بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی‌های اسکیپ‌روم

اسکیپ روم یا اتاق فرار یک سرگرمی گروهی و فکری است که درآن شما با تشکیل یک تیم و ورود به فضای واقعی بازی ، با حل کردن یکسری معما و پازل و انجام کار گروهی ، به هدف نهایی که برای شما در نظر گرفته شده خواهید رسید. اما قبل از این که اسکیپ‌روم‌ها در دنیای واقعی به شهرت برسند در قالب بازی‌های ویدیویی وجود داشتند. در این بخش می خواهیم بهترین بازی‌های اسکیپ‌روم را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین بازی‌های اسکیپ‌روم را بشناسید

Laqueus Escape

در بازی Laqueus Escape‏ خودتان هم دقیقا نمی‌دانید چطور کارتان به اینجا کشیده اما یک روز در جایی از خواب بیدار می‌شوید که در آن قفل شده و برای این که بتوانید بیرون بروید باید اطراف را به خوبی بگردید و سرنخ‌ها را پیدا کنید. پازل‌های این بازی با ریزبینی زیادی طراحی شده‌اند و برای حل کردنشان هم به دقت بالایی نیاز دارید. بازی یکی از بهترین بازی‌های اسکیپ‌روم است و به صورت مداوم آپدیت‌هایی دریافت می‌کند که شامل چالش‌های جدید هستند.

این مطلب را هم ببینید
بررسی بازی The LEGO Movie 2 Videogame

Escape Machine City: Airborne

بازی Escape Machine City: Airborne چیزی فراتر از فرار کردن از یک اتاق است زیرا شما در یک شهر گیر افتاده‌اید که بین زمین و آسمان معلق است و شما هم امکان ارتباط برقرار کردن با هیچکس را ندارید. نقطه‌ی قوت این بازی در داستان جالبی است که روایت می‌کند که واقعا تجربه‌ای کامل‌تر از اسکیپ‌روم‌های واقعی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

Agent A: A puzzle in disguise

بازی Agent A: A puzzle in disguise‏ یک معمای به تمام معنا است زیرا شما را در نقش یک جاسوس قرار می‌دهد که در مخفی‌گاه دشمن گیر افتاده و باید علاوه بر نجات دادن خود از نقشه‌های شیطانی دشمن هم سر در بیاورد و آن‌ها را خنثی کند. اگر از حل کردن معماهای پیچیده لذت می‌برید این بازی برای شما ساخته شده.

این مطلب را هم ببینید
معرفی مدل جدید کنسول پلی استیشن 5 سونی

Doors: Origins

در این بازی به جای اینکه از اتاق فرار کنید باید بتوانید از پرتال‌های متعدد بگذرید و وارد مناطق جدید بشوید و این سفر را تا جایی ادامه بدهید که از دنیای جادویی که در آن گیر افتاده‌اید بیرون بروید. پرتال‌ها هم به همین راحتی به شما اجازه‌ی عبور نمی‌دهند و باید پازل‌های موجود در آن‌ها را حل کنید تا بتوانید وارد منطقه‌ی بعدی بشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *