مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین اپلیکیشن ها برای برنامه ریزی کارها

بهترین اپلیکیشن ها برای برنامه ریزی کارها

امروزه، موبایل‌های هوشمند با پردازنده‌های قدرتمند و اتصالات گسترده، به بهترین دستیار شخصی و ابزارهای مدیریتی که همواره در کنار ما قرار دارند تبدیل شده‌اند. در دنیای پرمشغله امروز ، برنامه ریزی به مدیریت زمان و کنترل کارهای انجام شده و نشده کمک می‌کند. در این بخش قصد داریم بهترین اپلیکیشن ها برای برنامه ریزی کارها را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین اپلیکیشن ها برای برنامه ریزی کارها را بشناسید

TickTick

TickTick به شما این اجازه را می‌دهد تا اطلاعاتتان را روی فضای ابری ذخیره‌سازی کنید. بدین شکل از طریق هر دستگاه یا سیستم دیگری می‌توانید به لیست‌ها و فعالیت‌هایتان دسترسی داشته باشید. کنار ویجت TickTick که روی صفحه اصلی گوشی شما قرار می‌گیرد و لیست‌ها و فعالیت‌هایتان را به شما نشان می‌دهد، این امکان وجود دارد تا برای برخی از فعالیت‌ها آلارم ست کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین سایت های تبدیل عکس به استیکر بصورت رایگان

Any.do

Any.do از آن دسته برنامه هایی است که می‌تواند تمام انتظارات شما را برطرف کند. می‌توانید لیست‌های متفاوتی از فعالیت‌های مورد نظرتان تشکیل دهید و سپس آن‌ها را اولویت‌بندی کنید. حتی برای برنامه‌ریزی دقیق‌تر این امکان وجود دارد تا از تقویم داخل Any.do استفاده کنید. بدین شکل با یک تیر دو نشان می‌زنید و دیگر نیازی به یک اپلیکیشن مجزا برای چک کردن تقویم نخواهید داشت. Any.do از قابلیت ذخیره‌سازی روی فضای ابری هم پشتیبانی می‌کند.

Todoist

اگر اهل تکنولوژی باشید حتما وبسایت Verge رو می‌شناسید. از نظر وبسایت Verge بهترین اپلیکیشن برای برنامه‌ریزی کارها و تشکیل لیست‌هایی برای فراموش نکردنشان Todoist است. اتفاقا Todoist در لیست اپلیکیشن‌های پیشنهادی فروشگاه پلی‌ استور نیز حضور دارد. Todoist در کنار نسخه اندروید و Ios، نسخه دسکتاپ و حتی اکستنشنی خاص برای مرورگر گوگل کروم نیز دارد. شما همچنین می‌توانید از تگ‌های مختلفی که در Todoist طراحی شده‌اند برای اولویت‌بندی کارهایتان استفاده کند.

این مطلب را هم ببینید
ترفندهای کاربردی برای ارائه پاورپوینت موثر

Trello

برخی مواقع ممکن است به اپلیکیشنی برای برنامه‌ریزی در ابعاد بزرگ‌تر نیاز داشته باشید. برای مثال زمانی که صحبت از کارهای شخصی و انفرادی گذشته و می‌خواهید یک پروژه دانشگاهی یا اداری را برنامه‌ریزی کنید. آن هم زمانی که پای چند نفر در میان است و می‌بایست همه به فایل شما دسترسی داشته باشند تا بتوانند مسئولیت محوله را به درستی انجام دهند. Trello مانند یک تخته بزرگ می‌ماند که می‌توانید کارها و فعالیت‌های مورد نظرتان را به آن اضافه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *