بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های ترسناک برای اندروید و آیفون

بازی های ترسناک برای اندروید و آیفون

امروز می خواهیم بیشتر در رابطه با بازی های ترسناک برای اندروید و آیفون صحبت کنیم. در فهرست بهترین بازی‌های ترسناک موبایلی، ما طیف وسیعی از عناوین را پوشش می‌دهیم که همه آنها به طور تضمینی باعث ترس شما می‌شوند یا حداقل باعث می‌شوند مراقب چیزهایی باشید که در شب اتفاق می‌افتند. برخی از این بازی ها دارای روح، ارواح و هیولا هستند، در حالی که برخی دیگر از منظر روانشناختی به سمت شما می آیند. البته وحشت یک موضوع ذهنی است. چیزی که شما را می ترساند ممکن است برای دیگران خنده دار باشد. اگر می خواهید بیشتر با بازی های ترسناک برای اندروید و آیفون آشنا شوید، تا انتها با ما همراه باشید.

البته، ما پیشاپیش می گوییم که بازی های ترسناک برای همه مناسب نیستند. در این صورت، ما لیست های دیگری را برای شما داریم که می توانید آنها را بررسی کنید، از جمله بهترین بازی های RPG موبایل، بهترین بازی های چند نفره موبایل، بهترین بازی های پازل موبایل، و بهترین بازی های iOS و بهترین بازی های اندروید برای کسانی که کمی تنوع را دوست دارند.

چشمان: تریلر ترسناک، بازی ترسناک وحشتناک

موضوعی در مورد عمارت های بزرگ و وحشتناک وجود دارد. آنها در این مرحله عملاً مترادف هستند، بنابراین تعجب آور نیست که بازی های ترسناک زیادی در آن ساختمان های وحشتناک تنظیم شوند.

بازی های ترسناک برای اندروید و آیفون

همانطور که ممکن است حدس بزنید، Eye: Scary Thriller در یک عمارت اتفاق می‌افتد، عمارت به اندازه‌ای بزرگ است که در آن گم می شوید، که وقتی انواع موجودات بد وجود دارند که قصد کشت شما را دارند، نهایتا مشکل ایجاد می‌کنند. یا اگر ترجیح می‌دهید در یک بیمارستان یا مدرسه متروکه از خود در برابر حوادث ماوراء الطبیعه دفاع کنید، نگران نباشید، زیرا این بازی در آن مکان‌ها نیز دارای سطوح مختلف است. هدف بازی ساده است، این مکان‌های فرسوده را در جستجوی ثروت جستجو کنید. بنابراین بازی های ترسناک برای اندروید و آیفون را بهتر است جستجو کنید.

DEAD BY DAYLIGHT: MOBILE

اگر در مورد بهترین بازی های ترسناک موبایل صحبت می کنیم، به هیچ وجه نمی توانیم Dead by Daylight: Mobile را فراموش کنیم. این بازی چند نفره دو گزینه را در اختیار شما قرار می دهد، قربانی باشید یا نقش یک قاتل سادیست را به عهده بگیرید. باندل‌های زیادی در حال حاضر برای بازی در دسترس هستند که شما را به عنوان قاتلان ترسناک معروف و بازماندگان بازی معرفی می‌کند. اگر به‌عنوان یک بازمانده بازی می‌کنید، ممکن است بخواهید نگرش تنها بازمانده را کنار بگذارید و با هم تیمی‌های خود برای تعمیر ژنراتورها کار کنید. اگرچه، اگر قاتل شما را پیدا کرد، و آن یک فرد غریبه باشد می توانید به فرند های خود اضافه کنید، بنابراین همیشه می توانید دوستان جدیدی پیدا کنید. بازی های ترسناک برای اندروید و آیفون این ویژگی ها را هم دارند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Tour de France 2020

پارک مرگ: دلقک ترسناک

در حالی که نمی‌توانیم به جای همه صحبت کنیم، اما اکثر افراد دلقک ها را دوست ندارند، با توجه به اینکه دلقک‌ها می توانند ترس های زیادی را به وجود بیاورند، و این همان چیزی است که فیلم‌هایی مانند IT استیون کینگ را بسیار وحشتناک می‌کند. به جز رقص خنده‌داری که پنی‌وایز در فاضلاب انجام می‌دهد، بقیه ی ژانرهای آن ترسناک به حساب می آید.

پارک مرگ شما را به کاوش در یک شهربازی دعوت می کند که اتفاقاً خانه، یک سیرک فوق‌العاده وحشتناک است. با پیشرفت بازی، شما باید آیتم‌ها و پازل‌های کاملی را پیدا کنید، و در عین حال از پایانی ناگوار اجتناب کنید، زیرا تمامی دلقک های بازی قصد کشت شما را دارند.

راهبه شیطانی: وحشت در مدرسه

خوب، از دلقک‌ها می‌گذریم، اکنون خود را در یک مکان ترسناک کلیشه‌ای می‌یابیم. مثلا در یک مدرسه. این معلمان نیستند که شما از آنها فرار می کنید. درواقع این راهبان هستند که شما را می ترسانند. یک راهبه وحشتناک که مشتاق است شما را به قبر اولیه بفرستد. راهبه ها در سال های اخیر بیشتر و بیشتر محبوب و ترسناک شده اند و مردم ترس جدیدی از آن ها پیدا کرده اند. بدون شک The Nun اثر جیمز وان ممکن است ربطی به این موضوع داشته باشد. که این هم زیرمجموعه بازی های ترسناک برای اندروید و آیفون به حساب می آید.

این مطلب را هم ببینید
بررسی بازی Death end reQuest 2

قطب جنوب 88

این یک بازی است که در آن وحشت با اکشن روبرو می شود، به این معنی که شما در برابر هیولاهایی که قصد کشتن شما را دارند کاملاً بی دفاع نیستید. درعوض، چند اسلحه برای شلیک به چیزهای مختلف به دست می آورید. بیشتر افراد دوست دارند اسلحه در دست بگیرند و افراد بد را بکشند، این باعث می شود که افراد به این بازی علاقه مند شوند و در نتیجه شما هم دوست دارید دنیا را در اختیار بگیرید. یا در این مورد از هجوم موجودات وحشتناک در قطب شمال جان سالم به در ببرید. ما شرط می بندیم که Antarctica 88 حداقل تا حدی از ژانر کلاسیک ترسناک The Thing الهام گرفته شده است. و جزو بازی های ترسناک برای اندروید و آیفون به حساب می آید.

البته، بازی ایده هایی بیشتر از تیراندازی به هیولا دارد. اگر می خواهید بازی در زندگی واقعی را تجربه کنید، باید مکان بایر را کشف کنید و پازل ها را حل کنید. امیدواریم این کار را انجام دهید، هیچ چیز ناامیدکننده‌تر از دیدن سقوط بازمانده نهایی در آخرین مانع نیست.

بازی های ترسناک برای اندروید و آیفون

DETENTION

ما باید قبل از بازی کردن به شما هشدار دهیم که Detention شاید یکی از نگران کننده ترین بازی های ترسناکی است که در سال های اخیر منتشر شده است. با این حال، این یک بازی است که هر طرفدار بازی های ترسناک برای اندروید و آیفون باید آن را تجربه کند. فقط با خودتان مهربان باشید و هر زمان که نیاز دارید استراحت کنید. داستان غم انگیزی در اینجا وجود دارد که باید در دنیای آن شروع به بازی کردن کنید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم شما را با بازی های ترسناک برای اندروید و آیفون آشنا کنیم، امیدواریم که مطالب برای شما مفید واقع شده باشد، دوستان عزیزی که قصد دارند یک صحنه ی هیجان انگیز را تجربه کنند، بهتر است دست به کار شوند و بازی مورد علاقه ی خود را دانلود کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *