مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های آلارم برای گوشی

بهترین اپلیکیشن‌های آلارم

اگر همیشه هنگام رفتن به مدرسه، دانشگاه، سرکار و غیره دیر بیدار می شوید و جا می مانید ، اپلیکیشن های آلارم می توانند در رفع این مشکل به شما کمک کنند. برنامه های زیادی در این زمینه ارائه شده اند. در این بخش قصد داریم به معرفی بهترین اپلیکیشن‌های آلارم برای گوشی بپردازیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین اپلیکیشن‌های آلارم را بشناسید

Alarmy

این برنامه به عنوان روی اعصاب‌ترین اپلیکیشن آلارم دنیا معرفی شده است. البته این یک ادعای تو خالی نیست و اگر از تمام پتانسیل‌های Alarmy‌ استفاده کنید، قطعا با مشکلات بزرگی روبه‌رو می‌شوید. این اپلیکیشن‌ برای بیدار کردن شما از روش‌هایی عجیب استفاده می‌کند. یکی از روش‌های آلارمی این است که شما را مجبور می‌کند از یک شئ در خانه عکس بگیرید. حال اگر می‌خواهید صدای آلارم قطع شود، می‌بایست بلند شوید و دوباره از همان جسم عکس بگیرید. روش‌های دیگری مانند تکان دادن گوشی یا مطرح کردن سوالات ریاضی هم وجود دارد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل پرینت در مرورگر فایرفاکس

Sleep as Android

اگر از کاربران سیستم عامل اندروید هستید ، Sleep as Android گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. در کنار تمام تنظیمات رایج مربوط به تنظیم کردن آلارم، شما می‌توانید از Sleep as Android بخواهید کیفیت خوابتان را هم بررسی کند. درنهایت گرافی دقیق با ریز اطلاعات از وضعیت خوابتان به شما ارائه می‌شود. Sleep as Android حتی این قابلیت را دارد تا برخی از مشکلات و بیماری‌های مرتبط با وضعیت خواب شما را تشخیص دهد.

I Can’t Wake Up

۸ متد مختلف در I Can’t Wake Up برای بیدار کردن شما در نظر گرفته شما که می‌توانید یک یا چند متد را برای آلارمتان انتخاب کنید. سوالات ریاضی، اسکن کردن بارکد، مینی گیم‌هایی مانند تکرار یک مسیر برای انتخاب کارت‌ها و… . گرچه ترکیب چند متد برای بیدار شدن واقعا آزاردهنده است، اما خیالتان را از بابت بیدار شدن راحت می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تبدیل فایل RAR به Zip بصورت آنلاین

Alarm Clock for Heavy Sleepers

Alarm Clock for Heavy Sleepers با پشتوانه‌ای شامل اطلاعات تقویم ۱۰۰ کشور مختلف باعث می‌شود تا شما حتی با وجود خاموش نکردن آلارم‌هایتان روزهای تعطیل با صدای آلارم مواجه نشوید. از طرفی این قابلیت وجود دارد تا از Alarm Clock for Heavy Sleepers بخواهید کیفیت خوابتان را بررسی کند. البته آماری که به شما داده می‌شود دقتی مانند Sleep as Android ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *