بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی‌های گیم پس برای ایکس باکس سری ایکس و سری اس

بهترین بازی‌های گیم پس

زمان زیادی از عرضه کنسول های نسل نهم مایکروسافت نمی گذرد. در حال حاضر ممکن است بسیاری از گیمرها به دنبال بازی های جذاب برای ایکس باکس های جدید خود باشند. همانطور که احتمالا می دانید ، سرویس اشتراکی گیم پس مایکروسافت این امکان را به گیمرها می دهد تا به بازی های زیادی دسترسی داشته باشند. اگر می خواهید بهترین بازی‌های گیم پس برای ایکس باکس سری ایکس و سری اس را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین بازی‌های گیم پس برای ایکس باکس سری ایکس و سری اس را بشناسید

ژانر شوتر

طرفدارهای ژانر شوتر با بازی‌هایی مثل Gears 4 و Gears 5، می‌توانند تجربیاتی به‌شدت جذاب و سرگرم‌کننده را از ژانر شوتر سوم‌شخص به‌دست بیاورند. اگر به اکشن‌های اول‌شخص علاقه‌مند هستید، می‌توانید با بازی Halo The Master Chief Collection وارد جهان «هیلو» بشوید. مجموعه‌ای که با تولدش توانست مراحل عظیم و سندباکس را در شریان‌های کالبد بازی‌های شوتر به‌جریان بندازد و تحولی بسیار بزرگ را در این سبک ایجاد کند. بازی مسترچیف کالکشن گنجینه‌ای ارزشمند به حساب می‌آید. گنجینه‌ای که ۴ قسمت ابتدایی سری هیلو را با تمامی محتویاتی که تا به امروز برای آن عرضه شده، در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازیهای اندروید که همین حالا باید نصب کنید

طرفدارهای ژانر شوتر بعد ازتجربه‌ ۴ قسمت ابتدایی سری هیلو، می‌توانند سراغ Halo 5 بروند که آن بازی هم به‌طور کامل روی سرویس گیم‌پس در دسترس قرار گرفته است. اگر از طرفدارهای بازی‌های ریسینگ هستید و دنبال بازی‌ای معرکه و ناب روی گیم‌پس می‌گردید، سری فورتزا انتظار شما را می‌کشد. بازی Forza Horizon 4 که جدیدترین قسمت از سری فورتزا تا به امروز محسوب می‌شود، گزینه‌ا‌ی فوق‌العاده برای اشخاصی است که به‌دنبال یک تجربه‌ی رقابتی / ریسینگ روی گیم‌پس هستند.

ماجراجویانه

طرفدارهای آثار ماجرایی/پلتفرمر هم می‌توانند با سری Ori یعنی بازی‌های Ori and the Blind Forest و Ori and the Will of the Wisps ماجراهایی فوق‌العاده رو تجربه کنند. بازی‌ Gears Tactics هم نام انحصاری باکیفیت دیگر مایکروسافت این‌بار در ژانر استراتژی است که قطعا طرفداران این سبک از بازی را راضی نگاه خواهد داشت.

نقش آفرینی

بعد از تجربه‌ بازی‌های انحصاری مایکروسافت، نوبت به بازی‌های ترد پارتی می‌رسد. اگر از طرفداران آثار نقش‌آفرینی یا جهان-باز هستید، تجربه‌ی ۲ بازی The Witcher 3 و Red Dead Redemption 2 رو به هیچ‌وجه از دست ندهید. بازی‌هایی که بدون اغراق، خیلی راحت این توانایی را دارند که شما را برای ۶ ماه یا حتی بیشتر مشغول خود کنند. اگر این ۲ بازی نتوانست عطش شما را برطرف کند، پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ بازی‌های Fallout New Vegas و بازی The Outer Worlds بروید تا لذت وافر را از تجربه‌ی بازی‌های RPG باکیفیت ببرید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Shootero

اکشن

در ژانر شوتر/اکشن اول‌شخص، شرکت‌های تردپارتی با بازی‌های معرکه‌ای به سرویس گیم‌پس آمدند. داشتن اشتراک گیم‌پس اجازه دسترسی به بازی‌های شاخصی از جمله دووم ایترنال و دیس‌آنرد ۲ را به شما می‌دهد. بازی‌هایی که بدون شک از بهترین‌های سبک خود در نسل هشتم به حساب می‌آیند. شوتر آنلاین Rainbow Six Siege Deluxe Edition، محصول محبوب یوبی‌سافت هم روی این سرویس مایکروسافت قرار دارد تا ساعت‌ها سرگرمی را در اختیار شما قرار بدهد.

گیمرهایی که دنبال تجربه‌ی داستان‌محور و ماجرایی/اکشن هستند، با تهیه‌ی اشتراک گیم‌پس می‌توانند بازی‌هایی مثل یاکوزا 0، Star Wars Jedi fallen Order، بازی Final Fantasy XV، نییر آتوماتا، A Plague Tale: Innocence، Hellblade: Senua’s Sacrifice و موارد بیشتر این‌چنینی را تجربه کنند. برای گیمرهای ژانر وحشت هم ۲ بازی رزیدنت ایول ۷ و Alien Isolation روی سرویس گیم‌پس موجود است.

1 دیدگاه در “معرفی بهترین بازی‌های گیم پس برای ایکس باکس سری ایکس و سری اس

  1. کافه گیم گفت:

    ممنون از این مطلب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *