بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های شبیه ساز تصادف برای کامپیوتر و کنسول

بهترین بازی های شبیه ساز تصادف

شاید کمی عجیب باشد اما افراد زیادی هستند که به تصادف علاقه دارند. دلیل آن هم هیجان ناشی از این حادثه است. اما از آنجایی که این اتفاق در دنیای واقعی اصلا جالب نیست و گاها خسارات جبران ناپذیری را به همراه دارد ، پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال هیجان هستید ، بهترین بازی های شبیه ساز تصادف برای کامپیوتر و کنسول را انتخاب کنید.

بهترین بازی های شبیه ساز تصادف را بشناسید

Wreckfest

این بازی شبیه ساز تصادف کامپیوتر و کنسول ، شامل انواع مختلفی از ویژگی‌های گیم‌پلی یعنی مسابقه و دربی تخریب است. گیم‌پلی بازی مسابقه‌ ای از همان قوانین اساسی پیروی می‌کند که بیشتر بازی‌های مدرن مسابقه مانند Need for Speed یا Gran Turismo دارند. اما در مدل دوم، بازیکن ماشین را در یک دربی تخریب کنترل می‌کند و هدف این است که در این مسابقه پیروز شوید و یا تنها بازمانده دربی باشید. قبل از شرکت در این رویداد، بازیکن باید وسیله نقلیه خود را انتخاب کند. بازیکنان همچنین قادر به خرید و فروش وسایل نقلیه و شخصی‌سازی وسایل نقلیه خواهند بود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی The Walking Dead Onslaught

Burnout Paradise Remastered

در بازی Burnout Paradise، بازیکنان این فرصت را دارند تا با سرعت و سطح خاص خود پیشرفت کنند. این عنوان برخلاف سایر بازی های شبیه ساز تصادف، در واقع در یک چارچوب سخت گیم‌پلی قرار ندارد. به گفته الکس وارد، از سازندگان بازی، Burnout Paradise «یک ترکیب کامل» از سری Burnout است. وی همچنین گفت:

برای ایجاد گیم‌پلی واقعی، ما باید یک بازی واقعاً نسل جدید را ایجاد می‌کردیم.

در نتیجه برای اولین بار در این بازی، اکنون سوابق در درایور بازیکن نگه داشته می‌شوند که شامل آماری مانند سریعترین زمان و بزرگترین تصادف در هر خیابان است. تکمیل رویدادها نیز باعث افزایش رتبه راننده می‌شود که دسترسی به اتومبیل‌های جدید را فراهم می‌کند.

BeamNG.drive

این بازی دارای فیزیک واقع‌گرایانه است که آسیب‌های وارده به وسایل نقلیه را به خوبی شبیه‌سازی می‌کند. BeamNG.drive از حالت‌ها و سناریوهای مختلف گیم‌پلی مانند کمپین‌ها و یک حالت آزمایشی با محدودیت زمان برخوردار است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین DNS ها برای انواع کنسول ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *