بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های شبیه به Among Us

بهترین بازی های شبیه به Among Us

امانگ آس یک بازی آنلاین چند نفره در سبک فریبکاری‌ست که در چند ماه گذشته رشد چشمگیر و سریعی در تعداد بازیکنان فعال و دانلودها داشته است. حال در این بخش می خواهیم بهترین بازی های شبیه به Among Us را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین بازی های شبیه به Among Us را بشناسید

Suspects: Mystery Mansion

بازی Suspects: Mystery Mansion‏ یکی از بهترین بازی‌هایی است که در سبک مافیایی و شبیه به امانگ آس ساخته شده. این بازی داستان مهمان‌کشی است زیرا کل بازی در یک عمارت اتفاق می‌افتد که شما با تعدادی مهمان دیگر با یک قاتل در آن گیر افتاده‌اید.

در حقیقت این بازی در برخی از بخش‌ها حتی از بازی امانگ آس هم بهتر عمل کرده. علاوه بر اینکه طراحی بصری و کیفیت گرافیک بهتر از بازی اصلی است، سیستم امتیازدهی، امکان گفتگوی صوتی داخل بازی، لیست دوستان، مودهای مختلف و ایونت‌های مختلف هم وجود دارند که بازی را یک قدم جلوتر می‌برند.

Minecraft Among Us

بازی Minecraft Among Us خیلی خلاقیت به خصوصی به خرج نداده و صرفا با دست گذاشتن روی دو بازی محبوب سعی کرده که یک محصول پر طرفدار بسازد. داستان بازی از این قرار است که کشتی فضایی شما در دنیای ماینکرفت فرود آمده اما یکی از هم‌سفرهایتان که دل خوشی از بقیه ندارد می‌خواهد سر به نیستتان کند.

این مطلب را هم ببینید
اطلاعاتی راجع به کنترلر پلی استیشن 5

اگر از طرفداران ماینکرفت هستید، از این بازی خوشتان می آید اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که بازی دارای تبلیغات است. تعداد تبلیغ‌ها زیاد نیست و می‌توان از آن چشم‌پوشی کرد و بازی ارزش امتحان کردن را دارد.

Murder us

بازی Murder us به شما اجازه می‌دهد که در گروه‌های شش تا بیست‌ نفره بازی را تجربه کنید. با خلاقیتی که سازندگان بازی به خرج داده‌اند، تجربه‌ای که این بازی فراهم کرده به بازی مافیا نزدیک‌تر است زیرا علاوه بر قاتل و خدمه کشتی دو نقش دیگر هم در بازی وجود دارد.

اگر قاتل و خدمه کشتی باشید، همان وظایف بازی امانگ آس بر گردنتان است اما اگر کاراگاه یا هم‌دست باشید قضیه فرق می‌کند. کاراگاه طرف خدمه است، به جمع کردن سرنخ کمک می‌کند و رای او دو برابر بقیه تاثیر دارد. هم‌دست هم که از اسمش مشخص است طرف قاتل است و باید در پاک کردن آثار قتل و مخفی کردن اجساد کمک کند.

Betrayal.io

اساس گیم‌پلی بازیBetrayal.io  هم با بقیه یکسان است. شما در یک گروه قرار می‌گیرید که شش تا دوازده عضو دارد و یکی از این اعضا خائن است. در این بازی هم دو نقش اضافی وجود دارند؛ کلانتر که با جمع کردن شواهد و انجام تسک‌ها به خدمه کمک می‌کند و دلقک که باید کاری کند که خدمه به او شک کنند و حواسشان از قاتل اصلی پرت شود.

این مطلب را هم ببینید
بازی ترسناک Abandoned برای PS5 معرفی شد

بازی Betrayal.io مودها و نقشه‌های مختلفی دارد و به شما اجازه می‌دهد کاراکتر خود را هم شخصی‌سازی کنید. در کل می‌توان گفت یکی از بهترین بازی‌های این لیست است و بد نیست اگر سری به آن بزنید.

Town of Salem

با توجه به اینکه بازی Town of Salem پیش از امانگ آس منتشر شده قطعا از این بازی الهام نگرفته است و حتی ممکن است که خودش یکی از منابع الهام سازندگان امانگ آس باشد. با این حال یکی از بهترین بازی‌های این ژانر است و نمی‌شد از آن چشم‌پوشی کنیم. این بازی که به شما اجازه می‌دهد در گروه‌های هفت تا پانزده نفره تجربه‌اش کنید، نقش‌های بسیار متنوع‌تری دارد و یکی از نزدیک‌ترین گیم‌پلی‌ها به چیزی است که امروزه به عنوان مافیا می‌شناسیم.

1 دیدگاه در “معرفی بهترین بازی های شبیه به Among Us

  1. کافه گیم گفت:

    ممنون از این مطلب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *