بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی‌های نقش آفرینی برای سیستم‌های ضعیف

بهترین بازی‌های نقش آفرینی برای سیستم‌های ضعیف

بازی های سبک نقش آفرینی معمولا از محبوبیت بالایی در میان گیمرها برخوردارند. اگر سیستم شما قدرت چندانی برای اجرای بازی های سنگین ندارد نگران نباشید؛ چرا که در این بخش می خواهیم بهترین بازی‌های نقش آفرینی برای سیستم‌های ضعیف را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین بازی‌های نقش آفرینی برای سیستم‌های ضعیف را بشناسید

Darkest Dungeon

وقتی صحبت از بازی‌های نقش آفرینی می‌شود مهم است به این توجه کنیم که چه تنوعی در این بازی‌ها وجود دارد. به همین خاطر است که در لیست معرفی بهترین بازی‌های نقش آفرینی برای سیستم های ضعیف نباید نام Darkest Dungeon را جا انداخت. المان‌های ترسناک Darkest Dungeon همراه با دانجین‌های متعددی که در محیطش وجود دارد فوق‌العاده است. استایل و طراحی کارکترهای بازی نیز شما را یاد کتاب‌های Lovercraft می‌اندازد. اگر به تجربه بازی‌های دو بعدی با گیم‌پلی نوبتی علاقه‌مندید، به هیچ عنوان Darkest Dungeon را از دست ندهید.

Stardew Valley

Stardew Valley فراتر از یک بازی نقش آفرینی ساده است. المان‌های متعددی در این بازی وجود دارد و قطعا نقش آفرینی پررنگ‌ترینشان محسوب می‌شود. شمایید و مزرعه‌ای که از پدربزرگتان ارث رسیده. وسایلتان را جمع می‌کنید، قید کار اداری در شهر را می‌زنید و وارد روستایی رویایی و بی‌نظیر می‌شوید. حال شمایید و مزرعه‌ای که برای پیشرفت نیاز به کمکتان دارد. از طرفی مردم شهر، رویدادها و اتفاقات متنوع و مختلفی که در این مسیر برایتان رخ می‌دهد تجربه Stardew Valley را چندین و چند برابر لذت‌بخش‌تر می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
بهترین موس و کیبوردهای مناسب پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5

Undertale

اشتباه نکنید، Undertale یک بازی قدیمی نیست. استایل کلاسیک Undertale ممکن است باعث شود کاربران زیادی سمتش نروند و آن را تجربه نکنند. اما توجه داشته باشید که Undertale بخاطر داستان‌سرایی بی‌نظیر، المان‌های نقش آفرینی بی‌نقص و گیم‌پلی چالش‌برانگیزش مورد تحسین کاربران و منتقدان قرار گرفته. یک ماجراجویی بی‌نظیر در دنیای هیولاها که باعث می‌شود با شخصیت‌های جذابی آشنا شوید. البته فراموش نکنید که در این بین تصمیم‌گیری‌های سختی نیز به عهده شما گذاشته می‌شود.

Dragon Age: Origins Ultimate Edition

اینکه چرا برخی عناوین موفق و فوق‌العاده محبوب ناگهان در سکوت فرود می‌روند مشخص نیست. سری Dragon Age را می‌توان ساعت‌ها تحسین کرد. عناوینی که کمتر نمونه‌شان را دیدیم و آنقدر خوش‌ساخت بودند که به خوبی در یادها باقی بمانند. اخباری مبنی بر ساخت قسمت بعدی این سری به گوش می‌رسد. اما شما می‌توانید به عقب برگردید و Dragon Age: Origins را تجربه کنید. دنیا با هجوم شیاطین مواجه شده و شما در نقش یک الف، انسان یا دوارف می‌توانید به مبارزه‌شان بروید. یک داستان‌سرایی خاص و گیم‌پلیی که ساعت‌ها سرگرمتان می‌کند در Dragon Age: Origins منتظر شماست.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های داستانی اندروید و ios

Baldur’s Gate I – II Enhanced Edition

وقتی به تاریخچه بازی‌های نقش آفرینی نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که سری Baldur’s Gate چه نقش مهمی در توسعه این سبک داشته است. اولین و دومین قسمت از این سری بازی‌ها جزو بهترین نقش آفرینی‌های تاریخ محسوب می‌شوند. داستان‌سرایی بی‌نقص، کارکترهایی که به خوبی شکل گرفته‌اند، مراحلی حساب شده و جذاب و… . این دو قسمت از بازی را می‌توانید به صورت ریمستر شده تحت عنوان Enhanced Edition تجربه کنید. حتی این نسخه از بازی‌ها نیز برای اجرا شدن روی سیستم های ضعیف کاملا مناسب است.

Diablo II

حال نوبت به یکی از سخت‌ترین و از طرفی محبوب‌ترین نقش آفرینی‌های تاریخ می‌رسد. Diablo II از آن دسته بازی‌هایی است که فقط طرفداران پروپا قرص این سبک می‌توانند تجربه‌اش کنند. بازی به شما اجازه می‌دهد از بین ۵ کلاس پیش‌فرض یکی را انتخاب کنید و کارکتر مورد نظرتان را بسازید. حال شمایید و محیطی بزرگ، مملو از دشمنانی خطرناک و متنوع. برای تجربه Diablo II نیاز به صبر و حوصله زیادی دارید. همچنین نباید فراموش کرد که استراتژی داشتن چقدر در این بازی حائز اهمیت است. اگر دنبال یک چالش تمام عیار می‌گردید، Diablo II را فراموش نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *