بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی‌های جهان باز سال 2021 برای موبایل

بهترین بازی‌های جهان باز سال 2021

در بازی‌های جهان باز به بازیکنان اجازه داده می شود که آزادانه با محیط در تعامل باشند. در این بخش با ما همراه باشید تا با بهترین بازی‌های جهان باز سال 2021 برای موبایل آشنا شوید.

بهترین بازی‌های جهان باز سال 2021 برای موبایل را بشناسید

Genshin Impact

بازی Genshin Impact داستان خواهر و برادری را روایت می‌کند که باعث می‌شوند یک الهه عصبانی شده و آن‌ها را از هم جدا کند. شما در نقش یکی از این کاراکترها قرار می‌گیرید که به سرزمین بزرگ و ناشناخته‌ای به نام Teyvat تبعید شده و حالا باید به دنبال خواهر یا برادرش بگردد. اما در راه پیدا کردن گمشده‌تان با افراد زیادی آشنا می‌شوید که هر یک داستان به خصوصی دارند، بعضی به شما کمک می‌کنند،‌ بعضی به کمکتان نیاز دارند و بعضی هم دشمنتان هستند. دنیای بازی Genshin Impact بسیار پهناور است و اگر اهل ماجراجویی باشید، حسابی از آن لذت خواهید برد.

Desert Skies

داستان Desert Skies از این قرار است که شما را در نقش کسی قرار می‌دهد که قبلا یک جنایتکار بوده اما حالا می‌خواهد به نجات بشریت کمک کند. وقتی هیولاها حمله کردند تمام خانواده‌اش را از بین بردند و حالا او به یک شکارچی هیولا تبدیل شده که هیچ هیولایی در آسمان و زمین از دستش در امان نیست. این بازی پای شما را به مکان‌های متروکه و جذابی می‌کشد که صاحبان آن‌ها جانشان را برداشته‌اند و فرار کرده‌اند. شما باید با استفاده از آیتم‌هایی که پیدا می‌کنید، سلاح بسازید و بالن خود را ارتقا بدهید تا هم جان خودتان را نجات بدهید و هم از شر هیولاها خلاص شوید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Rider : ساده اما جذاب

Sky: Children of the Light

تا وقتی ستاره ها در قلمرو آسمان بودند، همه چیز خوب بود اما نفرینی از ناکجاآباد پیدا شد که همه‌چیز را بر هم زد. ستاره ها از آسمان پایین افتادند و قلمرو آسمان دیگر روی خوشبختی را ندید. حالا شما به عنوان یکی از فرزندان آسمان باید راه برطرف کردن این طلسم را پیدا کنید. بازی Sky: Children of the Light‏ دنیای گسترده‌ای دارد که از طراحی زیبایی بهره می‌برد و مثل یک تابلوی نقاشی زیباست. اگر به دنبال یک بازی آرامش‌بخش هستید و خیلی اهل هیجان نیستید، این بازی انتخاب خوبی است.

Totally Reliable Delivery Service

بازی Totally Reliable Delivery Service‏ ساخته شده تا به ما ثابت کند، تحویل بسته‌ها چندان هم ساده و بی دردسر نیست. در این بازی شما نقش مسئول جابجایی و تحویل بسته‌ها را دارید و حتی می‌توانید تا سقف سه نفر با دوستانتان در یک گروه قرار بگیرید و با همکاری هم وظایفی را که بر عهده‌تان قرار می‌گیرند، انجام بدهید. اگر بنا بر خوش گذراندن با دوستان باشد، این بازی بهترین انتخاب ممکن است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی War Thunder

Dragon Raja

اگر طرفدار بازی‌های گرافیکی هستید، بازی Dragon Raja‏ را از دست ندهید.  داستان بازی در دنیایی فانتزی روایت می‌شود که اژدها موجودی واقعی است. سال‌ها قبل انسان‌ها شاه‌اژدها را در جایی به بند کشیدند اما او خودش را نجات داده و ممکن است به انسان‌ها حمله کند و انتقام بگیرد. جان انسان‌ها در سراسر دنیا در خطر است و شما به عنوان یک جنگجو باید با سایر مبارزان متحد شوید و به تمام شهرها سفر کنید تا مطمئن شوید همه‌چیز برای روبرو شدن با اژدهای خشمگین مهیا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *