مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین بازی های دیزنی برای کامپیوتر

بهترین بازی های دیزنی برای کامپیوتر

شرکت والت دیزنی یک شرکت آمریکایی است که به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های رسانه‌ای و سرگرمی جهان شناخته می‌شود. این شرکت دفتر مرکزی آن در بربنک کالیفرنیا واقع شده است. درست است که این کمپانی به خاطر ساخت انیمیشن ها و کارتن های زیبا معروف شده است ، اما نمی توان از بازی های ویدیویی آن گذر کرد. در این بخش می خواهیم بهترین بازی های دیزنی برای کامپیوتر را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین بازی های دیزنی برای کامپیوتر را بشناسید

Toy Story 3

داستان اسباب بازی 3 در طول تاریخ طولانی خود، یکی از محبوب‌ترین بازی ‌های دیزنی بوده است. اگرچه که نسخه‌های بازی داستان اسباب بازی 1 و 2 برای کامپیوتر ساخته نشدند و مخصوص کنسول بودند، اما جدیدترین نسخه این بازی یعنی داستان اسباب بازی 3 برای کامپیوتر منتشر شده و بسیار جذاب و هیجان‌ انگیز است. داستان بازی بیشتر یک حالت خطی را پیش می‌گیرد و مأموریت‌های خاصی طراحی شده‌اند که شما باید با موفقیت آن‌ها را انجام دهید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین لپ تاپ های دانشجویی کمتر از 20 میلیون تومان

The Lion King

این بازی توسط Westwood Studios در سال 1994 منتشر شده و پس از این همه سال با آپدیت‌های جدید، همچنان در بین مخاطبان بسیار محبوب است. در اینجا بازیکنان از طریق رویدادهای فیلم، شخصیت اصلی سیمبا را کنترل می‌کنند و در طول بازی، از سنین کودکی تا بزرگسالی سیمبا را طی می‌کنند. در نیمه اول بازی، بازیکنان سیمبا را به عنوان یک توله کنترل می‌کنند که در درجه اول باید دشمنان را با پریدن روی آن‌ها و غرش کردن شکست دهد.

Star Wars Jedi: Fallen Order

بازی جنگ ستارگان درواقع یکی از بهترین بازی های دیزنی به سبک اکشن و ماجراجویی است و تمرکز اصلی این بازی نیز نمایش جهان، پنج سال پس از سقوط جمهوری Galactic است. گفتنی است که بازی Fallen Order به شدت از بازی بتمن الهام گرفته است. در اینجا بازیکن در نقاطی از داستان، توانایی‌هایی کسب می‌کند و هر توانایی جدید امکان دسترسی به مناطق غیرقابل دسترسی را به آن‌ها می‌دهد و باعث ارتقا بازیکن می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
3 روش برای دانلود فیلم از لینکدین

Aladdin

نام علاءالدین برای همه ما آشناست. شخصیت محبوببی که دیزنی بازی ویدیویی آن را ساخته است. در اینجا بازیکن، شخصیت محبوب علاءالدین را در یک داستان مبتنی بر انیمیشن اصلی کنترل می‌کند. علاءالدین در این بازی قابلیت‌هایی همچون پرش، بالا رفتن از طناب و… را دارد. همچنین سلامت علاءالدین با دنباله‌ای از دود ناشی از لامپ جنی در گوشه بالا سمت چپ صفحه نمایش نشان داده می‌شود. هر زمان که علاءالدین توسط دشمن یا خطرات محیطی آسیب ببیند، دنباله دود کوتاه می‌شود. سلامتی علاءالدین را می‌توانید با جمع‌آوری قلب‌های آبی جنی پراکنده در سطوح مختلف احیا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *