مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین آنتی ویروس های اندروید

بهترین آنتی ویروس های اندروید

از واجبات اسمارت‌فون‌های خصوصا اندرویدی در این دورانی که خطر بدافزارها هرکسی را تهدید می‌کنند، یک آنتی‌ویروس آندروید قوی است. از آنجایی که سیستم عامل اندروید مورد استفاده کاربران زیادی خصوصا در ایران قرار گرفته است ، ددر این بخش قصد داریم جدیدترین و بهترین آنتی ویروس های اندروید را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین آنتی ویروس های اندروید را بشناسید

۳۶۰ Security

۳۶۰ Security برنامه های شما را از نظر انجام فعالیت های بدافزاری اسکن می کند. گرچه نتایجی که ارائه می دهد بیشتر از آن چیزی است که بخواهیم باور کنیم؛ به عنوان مثال فیس بوک را به عنوان بدافزار معرفی می کند در حالی که این طور نیست. در هر صورت، ۳۶۰ Security یک برنامه آنتی ویروس بسیار مناسب و عالی است که اسکن انجام می دهد و آسیب پذیری های بالقوه را به شما نشان می دهد؛ اما هنوز هم نمی توان از آن به عنوان بهترین ضد بدافزار نام برد.  این برنامه دارای برخی از قابلیت های تقویت کننده و شتاب دهنده گوشی است و توصیه می کنیم که از این قابلیت ها به هیچ وجه استفاده نکنید چون در واقع کار نمی کنند و عملکرد شما را بدتر می کنند.

این مطلب را هم ببینید
لپ تاپ Gram 360 ال جی معرفی شد

Avira

Avira یکی از جدیدترین برنامه های آنتی ویروس است که نسبت به سال گذشته خیلی سریع رشد کرد. این برنامه از اصول اولیه که شامل اسکن دستگاه؛ محافظت در زمان واقعی؛ اسکن کارت حافظه اکسترنال و موارد دیگر پشتیبانی می کند. برخی از قابلیت های دیگر شامل پشتیبانی از قابلیت های ضد سرقت؛ اسکن حریم خصوصی؛ لیست سیاه و حتی قابلیت های مدیریت دستگاه است. این برنامه بسیار سبک تر از برنامه هایی مانند Norton است و حتی اگر به نسخه پایه نیاز دارید می توانید به طور رایگان دانلود کنید.

AVG

AVG یکی دیگر از برنامه های شناخته شده در دنیای برنامه های آنتی ویروس است. در واقع این برنامه همان AVAST  است. در واقع در سال ۲۰۱۶ شرکت AVAST اقدام به خرید AVG کرد. برنامه تجربه کاربری هر دو برنامه آنتی ویروس مشابه است. تقریبا با یک روش یکسان گوشی را اسکن می کنند و آسیب پذیری های احتمالی را پیدا می کنند.

Dr. Web Security Space

Dr. Web یکی از قدیمی ترین برنامه های آنتی ویروس و ضد بدافزار است که مجموعه مناسبی از ویژگی ها را ارائه می دهد. شما می توانید قابلیت هایی مانند اسکن سریع و کامل، محافظت در برابر باج افزار، فضای قرنطینه و حتی آمار را داشته باشید. در کنار این ها ویژگی های ضد سرعت؛ مسدود کردن تماس و پیامک؛ فیلتر URL؛ کنترل والدین؛ فایروال و موارد دیگر وجود دارد. اگر به آنتی ویروس پرتابل نیاز دارید می توانید لیست ۱۰ تا از بهترین آنتی ویروس پرتابل را بررسی کنید.

این مطلب را هم ببینید
مودم و روتر چه تفاوتی با هم دارند؟

Kaspersky

Kaspersky یکی از محبوبترین برنامه های آنتی ویروس است که هم نسخه رایگان دارد و هم پولی. هر دو نسخه دارای قابلیت های مسدود کردن تماس؛ اسکن؛ بروزرسانی و ضد سرقت هستند. نسخه پولی از مواردی مانند محافظت در زمان واقعی؛ قفل کردن و موارد بیشتر برخوردار است. البته هر دو نسخه دارای قابلیت اسکن دستگاه برای بدافزار هستند.

Norton Security

Norton Security به عنوان یک آنتی ویروس قابلیت هایی مانند محافظت در برابر بدافزار، جاسوس افرار؛ بدافزار و غیره را ارائه می دهد. در هنگام کمبود باتری به ذخیره مکان دستگاه می پردازد؛ حفاظت های بلادرنگ را ارائه می دهد و از قابلیت های ضد سرقت پشتیبانی می کند. نورتون یکی از گران قیمت ترین برنامه های آنتی ویروس است که هم از کامپیوتر و هم از گوشی همراه پشتیبانی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *