آموزش و ترفند ها, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه, موبایل و تجهیزات جانبی

معرفی بهترین اپلیکیشن های ساخت استیکر اندروید

بهترین اپلیکیشن های ساخت استیکر اندروید

استفاده از استیکرها هنگام چت کردن در شبکه های اجتماعی در میان کاربران بسیار رایج است. با وجود تنوع بسیار زیاد استیکرها در شبکه‌های مجازی، شما هم می‌توانید استیکر شخصی خودتان را بسازید و آنان را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. در این بخش می خواهیم بهترین اپلیکیشن های ساخت استیکر اندروید را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین اپلیکیشن های ساخت استیکر اندروید را بشناسید

Sticker Maker

استفاده از این برنامه بسیار آسان است. کافی است تصویر مورد نظر خود را وارد برنامه کنید. آن را به دلخواه برش دهید. اموجی و کلمات مورد نظر خود را وارد کنید. امکان استفاده از رنگ‌های مختلف برای متن نیز وجود دارد. این برنامه رایگان است اما نسخه اشتراکی هم دارد. از استیکرهای این برنامه در واتساپ می‌توانید استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
لپ‌تاپ ال‌جی گرم ۱۶ معرفی شد

Sticker Maker by Viko & Co

رابط کاربری برنامه ساده است. با این برنامه می‌توانید از تصاویر خودتان استفاده کنید و روی آن متن و… بگذارید. امکان برش زدن عکس‌ها هم وجود دارد. نسخه اشتراکی این برنامه امکانات بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

Wemoji

با این برنامه می‌توانید از تصاویر گالری خود برای ساخت استیکر استفاده کنید. انواع Crop نیز در این برنامه وجود دارد و به سلیقه خودتان می‌توانید تصاویر را برش بزنید. امکان زوم کردن هم وجود دارد. این استیکرها را می‌توانید در واتساپ و سایر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

Sticker Create

برای ساخت استیکر خود در اندروید می‌توانید از برنامه Sticker Create استفاده کنید. کافی است تصاویر موردنظر خود را وارد برنامه کنید، پس زمینه آن‌ها را حذف کنید یا به دلخواه رویشان افکت و فیلتر بگذارید. سپس متن و… روی آن وارد کنید. امکان به اشتراک‌ گذاری این استیکرها در WhatsApp وجود دارد. این برنامه رایگان است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل کار نکردن کیبورد کامپیوتر در ویندوز 10

Sticker Maker by Mega Sticker Maker

برای ساخت استیکر می‌توانید از تصاویر گالری یا سایت‌ها استفاده کنید. طراحی برنامه ساده است و هر کسی می‌تواند به راحتی از آن استفاده کند.

Sticker Studio

برنامه تبدیل فیلم به استیکر متحرک واتساپ می‌توانید از برنامه Sticker Studio استفاده کنید. علاوه بر عکس، امکان استفاده از GIF و ویدئو هم وجود دارد. از استکیرهای این برنامه در واتساپ می‌توانید استفاده کنید. این برنامه رایگان است اما نسخه اشتراکی هم دارد. در نسخه اشتراکی آن می‌توانید برای تلگرام هم استیکر بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *