد EA موفق شده است حداقل سطح سری موبایل های UFC را متناسب با رقبای خود بالا ببرد. در یک یادداشت جانبی، شایان ذکر است که بازی به طور کلی واقع گرایی را دنبال نمی کند، به همین دلیل است که گرافیک کمی ساده است. بازی UFC mobile 2 گرافیک جذابی دارد.

بازی UFC mobile 2

در مجموع، از نظر گرافیک و عملکرد نسبت به بازی گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است، اگرچه انتظار می رفت. صنعت بازی‌های موبایلی در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی کرده است و منطقی نیست که EA با زیبایی‌شناسی پایین‌تری نسبت به رقبا کنار بیاید. با این حال، در حالی که این جنبه‌های فنی بازی ارتقا یافته‌اند، بخش‌های دیگر احتمالاً در سطحی که باید باشند نیستند.

از دید ما گیمرهای موبایل، سری UFC Mobile رسما به سمت چپ رفته است. با کمی پول نقد واقعی، کاربران می توانند هر چیزی و همه چیز را بخرند، فقط باید به اندازه کافی خرج کنند. این به یکی از آن بازی‌هایی تبدیل شده است که در آن فقط دو گزینه وجود دارد، یکی طولانی‌سازی و دیگری میانبر paywall. به همین دلیل، موفقیت واقعاً هیچ اهمیتی ندارد. این نمادی از مهارت نیست، بلکه نمادی از مدت زمان بازی است.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با بازی UFC mobile 2 آشنا کنیم. ارتقاء یک جنگنده به سطح حداکثر به نظر یک دستاورد نیست، هنوز هم کسی وجود دارد که راه خود را جبران کند. علاوه بر این، در واقع ارتقاء مبارزان و دسترسی به بهترین ها، زمانی که صرفاً رایگان باشد، بسیار وقت گیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *