مقالات اینترنت و شبکه, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین افزونه های واتساپ کروم

بهترین افزونه های واتساپ کروم

واتساپ یکی از پیام رسان‌های نیرومند و محبوب است. یادگیری ترفندهای واتساپ کمک زیادی به ارتباط بهتر شما با این نرم افزار خواهد کرد. دانستن امکانات واتساپ و استفاده از آن‌ها کار کردن با این پیام رسان را ارتقا خواهد داد. برخی از کاربران از نسخه وب این برنامه استفاده می کنند. در این بخش قصد داریم بهترین افزونه های واتساپ کروم را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین افزونه های واتساپ کروم را بشناسید

افزونه پاسخ خودکار (AutoResponder)

یکی از افزونه‌های پر کاربرد واتساپ گوگل کروم،‌ افزونه پاسخ خودکار است که استفاده از آن تجربه خوبی برای کاربران خواهد بود. به کمک ربات چت، می‌توانید به صورت خودکار به پیام‌های دریافتی خود در واتساپ پاسخ دهید. شما می‌توانید پاسخ‌های دلخواه‌ خود را در این ربات ذخیره کنید و به موقع از آن‌ها استفاده نمایید. دانلود افزونه AutoResponder رایگان است. این افزونه واتساپ در کروم قابلیت اتوماسیون زیادی دارد و برای مشاغل گزینه مناسبی به حساب می‌آید. شما می‌توانید به کمک آن پیام‌های خاصی را برای مشتریان‌تان ارسال کنید؛ مثلا به آنها خوش‌‌آمد بگویید یا از آنها تشکر کنید یا پیام تبلیغاتی برای باشگاه مشتریان‌تان ارسال کنید. این افزونه حتی قابلیت زمان‌بندی ارسال پیام‌های خودکار را نیز دارد.

این مطلب را هم ببینید
چند ترفند کاربردی برای افزایش عمر باتری لپ تاپ در ویندوز 10

افزونه واتساپ رونویسی (Transcriber)

دانلود افزونه واتساپ Transcriber نیز رایگان است. این افزونه کاربردی فایل‌های صوتی واتساپ را به متن تبدیل می‌کند. به کمک این افزونه می‌توانید پیام‌های صوتی که در واتساپ دریافت می‌کنید را به پیام متنی تبدیل کرده و آنها را به راحتی بخوانید. کاربری این افزونه بسیار راحت است. فقط کافی است آن را نصب کنید و سپس فایل صوتی را انتخاب کرده و روی نماد اشتراک گذاری در واتساپ کلیک کنید و گزینه Transcriber را انتخاب کنید تا متن پیاده شده فایل صوتی را در همان صفحه برای شما ارسال کند. این افزونه این کار را در مدت زمان کوتاهی انجام می‌دهد.

افزونه واتساپ WAToolkit

اگر از وب‌اپلیکیشن واتساپ در مرورگر گوگل کروم دسکتاپ خود استفاده می‌کنید، افزونه WAToolkit برای شما ضروری است. استفاده و نصب افزونه واتساپ در کروم رایگان است. این افزونه به شما اجازه می‌دهد تا عرض صفحه چت واتساپ وب کروم را به حالت دلخواه خود تغییر بدهید. به این ترتیب می‌توانید از عرض صفحه مانیتور خود به صورت بهینه استفاده کنید. در نوار ابزار گوگل کروم، آیکن WAToolkit را مشاهده می‌کنید که با علامتی، ‌پیام‌های خوانده نشده را برای شما مشخص می‌کند. با نگه‌داشتن موس روی آن می‌توانید تمام پیام‌های دریافتی را بدون اینکه آن‌ها را باز کنید، بخوانید.

این مطلب را هم ببینید
4 افزونه گوگل کوم برای شناسایی فونت متن و عکس وبسایت ها

افزونه واتساپ کروم استیکرساز (Sticker Maker)

به کمک این افزونه می‌توانید استیکرها و برچسب‌های خاص و منحصر به فرد خود را در پیام‌رسان واتساپ ایجاد کنید. برای استفاده از افزونه استیکرساز می‌توانید تصاویر موجود در گالری خود را نیز بکار بگیرید. برای تولید استیکر مورد نظر باید ابتدا یک دسته به وجود بیاورید. در هر دسته می‌توانید حداکثر سی استیکر بسازید. البته محدودیتی در تعداد دسته‌هایی که ایجاد می‌کنید، وجود ندارد.

WA Web Plus

افزونه WA Web Plus به منظور حفظ حریم خصوصی و ارتقای امنیت کاربران واتساپ وب کروم ارائه شده است. برای استفاده‌های شخصی و تجاری از واتساپ بسیار مفید است. با نصب این افزونه می‌توانید امنیت محیط واتساپ را در دسکتاپ خود بالا ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *