بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی‌های کارتی برای موبایل

بهترین بازی‌های کارتی برای موبایل

اگر از المان‌های استراتژیک در بازی خوشتان می‌آید یا از آن دسته افرادی هستید که شیفته‌ی بازی‌های رومیزی یا همان بردگیم‌ها هستند و در کل، اگر از بازی‌های کارتی لذت می‌برید، با ما در این بخش همراه باشید تا بهترین بازی‌های کارتی برای موبایل را بشناسید.

بهترین بازی‌های کارتی برای موبایل

Slay the Spire

بازی Slay the Spire داستان قهرمانی را روایت می‌کند که تنها امید انسان‌ها برای نجات از نابودی است. وظیفه‌ی شما در نقش این قهرمان، شکست دادن هیولاهای بی شاخ و دمی است که در یک برج جمع شده‌اند. شما باید با هر یک از هیولاها مبارزه کنید تا بتوانید از تمام طبقات برج بگذرید و به هیولای اصلی برسید. هر چه مراحل بازی جلوتر می‌روند، می‌توانید کارت‌های بیشتری جمع کنید و کارت‌های قبلی را هم ارتقا بدهید تا وقتی که به هیولای اصلی می‌رسید قدرت کافی برای مبارزه با او را داشته باشید.

Cultist Simulator

بازی Cultist Simulator مثل اکثر بازی‌های کارتی در سبک روگ‌لایک ساخته شده اما نکته‌‌ی متفاوتش در این است که گیم‌پلی بازی بسیار به برد گیم‌های واقعی شباهت دارد و همان حس را به بازیکنان منتقل می‌کند. اگر دوست دارید یک تجربه‌ی چالش برانگیز داشته باشید، بازی Cultist Simulator با داستان کمی ترسناکش انتخاب خوبی است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی puzzle quest 3

در این بازی هیچ بخش آموزشی‌ای وجود ندارد و سازندگان بازی می گویند که به عمد این کار را انجام داده‌اند و بخشی از چالش بازی در آموختن کارت‌ها و قوانینشان است. شاید این در نظر شما یک نکته‌ی منفی باشد اما روایت داستانی قوی ، کیفیت ساخت مناسب و گیم‌پلی روان کاملا ارزشش را دارند که به این چالش تن بدهید.

Legends of Runeterra

بازی نسبتا جدید استودیوی رایوت گیمز که لیگ آو لجندز را هم ساخته، یکی از جذاب‌ترین بازی‌های کارتی است که نباید از دستش بدهید. بازی Legends of Runeterra که استراتژی نقش مهمی در آن دارد، یک عنوان آنلاین است که در آن می‌توانید خودتان را در برابر بازیکنان سراسر جهان محک بزنید. اکثر شخصیت های بازی از دنیای لیگ آو لجندز آمده‌اند اما اگر با کاراکترها آشنا نباشید هم مشکل خاصی پیش نمی‌آید زیرا می‌توانید قدم به قدم جلو بروید تا ویژگی‌های مخصوص هر یک از کارت‌ها را یاد بگیرید و به بهترین نحو ممکن آن‌ها را به کار بگیرید.

GWENT: The Witcher Card Game

بازی GWENT: The Witcher Card Game که به نوعی زاییده‌ی بازی اصلی ویچر است، ترکیب دقیقی از شانس و مهارت است. هر چند که محال است در یک بازی کارتی، شانس دخیل نباشد اما سازندگان بازی تمام تلاششان را به کار گرفته‌اند تا مهارت حرف اول را در گیم‌پلی بزند. در هر دست ده کارت در اختیار شما قرار می‌گیرند که باید با چینش درست حداکثر استفاده را از آن‌ها ببرید و تا جای ممکن در برابر نیروهای دشمن مقاومت کنید. هر کارت نقش یک سرباز را ایفا می‌کند بنابراین موقعیت درست بیشترین اهمیت را در زمین مبارزه دارد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی pocket build

Summoners War: Lost Centuria

بازی Summoners War: Lost Centuria‏ هیولاهای Sky Arena را در قالب کارت به بازی آورده و از شما می‌خواهد تا با به کار گرفتن استراتژی، یک نقشه‌ی کارآمد طراحی کنید و امپراتوری در حال سقوط را از دست جادوگرهای فرصت طلبی نجات بدهید که برای تاج و تخت پادشاهی دندان تیز کرده‌اند. در این بازی شما با در مقابل بازیکنان واقعی قرار می‌گیرید و رقابت‌ها با سرعت سرسام‌آوری جلو می‌روند بنابراین علاوه بر استراتژی، سرعت عمل هم اهمیت ویژه‌ای دارد و لحظه‌ای مکث می‌تواند ورق را برگرداند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *