مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های رژیم غذایی

بهترین اپلیکیشن‌های رژیم غذایی

از زمان ظهور گوشی‌های هوشمند همواره اپلیکیشن‌های رژیم غذایی و لاغری نقش پررنگی در زندگی کاربران داشتند. تعداد این اپلیکیشن ها زیاد بوده و انتخاب یک گزینه مناسب در میان آن ها کار دشواری برای کاربران می باشد. در این بخش قصد داریم بهترین اپلیکیشن‌های رژیم غذایی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین اپلیکیشن‌های رژیم غذایی را بشناسید

خورشاد

این اپلیکیشن ایرانی از سال ۲۰۱۶ دردسترس عموم کاربران قرار دارد و توانسته با به‌روزرسانی‌های مداوم و قابلیت‌های ویژه‌اش، نظر افراد زیادی را به‌خود جلب کند و هم‌اکنون، به ‌عنوان یکی از بهترین برنامه‌های رژیم غذایی در فهرست ما جای گیرد.

از ویژگی‌های مهم این برنامه‌ی رژیم غذایی، می‌توان به تجزیه‌وتحلیل دقیق وضعیت جسمانی و قابلیت طراحی دقیق رژیم غذایی متناسب با هر کاربر دانست. در‌حقیقت پس از ورود به برنامه، اطلاعات دقیقی از وضعیت جسمانی خود وارد خواهید کرد و متناسب با آن و انتظارتان از تناسب‌اندام، بهترین برنامه‌های رژیم غذایی به شما پیشنهاد خواهد شد.

این مطلب را هم ببینید
بدافزار چیست؟

زیره

تمرکز این اپلیکیشن روی اهدافی است که شما تعیین می‌کنید. به‌عنوان مثال، پس از دانلود و نصب برنامه، حساب کاربری جدیدی با ایمیل یا شماره‌تماس خود ایجاد خواهید کرد و در‌ادامه، باید هدف خود شامل کاهش وزن، افزایش وزن و تثبیت وزن را انتخاب کنید.

توجه کنید هنگام ورود به برنامه، باید جنسیت، وزن، قد، سن و… را به‌درستی تکمیل کنید تا انتظار عملکرد دقیق برنامه در ارائه‌ی بهترین رژیم‌های غذایی را داشته باشید. این برنامه به‌خوبی باعث آشنایی شما با موادغذایی کم‌کالری خواهد شد و قطعا بر تصمیم‌گیری‌تان تأثیر مستقیم خواهد گذاشت. شما مواد‌غذایی دلخواهتان را برای بررسی میزان کالری می‌توانید اعلام و سپس بررسی کنید. همچنین در اپلیکیشن زیره، حرکت‌های مختلف ورزشی را خواهید دید که می‌توانند بیشترین تأثیر را بر حفظ تناسب‌اندام بگذارند.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید مودم VDSL ؛ معرفی بهترین ها

کرفس

این اپلیکیشن متناسب با مشخصات ظاهری‌ای که خودتان اظهار می‌کنید، بهترین وزن و رژیم‌های غذایی را پیشنهاد می‌کند و تا رسیدن به تناسب‌اندام واقعی کنارتان خواهد بود. اپلیکیشن کرفس مطابق با روش‌های علم تغذیه و تناسب‌اندام، میزان کاهش یا افزایش وزن را در بازه‌های زمانی هفتگی تعیین خواهد کرد. اگر بخواهیم روش اپلیکیش کرفس برای لاغری یا چاقی بیان کنیم، باید بگوییم مبتنی‌بر شمارش کالری است. در‌حقیقت، برنامه‌ی غذایی شخصی خود را متناسب با کالری محاسبه‌شده‌ی برنامه‌ی کرفس می‌توانید تعیین و برای تحققش تلاش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *