مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین بازی های مسابقه ای برای کامپیوتر

بهترین بازی های مسابقه ای برای کامپیوتر

وقتی صحبت از بهترین بازی های مسابقه ای برای PC می‌شود معمولا به مجموعه‌ای از متنوع‌ترین بازی‌ها برخورد می‌کنیم. در این میان انتخاب برای کاربران دشوار می شود. از این رو در این بخش قصد داریم تا بهترین بازی های مسابقه ای برای کامپیوتر را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین بازی های مسابقه ای برای کامپیوتر کدامند؟

Burnout Paradise Remastered

بازی Burnout Paradise که نسخه اصلی آن در سال 2008 برای کامپیوتر، پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شد یکی از بهترین بازی‌های کمپانی Criterion و بدون شک یکی از عناوین لایق برای بهترین بازی ماشین برای کامپیوتر است. نسخه بازسازی شده (Remastered) این بازی بر کیفیت آن از جهات مختلف افزوده است. در این نسخه که ویژگی های بصری آن نسبت به قبل ارتقا یافته‌اند، گیمرهای کامپیوتر این قابلیت را پیدا کرده‌اند که در جزیره Big Surf (که قبلا مختص نسخه‌های کنسولی بود) به گشت و گذار و مسابقه بپردازند.

Forza Horizon 4

این بازی پس از منتشر شدن نسخه سوم بسیاری این سوال را مطرح کردند که آیا واقعا نیاز به انتشار سالانه یک بازی از سری Forza وجود دارد یا نه و سازندگان با انتشار Forza Horizon 4 ثابت کردند که هنوز هم می‌توانند ویژگی‌های این سری محبوب را با هر بازی ارتقا دهند و Forza Horizon 4 را به یکی از عناوین شاخص در رده‌بندی بهترین بازی مسابقه‌ ای تبدیل کنند.

این مطلب را هم ببینید
بررسی سرفیس لپ تاپ استودیو

Horizon Chase Turbo

این روزها بازی‌های نوستالژیک به دلایل مختلف جذابیت قبلی خود را از دست داده‌اند. از جمله این دلایل تجاری سازی و سواستفاده از حس نوستالژیک بازی‌های قدیمی است. با این وجود بازی‌های نادری نیز وجود دارند که با احترام و زنده کردن حس نوستالژی بازی‌های قدیمی به شیوه صحیح از این قاعده مستثنی می‌شوند. Horizon Chase Turbo یکی از این بازی هاست که با وجود ویژگی‌های بصری از مد افتاده، تجربه لذت بخشی برای طرفداران بازی‌ های مسابقه‌ ای ارائه می‌دهد و تبدیل به یکی دیگر از نامزدهای بهترین بازی ماشین می‌شود.

Ridge Racer Unbounded

این نسخه از سری که توسط کمپانی Bugbear Entertainment ساخته شده، عنصر هیجان انگیزی به گیم‌پلی آشنای نسخه‌های قبلی اضافه کرده است؛ عنصری که شامل اضافه‌سازی تخریب محیط و تخریب وسیله نقلیه در منطقه خیالی Shatter Bay است. به عبارت دیگر Ridge Racer Unbounded المان‌هایی را دارد که ما را به یاد Burnout می‌اندازند. کوچه‌ها و ناحیه‌های مختلف Shatter Bay همگی از نظر جزئیات غنی بوده و همچنین قابل تخریبند. به هنگام شروع بازی Ridge Racer Unbounded شما تنها قابلیت کنترل یک ماشین و یک ناحیه را خواهید داشت؛ اما با پیشروی در بازی و اضافه کردن بر امتیازاتتان به زودی ماشین‌ها و نواحی دیگر برایتان باز می‌شوند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین افزونه های واتساپ کروم

Split/Second

این بازی به دست کمپانی Black Rock Studio ساخته شده است و یکی از بهترین ایده‌های اجرایی را در رابطه با بازی های مسابقه ای در تاریخ این نوع بازی‌ها دارد. کل بازی حول محور یک برنامه تلویزیونی فرضی می‌چرخد که در آن مسابقه‌دهندگان (بازیکنان) برای شهرت و ثروت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. یک مکانیزم به نام PowerPlay در بازی وجود دارد که بازیکنان به وسیله آن به اغتشاش محیط اطراف خود می‌پردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *