بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های رایگان پلی استیشن پلاس 2020

بهترین بازی های رایگان پلی استیشن پلاس 2020

بدون‌شک شرکت سونی هوای کاربرانی که اشتراک پلی استیشن پلاس خریداری می‌کنند را بیشتر از دیگران دارد. ما هرماه شاهد بازی ‌هایی از طرف سونی هستیم که می‌توان آن را تشکری از کاربران اشتراک پلی استیشن تلقی کرد. در این بخش قصد داریم بهترین بازی های رایگان پلی استیشن پلاس 2020 را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین بازی های رایگان پلی استیشن پلاس 2020 را بشناسید

بازی ‌های رایگان شهریور – مهر

از میان بازی‌ Street Fighter V و PUBG ابتدا به Street Fighter V می‌پردازیم. این بازی مبارزه‌ای در سال 2016 روانه بازار شده و هنوز توسط تیم سازنده، Capcom، پشتیبانی می‌شود. چند هفته پیش نیز از پنجمین فصل این بازی رونمایی شد که شامل تعدادی شخصیت جدید طی ماه‌های آتی می‌شود. دومین بازی از میان این دو، بازی PUBG، یکی از اولین و پرطرفدارترین بازی‌های سبک رویال با نام کامل Player Unknown’s Battleground است. بازی شوتر چندنفره آنلاین که نزدیک به دو سال است برای پلی استیشن 4 منتشر شده است و با اینکه از لحاظ عملکردی به PC خود نمی‌رسد، ولی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی قدرت جادو در دستان شما majic the gathering arena

بازی‌ های رایگان مرداد – شهریور

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered یک بازی شوتر اول شخصی و نسخه ریمسترشده بخش تک‌نفره و داستانی بازی Call of Duty Modern Warfare 2 است که در ماه مارس 2020 برابر با اسفند 1398، توسط شرکت Activision منتشر شد. این بازی هیچگونه بخش آنلاینی نداشته و تنها شامل بخش داستانی می‌شود که تغییرات گرافیکی چشمگیری را به‌خود دیده است. شما در این بازی مانند نسخه اصلی می‌توانید از بخش موزه دیدن کنید که اطلاعات و صحنه‌های خارق‌العاده و همچنین نوستالژی‌های زیادی را برای طرفداران قدیمی این سری زنده می‌کند.

بازی‌ های رایگان تیر – مرداد

بازی Rise of the Tomb Raider یک بازی اکشن-ماجرایی ساخته شرکت Crystal Dynamics در نوامبر 2015 برابر با نوامبر 1394 است و ادامه‌ای بر بازی Tomb Raider در سال 2013 است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین حافظه های SSD مناسب پلی استیشن 5

بازی NBA2K20 یک شبیه‌ساز ورزش بسکتبال، ساخته شرکتهای Visual Concepts و 2K است که در ماه سپتامبر سال 2019 برابر با شهریور 1398، برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، رایانه‌های شخصی، گوگل استیدیا و نینتندو سوییچ به انتشار رسید.

بازی ‌های رایگان خرداد – تیر

بازی Call of Duty: WWII یک بازی شوتر اول شخص توسط شرکت‌های Sledgehammer Games و Activision در نوامبر 2017 برابر با آبان 1396، برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد.

بازی Star Wars Battlefront II یک بازی اکشن شوتر وابسته به سری فیلم معروف و پرطرفدار Star Wars است که در نوامبر 2017 برابر با آبان 1396، برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان توسط شرکت EA به انتشار رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *