بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های تیراندازی رایگان اندروید در سال 2020

بهترین بازی های تیراندازی رایگان اندروید

بازی‌های موبایلی زمانی تنها برای گذراندن چند دقیقه زمان کاربرد داشتند و شاید تنها بازی‌های رکوردی تا حدودی برای کاربران جذابیت داشت. اما طی سال‌های اخیر با توسعه گسترده تلفن‌های هوشمند و روی کار آمدن مدل‌های پرچمدار بسیار قدرتمند با پردازنده و حافظه رم بالا و همچنین اتصال به اینترنت پرسرعت، بازی‌های موبایلی به طور کامل متحول شدند. یکی از محبوب ترین سبک های بازی های موبایلی ، بازی های تیراندازی می باشند. بازی‌های تیراندازی فقط مخصوص کامپیوتر یا کنسول نیستند، بلکه در سال‌های اخیر عناوین جذابی در همین سبک برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی نیز منتشر شده‌اند. برای شناخت بهترین بازی های تیراندازی رایگان اندروید در سال 2020 با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین بازی های تیراندازی رایگان اندروید در سال 2020 را بشناسید

Shadowgun Legends

اگر به دنبال یک شوتر اول‌شخص مشابه بازی‌های کامپیوتری هستید، بهتر است Shadowgun Legends را تجربه کنید. این بازی به قدری باکیفیت است که گاهی فراموش می‌کنید در حال اجرای آن روی یک گوشی موبایل هستید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های پلی استیشن 4

Angry Birds AR: Isle of Pigs

طرفداران Angry Birds حتما باید این بازی خلاقانه و جذاب را تجربه کنند. در این بازی، پرندگان خشمگین به دنیای سه‌بعدی قدم می‌گذارند و حتی به کمک فناوری واقعیت افزوده وارد منزل شما می‌شوند!

AirAttack 2

در این بازی می‌توانید هدایت یک هواپیمای جنگی را به دست بگیرید و سراغ نابود کردن دشمن بروید. گرافیک بازی بسیار پرجزئیات است و جلوه‌های دود و انفجار نیز باعث زیباتر شدن آن شده‌اند.

Cover Fire

اگر می خواهید یک بازی تیراندازی با سبک اکشن انفجاری برای اندروید داشته باشید ، مطمئنا Cover Fire انتخاب خوبی خواهد بود. شما می توانید از فهرست های متنوعی از شخصیت ها برای بازی انتخاب کنید و مجموعه بزرگی از سلاح های کشنده وجود دارد که می توانید در مقابل دشمنان از آنها استفاده کنید. گرافیک ها بسیار خوب هستند و بازی به نظر بازی کنسولی بنظر می رسد.

این مطلب را هم ببینید
رزولوشن مناسب برای بازی چیست؟

1 دیدگاه در “معرفی بهترین بازی های تیراندازی رایگان اندروید در سال 2020

  1. کافه گیم گفت:

    ممنون از این مطلب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *