بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی‌های جهان‌ باز برای سیستم‌های ضعیف

بهترین بازی‌های جهان‌ باز برای سیستم‌های ضعیف

تهیه یک سیسم گیمینگ قوی در اوضاع اقتصادی فعلی بسیار دشوار است. در این سری از مقالات قصد داریم بهترین بازی‌های جهان‌ باز برای سیستم‌های ضعیف را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین بازی‌های جهان‌ باز برای سیستم‌های ضعیف را بشناسید

Far Cry 2

اگر طرفدار سری بازی‌های Far Cry باشید احتمالا تعریف و تمجید از قسمت دومش را شنیده‌اید. Far Cry 2 از آن دسته بازی‌هایی بود که در زمان خودش انقلابی محسوب می‌شد. از نظر گرافیکی، گیم‌پلی و هوش مصنوعی Far Cry 2 توانست این سری بازی‌ها را چند قدم رو به جلو ببرد. اتفاقی که شاید کمتر در قسمت‌های جدید بازی متوجهش شدیم. یکی از مزیت‌های Far Cry 2 این است که برای تجربه‌اش به سیستمی قدرتمند و امروزی نیاز ندارید. می‌توانید به سادگی یک ماجراجویی بی‌نظیر را در آفریقای بزرگ و زیبایی که Far Cry 2 به تصویر می‌کشد تجربه کنید.

Mafia

بیایید فراموش کنیم اخیرا نسخه‌ ریمیک شده مافیا با نام Mafia: Definitive Edition منتشر شد. از انتشار این بازی ۱۹ سال می‌گذرد و عرضه شدن یک ریمیک تصمیمی منطقی برای بازی به نظر می‌رسد. اما ریمیکی که بخواهد برخی از خاطره‌انگیزترین مراحل بازی را خراب کند و مشکلات فنی زیادی داشته باشد قطعا مورد استقبال کاربران واقع نمی‌شود. به همین خاطر است که همچنان تجربه Mafia اصلی را به شما توصیه می‌کنم. به شهر Lost Heaven در آمریکای ۱۹۳۰ سفر کنید و در نقش تامی آنجلو وارد جنجالی میان دار و دسته‌های موجود در شهر شوید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های هری پاتر

Grand Theft Auto Vice City

یک پیرهن هاوایی، یک محیط زیبا و به یاد ماندنی و از همه مهم‌تر مکانیزم‌هایی که برای اولین بار در سری GTA تجربه کردیم. همه چیز درمورد Gta Vice City خاطره‌انگیز است. از برخی مراحل کذایی‌اش که کفر هر پلیری را در می‌آورد تا انواع و اقسام کارهایی که می‌توانستید در محیط شهرش انجام دهید. برای تجربه یک GTA هیچوقت دیر نیست. Gta Vice City به راحتی روی تمام سیستم های ضعیف اجرا می‌شود و به شما اجازه می‌دهد یکی از بهترین قسمت‌های این سری را تجربه کنید.

Sleeping Dogs

کم‌تر پیش می‌آید با بازی‌هایی مانند Sleeping Dogs مواجه شویم. درواقع به همین خاطر است که حضور این بازی در لیستمان ارزش دیگری دارد. توجه به هنرهای رزمی در بازی‌های ویدیویی زیر سایه شوترها شدیدا کمرنگ شده. Sleeping Dogs دقیقا یکی از بازی جهان بازی‌ است که بیشتر تمرکزش را روی هنرهای رزمی و درگیری‌های فیزیکی گذاشته. شما در نقش Shen وارد باندهای خلافکاری هنگ‌کنگ ‌می‌شوید و پس از ارتقاء درجه تلاش می‌کنید تا رئیسشان را دستگیر کنید. هنگ کنگ شهری‌ است که بخاطر تابلوهای نئون و خیابان‌های سنگ‌فرشش در یاد گیمرها مانده. در Sleeping Dogs این اجازه را پیدا می‌کنید تا کوچه پس کوچه‌های این شهر زیبا را حسابی بگردید و با انواع و اقسام ماشین‌ها ویراژ دادن در آن‌ها را تجربه کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های آرایشی دخترانه

Prototype

وقتی صحبت از آشوب در بازی‌های ویدیویی مطرح می‌شود یکی از اولین گزینه‌هایی که به آن فکر می‌کنیم Prototype است. در Prototype این فرصت را پیدا می‌کنید تا به عنوان یک انسان‌ با قدرت‌های ماورا الطبیعه دشمنانی عجیب‌الخلقه را از بین ببرید. البته فقط این دسته موجودات نیستند که قصد جانتان را دارند. در این بین پلیس‌ها و نیروهای ویژه نیز از انواع و اقسام سلاح‌ها برای زمین‌گیر کردنتان استفاده می‌کنند. Prototype نسخه‌ای از نیویورک را به کاربران نشان می‌دهد که هرج و مرج در آن بیداد می‌کند، ماشین‌ها منفجر می‌شوند و در نقطه به نقطه شهر آثار تخریب دیده می‌شود. Prototype قطعا یکی از بهترین بازی‌هایی است که می‌توانید روی سیستم های ضعیف تجربه کنید.

Assassins Creed II

سری بازی‌های اساسینز کرید نیازی به معرفی ندارند. اتزیو یکی از خاطره‌انگیزترین و برترین شخصیت‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی است. کسی که فرقه قاتلان را تاسیس کرد تا بتواند زورگویی تمپلارها را به اتمام برساند. اما چه شد که اتزیو از پسری عادی تبدیل به ترسناک‌ترین کابوس تمپلارها شد؟ برای اینکه این داستان بی‌نظیر را بشنوید باید سراغ Assassins Creed II بروید. جایی که با افرادی مانند لئوناردو داوینچی ملاقات می‌کنید و این فرصت را پیدا می‌کنید تا شهر فلورنس را از نزدیک تماشا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *