مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین اپلیکیشن های تغییر چهره برای اندروید

بهترین اپلیکیشن های تغییر چهره

طی چند وقت اخیر میزان استقبال کاربران از عکس‌هایی که در آن‌ها چهره افراد تغییر داده شده به مراتب جالب توجه بوده است. این روزها اگر سری به شبکه‌های اجتماعی بزنید، متوجه می‌شوید که عکس های زیادی در این شبکه‌های اجتماعی با تغییر چهره منتشر شده‌اند. در این بخش قصد داریم بهترین اپلیکیشن های تغییر چهره برای اندروید را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین اپلیکیشن های تغییر چهره برای اندروید را بشناسید

Snapchat

این برنامه به کاربران اجازه می دهد با یک فیلتر ساده، چهره خود را با دوستان خود عوض کنند. البته فقط یک برنامه تعویض چهره نیست و فیلترهای چهره آن بهترین هستند. همچنین میتوانید بلافاصله عکس ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

هنگام گرفتن عکس یا فیلم، فقط باید انگشت خود را روی ناحیه ای از صفحه که صورت قرار دارد قرار دهید تا تعدادی از چهره های مختلف در پایین صفحه ظاهر شوند. می توانید صورت خود را با هر کسی در لحظه یا حتی از گالری عوض کنید. با اسنپ چت می توانید عکسهایی خنده دار، چاپلوس و … بگیرید و آن را بر روی تلفن خود مخفی کنید.

این مطلب را هم ببینید
بررسی سرفیس پرو 7 مایکروسافت

Cupace

این اپلیکیشن رابط کاربری ساده ای داشته که شامل یک ویژگی مفید به نام Paste Face است که امکان تعویض چهره را فراهم می کند. بر خلاف Snapchat به شما امکان می دهد صورت را به صورت دستی از یک تصویر استخراج کرده و سپس آن را در تصاویر دیگر جایگذاری کنید.

Face Swap Live

نرم افزار تعویض چهره در فیلم Face Swap Live بدون شک یکی از بهترین ها است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که شما و دوست تان در قاب دوربین باشید تا برنامه چهره های شما را در لحظه تعویض کند. علاوه بر این، قادر به ضبط فیلم ها را با چهره عوض شده، هستید. همچنین این برنامه فیلترهای عکس جالبی دارد. به عنوان مثال، می توانید چهره خود را با هر فرد مشهور یا بچه ای مخلوط کنید تا یک عکس یا فیلم بسیار خنده دار ایجاد کنید.

MSQRD

این برنامه چند ویژگی سرگرم کننده دارد. شما به راحتی می توانید یک حیوان زیبا، یک ابر قهرمان فیلم شوید و یا با دوستان خود چهره خود را عوض کنید. علاوه بر این، امکان گذاشتن لایو در فیسبوک همراه ماسک روی صورت خود دارید. علاوه بر فیسبوک، می توانید عکس ها و فیلم هایی را که ضبط و ویرایش کردید را با MSQRD در هر شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش استفاده از ابزار Disk Management در ویندوز

FaceApp

FaceApp در صورتی که می خواهید ببینید با تغییر جنسیت یا لبخند یا اینکه بزرگتر یا کوچکتر باشید، چگونه به نظر می رسید، نصب این برنامه انتخاب خوبی است. متأسفانه، این برنامه هیچ ویژگی جابجایی چهره ندارد. شما با گرفتن یک عکس خنثی از خود شروع می کنید و سپس می توانید خود را پیر یا جوان تر کنید، جنسیت خود را تغییر دهید (برنامه تغییر چهره مردانه به زنان و برعکس)، رنگ موهای خود را تغییر دهید و حتی خود را با عینک ببینید. با این حال، برخی از ویژگی ها قفل شده و فقط در نسخه حرفه ای در دسترس هستند. این برنامه هیچ تبلیغی ندارد و خرید های درون برنامه ای را ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *