بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی برترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2020

بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2020

به طور کلی انتخاب بهترین بازی های یک پلتفرم می تواند به نوعی برای هر شخص متفاوت و خاص باشد. اگر به تازگی یک ایکس باکس وان اس یا ایکس باکس وان ایکس خریده‌اید،‌ مطئمناً‌ به چند بازی جدید برای بازی کردن نیاز دارید. در این بخش با ما همراه باشید تا برترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2020 را بشناسید.

برترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2020 را بشناسید

THE OUTER WORLDS

اگر دنبال یک بازی تیراندازی اول شخص با عناصر نقش آفرینی و مانند Fallout هستید آخرین بازی شرکت Obsidian بازی فوق‌العاده‌ای است. در واقع این شرکت از توسعه‌دهندگان Fallout: New Vegas بوده است و به همین دلیل تعجبی ندارد که The Outer Worlds به همان اندازه شخصیت‌های غنی، داستان عالی و البته سلاح‌ها و مهارت‌های متنوعی دارد.

GEARS 5

آخرین عنوان مجموعه‌ی Gears بهترین بازی این سری است. همان بازی Gears دوست‌داشتنی و محبوب سابق است که به راحتی در آن پناه می‌گیرید، اکشن هیجان انگیزی را تجربه می‌کنید و شخصیت‌های بد را با اره برقی به چند قسمت نامساوی تقسیم می‌کنید! ولی علاوه بر این‌ها Gears 5 یک کمپین فوق‌العاده هم به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید با دوستان‌تان در خانه یا در حالت اینترنتی بازی کنید. حالت مولتی‌پلیر این بازی مودهای متنوعی دارد که می‌تواند شما را برای مدت‌ها سرگرم نگاه دارد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع ارور Unable to Initialize Steam API در بازی

DEVIL MAY CRY 5

بازی‌های کمی مانند Devil May Cry 5 روی نقاط قوت خود تأکید کرده‌اند. در عرض چند دقیقه غرق اکشن‌های سریع و آتشی این بازی می‌شوید و البته که در طول کمپین‌ها هم این احساس بازی فروکش نمی‌کند. این بازی روی بهترین نقاط تمرکز می‌کند و سیستم‌های ضعیف بازی‌ها و داستان‌های نامناسب را برای بازی‌های دیگر می‌گذارد. گرچه با پنجمین بازی این مجموعه طرف هستید ولی برای لذت بردن از آن هیچ مانعی پیش روی شما نخواهد بود و امتحان کردن آن را به همه توصیه می‌کنیم.

OUTER WILDS

اگر دوست دارید بازی آرامی را تجربه کنید و بتوانید هر طور که خودتان مایل هستید به کاوش در جهان بازی بپردازید باید Outer Wilds را امتحان کنید. گرچه در چند ساعت اول شاید احساس کنید با یک بازی ساده‌ی کاوش در فضا طرف هستید، با صرف زمان بیشتر متوجه می‌شوید که با داستان عمیق و چرخه‌ی گیم‌پلی جذابی روبه‌رو هستید که باید در آن از سفرهایتان به عمق سیاره‌ها بیشترین استفاده را ببرید. مطمئن باشید پس از چند ساعت بازی کردن Outer Wilds، درباره‌ی آن با همه صحبت خواهید کرد!

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های سبک بقا

VOID BASTARDS

بیشتر بازی‌ها هر بار که واردشان می‌شوید همان ساختار و گیم‌پلی سابق را به شما ارائه می‌دهند. اما Void Bastards ساختار متفاوتی دارد. با بازی تیراندازی اول شخصی مواجه هستید که در آن هر بار به طور تصادفی شخصیت متفاوتی دارید، مراحل آن به طور تصادفی چیده می‌شوند و در نهایت پاداش شما هم برای موفق شدن در مراحل کاملاً تصادفی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *