مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین افزونه های مایکروسافت ورد

بهترین افزونه های مایکروسافت ورد

نرم افزار ورد یکی از محبوب ترین نرم افزارهای واژه پرداز می باشد که در مجموعه مایکروسافت ارائه شده است. افزودنیها روشی ساده برای تقویت کارایی Word ارائه می دهند. اگر می خواهید بهترین افزونه های مایکروسافت ورد را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین افزونه های مایکروسافت ورد را بشناسید

Writing Assistant

زبان انگلیسی از اهمیت بالایی برخوردار است و بسیاری از ما از ورد برای نوشتن مطالب یا مقالات انگلیسی استفاده می‌کنیم، در حالی که زبان اصلی ما انگلیسی نیست. همین موضوع باعث می‌شود به کمک نیاز داشته باشیم. در این زمان باید به سراغ افزونه Writing Assistant برویم. این افزونه رایگان با هوش مصنوعی متن را بررسی می‌کند و خطاهای گرامری را به شما گوشزد می‌کند. خود مایکروسافت از قابلیت بررسی گرامر و تایپ کلمات بهره می‌برد، با این حال با استفاده از این افزونه می‌توانید کیفیت نوشته خود را افزایش دهید. اگر علاقه به Writing Assistant ندارید، می‌توانید به سراغ افزونه Grammarly بروید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش کپی کردن URL تمام برگه‌های بازشده در کروم

MyScript Math Sample

در ورد می‌توانید در بخش Insert به چندین معادله دست پیدا کنید و البته با نمادهای مختلف، به صورت دستی معادله بنویسید. اگر چنین کاری برای شما سخت است، می‌توانید به سراغ افزونه رایگان MyScript Math Sample بروید. از پنل کناری برای نوشتن معادله با استفاده از انگشت، قلم یا ماوس استفاده کنید. این افزونه از بیش از ۲۰۰ نماد پشتیبانی می‌کند و به لطف تشخیص لحظه‌ای دستخط، ورودی شما با سرعت بالایی به یک معادله تبدیل می‌شوند. شما می‌توانید عملکرد این افزونه را با قابلیت معادله‌نویسی مایکروسافت ورد ترکیب کنید.

Handy Calculator

در حالی که سیستم شما ماشین حساب دارد، با افزونه ورد Handy Calculator می‌توانید در زمان خود چندین ثانیه صرفه‌حویی کنید. این ماشین حساب از عملیات‌های رایج پشتیبانی می‌کنند و می‌توانید به محاسبات درون حافظه آن هم دسترسی داشته باشید. اگر یکی از کاربران پروپاقرص ورد و اکسل هستید، با دکمه Select از قابلیت محاسبات سریع درون سلول استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
با بهترین افزونه های فارسی گوگل کروم آشنا شوید

Symbol Search

مایکروسافت ورد در نوار روبان دارای بخشی برای دسترسی به نمادهاست، اما شاید خواهان دسترسی سریعتر و بهتر به آن‌ها باشید. افزونه رایگان Symbol Search دارای دسته‌بندی‌های مختلف است و همچنین یک نوار جستجو در اختیارتان قرار می‌دهد. روی گزینه More (گزینه منوی سه نقطه) کلیک کنید و نمادهای ثبت شده و موارد دیگر را پیدا کنید.

Lucidchart Diagrams for Word

برخی مواقع یک فلوچارت یا دیاگرام برای فرایندهای تجاری می‌تواند مفاهیم پیچیده را ساده‌تر کند. Lucidchart که یک شرکت نرم افزاری است، چنین افزونه‌ای را برای ورد توسعه داده و می‌توانید به کتابخانه‌ای از اشکال و خطوط برای ترسیم سریع یک فلوچارت دسترسی پیدا کنید. شما می‌توانید این افزونه را به صورت رایگان دانلود کنید و تعداد محدودی دیاگرام با آن بسازید. اگر به فلوچارت‌های بیشتری نیاز دارید، باید حساب خود را ارتقا دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *