آموزش و ترفند ها, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه, موبایل و تجهیزات جانبی

معرفی بهترین اپلیکیشن های تغییر صدا در اندروید

بهترین اپلیکیشن های تغییر صدا در اندروید

اپ‌های گوشی‌های هوشمند روزبه‌روز پیشرفت می‌کنند و قابلیت‌های بیشتری را با دقت بالاتری در اختیار ما قرار می‌دهند. در گذشته اگر به دنبال تغییر صدا بودید، تنها می‌توانستید چنین کاری را با یک کامپیوتر انجام دهید اما حالا می‌توانید به سراغ گوشی‌تان بروید و تنها با چندین اپ به هدفتان دست پیدا کنید. در این بخش با ما همراه باشید تا با بهترین اپلیکیشن های تغییر صدا در اندروید آشنا شوید.

بهترین اپلیکیشن های تغییر صدا در اندروید را بشناسید

Squeak Voice Changer

Squeak Voice Changer رابط کاربری ساده‌ای دارد و با سرعت بالایی صدای شما را به یکی از کاراکترهای موجود تبدیل می‌کند. این اپ میزبان‌ کاراکترهای زیادی است و از Bruce the bot گرفته تا Patrick the Monster را در اختیارتان قرار می‌دهد. پیش از اینکه صدای خودتان را ضبط کنید، می‌توانید پیش‌نمایش از این شخصیت‌ها را ببینید.

پس از اینکه صدای موردنظرتان را انتخاب کردید، تنها کاری که باید انجام دهید، ضبط صدا در هنگام صحبت است. Squeak Voice Changer صدای شما را به شخصیت موردنظرتان تغییر می‌دهد و خروجی شفاف و دقیق است. با توجه به مدت زمان صدایی که ضبط کرده‌اید، برای تبدیل آن باید صبر کنید.

پس از تبدیل صدا به شخصیت موردنظرتان، می‌توانید آن را به عنوان یک فایل صوتی دانلود کنید یا اینکه بطور مستقیم در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. برای اینکه بتوانید از تمام شخصیت‌های این اپ استفاده کنید، باید هزینه بپردازید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تغییر مرورگر پیش فرض در ویندوز

Voice Changer With Effects

به سراغ دومین اپ در لیست بهترین برنامه های تغییر صدای اندروید می‌رویم. اگر برنامه قبلی برایتان ساده است و قابلیت‌های زیادی ندارد، اپ Voice Changer With Effects را امتحان کنید. این اپ حاوی افکت‌های زیادی است که می‌توانید روی صدای خودتان اعمال کنید. بجای شخصیت‌های خاص، می‌توانید با افکت‌هایی کار کنید که با آن‌ها آشنایی دارید. از این افکت‌ها می‌توان به هلیوم، زامبی و Deep Voice برای طرفداران بتمن اشاره کرد.

برنامه Voice Changer With Effects می‌تواند از صدای شما به عنوان یک فایل صوتی خروجی بگیرد یا اینکه بطور مستقیم آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد. این اپ همچنین امکان پست یک تصویر با صدا در فیسبوک را برایتان فراهم می‌کند و حتی می‌توانید این صدا را به عنوان صدای زنگ یا نوتیفیکیشن موبایل تنظیم کنید. علاوه بر این موارد، می‌توانید از هر متنی هم صدا بسازید.

Voice Changer

Voice Changer شباهت زیادی با اپ قبلی دارد، با این حال تفاوت‌هایی هم میان آن‌ها به چشم می‌خورد. برای مثال رابط کاربری Voice Changer شهودی‌تر و مدرن‌تر است و دکمه‌ها ظاهر بهتری دارند. با این وجود، فرایند کار تفاوتی با برنامه قبلی ندارد.

در Voice Changer شما صدایتان را ضبط می‌کنید، یک افکت برایش انتخاب می‌کنید و در نهایت به فایل دست می‌یابید و می‌توانید آن را دانلود کنید. این اپ امکان ساخت یک فیلتر شخصی را هم برایتان فراهم می‌کند که در آن می‌توانید المان‌ها را با توجه علاقه‌تان تنظیم کنید.

این مطلب را هم ببینید
لپ تاپ (Mi Notebook 14 (IC شیائومی معرفی شد

Voice Changer قابلیتی برایتان درنظر گرفته که توسط آن می‌توانید صداهای ضبط شده را برش دهید. شما می‌توانید فایل‌های خروجی را به اشتراک بگذارید یا از آن‌ها به عنوان زنگ گوشی استفاده کنید. متاسفانه درون این اپ تبلیغات وجود دارد که می‌توانند کمی برایتان آزاردهنده باشند.

VoiceFX

VoiceFX یکی از جالب‌ترین اپ‌های موجود در این لیست است که در کنار ترفندهای صوتی رایج، از ابزار منحصر به فردی هم بهره می‌برد. یکی از این ابزارها، حالت بازخورد زنده است که در هنگام صحبت کردن صدای شما را تبدیل می‌کند. یکی دیگر از این قابلیت‌ها، امکان استریم زنده است. شما می‌توانید خروجی را طور زنده درون مرورگر وب یا مدیا پلیر استریم کنید. VoiceFX چنین کاری را از طریق یک آدرس URL سفارشی و سرور انجام می‌دهد. شما تنها باید آدرس را وارد کنید و زمانی که شروع به صحبت کنید، بطور همزمان به صدای دیگری تبدیل می‌شود.

VoiceFX با سایر اپ‌های موجود در لیست بهترین برنامه های تغییر صدای اندروید یک تفاوت دارد که آن، امکان استفاده از فایل‌های صوتی موجود در دستگاه بجای ضبط یک صدای جدید است. بنابراین می‌توانید یکی از صداهای قبلی خود را درون این برنامه قرار دهید و خروجی را تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *