مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین اپلیکیشن های مدیریت پسورد در اندروید

بهترین اپلیکیشن های مدیریت پسورد در اندروید

از آنجایی که امروزه تلفن های همراه به عضوی جداناپذیر در زندگی انسان تبدیل شده اند، امنیت آنا از اهمیت بالایی برخوردار است. افراد معمولا اطلاعات مهمی در تلفن همراه خود نگهداری می کنند. در این بخش با ما همراه باشید تا بهترین اپلیکیشن های مدیریت پسورد در اندروید را بشناسید.

بهترین اپلیکیشن های مدیریت پسورد در اندروید

Bitwarden Password Manager

در این اپلیکیشن از فناوری رمزنگاری AES-256 bit و PBKDF2-SHA-256 استفاده شده است که بر اساس آن می توان از حملات ناگهانی جلوگیری کرد. این اپلیکیشن کاملا رایگان و البته منبع باز است و از API پر کردن خودکار باکس های متنی اندروید نیز پشتیبانی می کند. با این اوصاف شاید بتوان Bitwarden را بهترین برنامه ذخیره پسورد دانست.

Dashlane Password Manager

در این اپلیکیشن ده ها قابلیت مختلف در کنار رمزنگاری خوب و مجموعه ای از ویژگی های رایگان در کنار هم قرار گرفته اند. در نسخه رایگان این برنامه می توانید به قابلیت هایی چون پر کردن خودکار باکس های متنی، اعلان های امنیتی و ذخیره بیش از ۵۰ پسورد دسترسی داشته باشید. همچنین طرح های مختلف پولی هم در این نرم افزار وجود دارد که در صورت نیاز می توانید با خرید آن از امکاناتشان بهره مند شوید.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید هدست مخصوص بازی

Password Safe and Manager

یکی از نکاتی که موجب اطمینان از ضریب امنیت این اپلیکیشن می شود عدم اتصال آن به اینترنت است. طراحی رابط کاربری آن به صورت متریال است که جلوه خوبی به اپلیکیشن داده است. قابلیت ذخیره و دسته بندی پسوردها در گروه های مختلف و نیز قابلیت ایجاد پسوردهای تصادفی برای اهداف مختلف را می توان از دیگر امکانات این اپلیکیشن برشمرد.

Samsung Pass

با اینکه این قضیه چندان معمول نیست ولی در برخی از گوشی های همراه، قابلیت هایی گنجانده شده است که با استفاده از آن بدون نیاز به نصب اپلیکیشن های جانبی به مدیریت پسورد بپردازید. برای مثال می توان از قابلیت Samsung Pass در گوشی های هوشمند سامسونگ نام برد. با این قابلیت، همه امکاناتی را که از نرم افزارهای مدیریت پسورد انتظار دارید دریافت خواهید نمود. حتی شاید بتوان استفاده از این ویژگی ها را بهتر از نصب اپلیکیشن های جداگانه برای این کار دانست. چون بهرحال این قابلیت در راستای توانایی های گوشی ساخته شده است و کاملا با آن سازگار خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
نسخه جدید سرفیس پرو X مایکروسافت رونمایی شد

۱Password

در این اپلیکیشن ویژگی هایی جهت افزایش امنیت پسوردها گنجانده شده است. شما قادر به استفاده رایگان از این اپلیکیشن به مدت یک ماه خواهید بود و پس از آن باید حساب پرمیوم آن را خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *