بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازیهای دو نفره در اندروید

بهترین بازیهای دو نفره در اندروید

این روزها بازار بازی‌های چندنفره موبایل داغ است و تقریبا هر روز به طور مداوم عناوین جدیدی به لیست این بازی‌ها اضافه می‌شوند. در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین بازیهای دو نفره در اندروید بپردازیم.

بهترین بازیهای دو نفره در اندروید را بشناسید

Bomb Squad

BombSquad ساخته استودیوی Eric Froemling یک تجربه هیجان انگیز دو نفره و حتی چند نفره است که می‌تواند شما را به‌راحتی ساعت‌ها سرگرم کند. در این بازی باید در مینی‌گیم‌های مختلفی که بازی شما را در آن‌ها قرار می‌دهد با دوستان خود به رقابت بپردازید. در هر رقابت باید با پرتاب کردن انواع و اقسام بمب به سمت بازیکنان دیگر آن‌ها را شکست دهید هر یک از بمب‌ها ویژگی خاصی به‌عنوان برخی قدرت انفجاری دارند و برخی دیگر بازیکن مقابل را منجمد می‌کنند. همچین درکنار بمب‌ها می‌توانید به آن‌ها با مشت ضربه بزنید یا با بلند کردن و پرتاب‌آن‌ها بازی را پیش ببرید. BombSquad دارای محیط‌های و حالت‌های مختلف است که عدم تکراری شدن بازی کمک می‌کنند.

Sea Battle 2

احتمالا در کودکی یا شاید در همین سن و سالی که هستید تجربه بازی مشابه Sea Battle را روی کاغذ داشته‌اید که باید در آن با یک استراتژی مناسب ابزارهای جنگی خود را چیده و به‌صورت نوبتنی با دوستان خود رقابت کنید. بازی Sea Battle ساخته استودیو BYRIL دقیقا به همین شکل است. در این بازی شما باید در منطقه خود با استفاده از ابزارآلات جنگی مختلف مانند تانک، هلی‌کوپتر و موشک‌انداز یک تاکتیک جنگی را پیاده‌سازی کنید و پس از آن با رقیب خود وارد مسابقه شوید. در بازی باید با انتخاب یک نقطه مناسب در محیط جنگ خود طوری برنامه‌ریزی کنید که بعد از شلیک یکی از ابزار جنگی بازیکن مقابل هدف قرار دهید. این روند تا زمانی ادامه پیدا می‌کند که تمام وسایل یکی از بازیکنان نابود شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی‌های گیم پس برای ایکس باکس سری ایکس و سری اس

Among Us

Among Us یکی از محبوب‌ترین بازی‌های یک سال اخیر است که اکنون طرفداران زیادی دارد. ساخته استودیوی InnerSloth شما را درون یک سفینه قرار می‌دهد که حداقل شامل چهار بازیکن است که به دو گروه شیادان و خدمه تقسیم می‌شوند. گروه شیادان باید با خرابکاری در سفینه و کشتن خدمه بازی را پیش ببرد و خدمه نیز با رفع مشکلات سفینه سعی کنند زنده بمانند. بخش اساسی بازی گفت‌وگو است که باید در آن با مذاکره و البته اتهام زنی یکی اعضا را حذف کنید.

Mini Militia – Doodle Army 2

Doodle Army 2 : Mini Militia از استودیوی Appsomniacs یک بازی اکشن اندرویدی جذاب است که می‌توانند به‌راحتی شما و دوستانتان را تا مدت‌ها سرگرم خود کند. در این بازی هر بازیکن در نقش یک سرباز قرار می‌گیرد و باید با جمع آوری سلاح‌های مختلفی بین مسیر بازیکنان دیگر را نابود کنند. هر سلاح بازی قابلیت و قدرت خاص خود را دارد که اگر شانس خوبی را داشته باشید می‌توانید سلاح قوی را به‌دست بیاورید. بازی Doodle Army 2: Mini Militia گرافیک ساده ولی در عین حال جذابی دارد که هر مخاطبی را جذب خود می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی The Walking Zombie 2

Asphalt 8: Airborne

اگر می‌خواهید یک رقبات ریسینگ جذاب و پرتنشی را درکنار دوستان خود تجربه کنید قطعا Asphalt 8: Airborne از استودیوی نام آشنای گیم‌لافت بهترین گزینه است. در بازی Asphalt 8: Airborne شما می‌توانید از بین خودروهای موجود یکی را انتخاب و درکنار دوستان خود در چالش‌های مختلف به رقابت بپردازید. سیستم گیم‌پلی بازی ساده است درواقع شما در بازی نیازی به فشردن دکمه گاز ندارید و فقط باید با چرخاندن موبایل به طرفین یا با دکمه‌های چپ و راست خودرو خود را کنترل کنید. گیم‌لافت همیشه در زمینه گرافیک خوب عملکرده است و Asphalt 8: Airborne نیز از این قاعده مستثنی نیست و شاهد طراحی بسیار جذاب و چشم‌نوازی هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *